Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miellyttävin horoskooppimerkki?

Vierailija
15.02.2018 |

Mikä on miellyttävin, kivoin ja mukavin merkki? Mielipiteitä kehiin. :)

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravut ovat itsesäälissä kieriskeleviä ylitunteellisia tarkertujia.

Hyviä ystäviä tosin.

NO SINÄ ET AINAKAAN VAIKUTA MIELLYTTÄVÄLTÄ YSTÄVÄLTÄ. Sori vaan

Vierailija
82/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei niihin rapuihin voi tutustua kuin omissa sukujuhlissaan missä nysväävät:) Vaikka miellyttäviä ovatkin!

Niin, ja jos joskus rapuun törmää niin sen kuoren alle on kyllä vaikea päästä. En tiedä onko se ujoutta vai mitä, mutta pitkään tarkkailevat tilannetta ennen kuin alkavat avautua kenellekään. Mulla on ollut pari todella pahaa toivotonta ihastusta rapumieheen... Surettaa vieläkin kun itekin olen niin ujo etten ole uskaltanut tehdä aloitetta.

t.kalat

Rakkauteni on rapu, josta en suostu päästämään irti. Kärsivällisyyttä ja lempeyttä löytyy, joten mitä muuta tarvitaan ravun saamiseksi? Miten rapua tulisi lähestyä?

Oma kokemukseni on, että ravut pitävät luonteltaan kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. Ravut ovat herkkiä (eivät kyllä helposti näytä sitä ulospäin), joten loukkaantuvat helposti. Ei siis kannata sanoa mitään ilkeää edes vitsillä, eivät välttämättä ymmärrä sen olevan hyväntahtoista ja loukkaantuvat. Eikä kannata olla liian päällekäyvä. Se pelottaa kaikkia vesielementin merkkejä.

Täältä sivusta kommentoin että mun tuntemat ravut ovat kertoneet inhoavansa epäaitoutta. Kuu hallitsijana selittäisi tätä, kuuntelevat vaistojaan ja haistavat vilpin. Joten lähesty omana itsenäsi, mikään muu ei kannata :)

Itselläni on kuu ravussa, eli kuu on ylennyksessä, olen ikään kuin superrapu.

Pidän tosiaan vain oikeasti ja aidosti kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. En halua olla vapaa-ajalla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat tavallaan sydämeltään ja sielultaan pahoja, ilkeitä.

Näen helposti ihmisistä millaisia ne on todellisuudessa. 

Ravun kanssa kannattaa vain olla oma itsensä.

Kuu ei ole ravussa ylennyksessä, kuu on siellä kotonaan. Kuun ylennysmerkki on härässä.

Eikö tuo ole intialaista astrologiaa, eli sideerista?

Intialaisessa astrologiassa siis kuu on ylennyksessä härässä, ja siinä on ne planeettojen taistelut yms.

Länsimaisesti eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja veljeni ovat leijonia. Ahkeria, aikaansaavia, avuliaita, ottavat läheiset hyvin huomioon ja asettavat muiden tarpeet omiensa edelle, löytävät asioista positiiviset puolet, ovat tosi kultaisia. Jotenkin ihan erilaisia mitä leijonista yleensä sanotaan :D Itse olen vaaka ja perhepiirissä on myös toinen vaaka, me vaa'at olemme välillä aika hankalia, jopa kiukuttelevia.

Vierailija
84/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimiehet, humaaneja ja omaavat veikeän huumorintajun. Usein eivät sieltä pinnallisimmasta päästä, voi keskustella syvällisiäkin. Vaa`at, miellyttäviä, fiksuja ja hauskoja.

T: leijona

Mukava kuulla. Olen vesimies, joka on ihastunut vaakaan. :) Analyysisi oli osuva, näin puolueellisesti arvioituna. :D

Vierailija
85/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksk kusipääoinas täällä moro! Musta tuntuu, että oinasta oikeasti ystävänään pitävä ihminen tietää, että lojaalimpaa kaveria saa hakea. Olen laittanut muut ihmiset oman hyvinvointini edelle lukemattomia kertoja. Joten tuntuu aina jotenkin paskalta, kun oinaista oletetaan heti, että ollaan kaikista itsekkäimpiä ja mulkuimpia merkkejä. Kun uskaltaa vain tutustua niin useimmat oinaat ovat olleet minun havaintojeni mukaan lempeitä mutta myös nopeasti kiukustuvia. Ikävää on se, että itse aina haluan uskoa uusista tuttavuuksista vain hyvää ja sitten petyn, kun he kerta kerran jälkeen paljastuvat toisia systemaattisesti hyväksikäyttäviksi tuuliviireiksi, usein kaloiksi. Mikään muu merkki ei ole niin epäitsevarma, herkästi loukkaantuva ja takkia kääntävä kuin kalat.

