Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miellyttävin horoskooppimerkki?

Vierailija
15.02.2018 |

Mikä on miellyttävin, kivoin ja mukavin merkki? Mielipiteitä kehiin. :)

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta härkä on hyvää varsinkin pippurin ja suolan kanssa.

Härkä on liian sitkeää (itsepäistä), maistuu pahalle eikä maistu kasvissyöjille.

Härkä on tosi hyvää, varsinkin kiinalaisessa. No mikä horoskooppimerkki maistuu kasvissyöjille? Varmaan sitten soijamies.

Muista kasvissyöjistä en tiedä mutta minulle maistuu rapu. :) En kyllä halua syödä rakastani. :)

Vierailija
62/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toukokuun lopussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä (20.4.-20.5.) tai kaksoset (21.5.-20.6.)

Vierailija
64/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni murhaaja on vaaka, joten vastaan vaaka.

Murhaajien nimet?

Jousimiehiä löytyy tilastollisesti eniten sarjamurhaajissa, voit googlettaa.

Siitä on useita artikkeleita, joissa luetellaan kaikki jousimies sarjamurhaajat, jos sulla kiinnostaa.

Eikä, ai hirvee. Mä oon jousimies  :D

Kyllä mä äkkipikanen oon ja monesti ois tehnyt mieli kuristaa joku, onneksi senverta kuites itsehillintää etten ole päässyt tuonne ryhmään.

Lopuksi vielä että pakostakin pidän horoskooppeihin uskovia hieman hmmm, yksinkertaisina. Anteeksi.

Siitä on se vitsikin ettei jousimiehet ikinä usko astrologiaan.

Jim morrisonilla (joka oli siis jousmies) on se joku runokin siitä ettei se usko astrologiaan, koska jousmiehet ei usko siihen.

Vierailija
65/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härkä (20.4.-20.5.) tai kaksoset (21.5.-20.6.)

Ok, sitten kaksoset.

Vierailija
66/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkara

Vierailija
67/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat kilpailee kaikessa :( Riippuu oinaasta

Härkiin voi luottaa :( Ei voi

Kaksosista ei ota hullukaan selvää :D Sekoja

Ravut välittävät vain lähipiiristään ^^ <3

Leijonat tarvii jatkuvaa ihailua x( Totta!

Neitsyet nipottaa :/ En nyt sanoisi

Vaa'at ei osaa tehdä päätöksiä :D Joo!

Skorpionit liian intensiivisiä ;) Hmm..

Jousimiehet liian liikkuvaisia xD Kyllä ja sanovat asiat liian suoraan

Kauriit kuin riippakiviä :D Joo!

Vesimiehet kyseenalaistavat kaiken :/ En nyt sanoisi..

Kalat elää omissa maailmoissaan xD Kyllä, turvassa omassa maailmassa

Näillä perustein miellyttävin on härkä:)

Vierailija
68/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris on ihanin eroottisesti.

t. kala.

Vierailija
69/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei niihin rapuihin voi tutustua kuin omissa sukujuhlissaan missä nysväävät:) Vaikka miellyttäviä ovatkin!

Kuokkavieraana?

Vierailija
70/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei niihin rapuihin voi tutustua kuin omissa sukujuhlissaan missä nysväävät:) Vaikka miellyttäviä ovatkin!

Niin, ja jos joskus rapuun törmää niin sen kuoren alle on kyllä vaikea päästä. En tiedä onko se ujoutta vai mitä, mutta pitkään tarkkailevat tilannetta ennen kuin alkavat avautua kenellekään. Mulla on ollut pari todella pahaa toivotonta ihastusta