Parhaina ystävinäni on leijona, rapu ja kauris. Puolisoni on skorpioni. Myös useampi perheenjäseneni on skorpioni, joten se olkoon vastaukseni.

Te oinaat olette vain liian käytännönläheisiä ymmärtääksenne kalojen luovuutta ja mielikuvitusmaailmaa...

Vierailija
86/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans yksi kalat, jonka mielestä kauris on ihan paras. Ihanan turvallisia ja vakaita. Ei mitään tyhjännaureskelijoita eikä pinnallisia, vaikka arvostaakin laatua.

Itse olen kauris, ja olen paljon syvällisempi ja analyyttisempi kuin annan ymmärtää. Vain läheisten kesken avaudun muutenkin. Kauriina olen herkkä, minut voi pelästyttää helposti ja piilotan todelliset, syvät tunteeni, jotka näytän vain lähimmille.

Se oli yllätys, että luin, että kauriit jotka pystyvät päästämään suorituskeskeisyydestään ja velvollisuudentunnostaan irti ovatkin eroottisesti hyvin miellyttävä merkki. Sillä itse olen juuri tällainen, osaan pitää kumppaniani hyvänä juuri aistillisuuteni ja herkkyyteni takia; osaan löytää kumppanini tarpeet ja toiveet pelottavan helposti ja tunnen suurta mielihyvää erotiikasta ja seksistä. Eroottinen intuitiivisuus on vahvuus monelle kauriille, jännä yhdistelmä kun ollaan miuten vevlvomlisuudentuntoisia, suorituskeskeisiä, perinteitä arvostavia, ehkä tylsiä joidenkin mielestä.

Rapumies on on paras isä, ja koti-ihmiselle paras kumppani.

Vierailija
87/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei niihin rapuihin voi tutustua kuin omissa sukujuhlissaan missä nysväävät:) Vaikka miellyttäviä ovatkin!

Niin, ja jos joskus rapuun törmää niin sen kuoren alle on kyllä vaikea päästä. En tiedä onko se ujoutta vai mitä, mutta pitkään tarkkailevat tilannetta ennen kuin alkavat avautua kenellekään. Mulla on ollut pari todella pahaa toivotonta ihastusta rapumieheen... Surettaa vieläkin kun itekin olen niin ujo etten ole uskaltanut tehdä aloitetta.

t.kalat

Rakkauteni on rapu, josta en suostu päästämään irti. Kärsivällisyyttä ja lempeyttä löytyy, joten mitä muuta tarvitaan ravun saamiseksi? Miten rapua tulisi lähestyä?

Oma kokemukseni on, että ravut pitävät luonteltaan kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. Ravut ovat herkkiä (eivät kyllä helposti näytä sitä ulospäin), joten loukkaantuvat helposti. Ei siis kannata sanoa mitään ilkeää edes vitsillä, eivät välttämättä ymmärrä sen olevan hyväntahtoista ja loukkaantuvat. Eikä kannata olla liian päällekäyvä. Se pelottaa kaikkia vesielementin merkkejä.

Täältä sivusta kommentoin että mun tuntemat ravut ovat kertoneet inhoavansa epäaitoutta. Kuu hallitsijana selittäisi tätä, kuuntelevat vaistojaan ja haistavat vilpin. Joten lähesty omana itsenäsi, mikään muu ei kannata :)

Itselläni on kuu ravussa, eli kuu on ylennyksessä, olen ikään kuin superrapu.

Pidän tosiaan vain oikeasti ja aidosti kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. En halua olla vapaa-ajalla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat tavallaan sydämeltään ja sielultaan pahoja, ilkeitä.

Näen helposti ihmisistä millaisia ne on todellisuudessa. 

Ravun kanssa kannattaa vain olla oma itsensä.

Kuu ei ole ravussa ylennyksessä, kuu on siellä kotonaan. Kuun ylennysmerkki on härässä.

Eikö tuo ole intialaista astrologiaa, eli sideerista?

Intialaisessa astrologiassa siis kuu on ylennyksessä härässä, ja siinä on ne planeettojen taistelut yms.

Länsimaisesti eri asia.

Kerrohan länsimaalaisesta tavasta laskea ylennykset, en ole kuullutkaan.

Vierailija
88/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on aika mielenkiintoinen ,ei helppo. Soutaa ja huopaa

Vierailija
89/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on oinas ja ei ole ollenkaan sellainen kuin täällä sanotaan. Ihan ihmeissäni luen oinaan kuvauksia, koska ei osu kehenkään tuntemaani oinaaseen.

Itse olen kalat.

Vierailija
90/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärmeenkantaja olen, ja kyllä se ihan miellyttävä merkki on.

Jousimies olet

Vierailija
91/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon postissa töissä ja lähes joka iikka siellä on vaaka.

Vierailija
92/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kalat

Ravun saamiseksi ole aito, ole kiinnostunut siitä mitä rapu tekee ja ennenkaikkea ole kiinnostunut hänen rakkaimmistaan. Tarjoa hyvää ruokaa ja hyvää seksiä läheisyyden kera. Rapunainen

Vierailija
93/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei miellyttävin, mutta vetovoimaisin on skorpioni.

T. Neitsyt

Skorpionit ja neitsyet tuntee aina vetoa toisiinsa.

Neitsyt on ainoa merkki, johon skorpioni luottaa, ja neitsyt ei pelkää skorpionia niin kuin muut tekee. Näin yleistäen.

En ole horoskooppimerkiltä neitsyt, mutta en pelkää yhtään skorpionimerkkisiä ihmisiä. Näin täsmentäen

Vierailija
94/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä

Vierailija
95/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat.

Kaikki kalat-merkkiset, joiden kanssa olen vähäänkään enemmän ollut tekemisissä, ovat olleet poikkeuksetta mielestäni jotenkin "syvällisesti" viisaita. Vaikea selittää, mutta heissä on jotai syntymässä saatua tunneälyä.

Vierailija
96/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin "huikentelevaista" elämää miestä etsiessä. Muutamien kanssa avoliittokin tuli koettua.

Mutta ei vaan ollut sellaista oikeaa, johon tosissaan voisi kiintyä ja rakastaa ikuisesti.

Sitten tuli elämääni Rapumies! Ja siinä se on ollut vierelläni 18 vuotta, täydellinen mies mulle, vesimiesnaiselle.

Vierailija
97/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, veskarinaiset❤

Vierailija
98/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisilisko

Päivän paras!😂😂😂

Vierailija
99/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksk kusipääoinas täällä moro! Musta tuntuu, että oinasta oikeasti ystävänään pitävä ihminen tietää, että lojaalimpaa kaveria saa hakea. Olen laittanut muut ihmiset oman hyvinvointini edelle lukemattomia kertoja. Joten tuntuu aina jotenkin paskalta, kun oinaista oletetaan heti, että ollaan kaikista itsekkäimpiä ja mulkuimpia merkkejä. Kun uskaltaa vain tutustua niin useimmat oinaat ovat olleet minun havaintojeni mukaan lempeitä mutta myös nopeasti kiukustuvia. Ikävää on se, että itse aina haluan uskoa uusista tuttavuuksista vain hyvää ja sitten petyn, kun he kerta kerran jälkeen paljastuvat toisia systemaattisesti hyväksikäyttäviksi tuuliviireiksi, usein kaloiksi. Mikään muu merkki ei ole niin epäitsevarma, herkästi loukkaantuva ja takkia kääntävä kuin kalat.

Parhaina ystävinäni on leijona, rapu ja kauris. Puolisoni on skorpioni. Myös useampi perheenjäseneni on skorpioni, joten se olkoon vastaukseni.

Te oinaat olette vain liian käytännönläheisiä ymmärtääksenne kalojen luovuutta ja mielikuvitusmaailmaa...

Myönnän, pidän myös edellämainittuja kaloja ihan turhan haihattelijoina usein. Toki jos he olisivat muutoin miellyttäviä niin saahan jokainen olla kiinnostunut mistä tahansa, mutta itseään syvällisiksi ja luoviksi tituleeraavat tyhjäntoimittajat eivät saa pisteitä multa.

Vierailija
100/107 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ehkä.

Ymmärrän leijonia parhaiten. Olen itse leijona, äitini on leijona ja vielä tyttärenikin. Olemme kaikki huolehtivia, isosti rakastavia, dramaattisia, huomionkipeitä ja järjestelmällisiä kissanaisia.

Poikani on kauris. Pikkutarkka, vähän jäykkä, omanarvontunteinen, luotettava. Ehdottomasti isäainesta.

Oinaat ovat mielestäni ylidramaattisia ja herkästi luokkantuvia pyrkyreitä joille status on tärkeää.

Kaksoset osaavat olla hyvin ihania mutta toisaalta levottomia ja ailahtelevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän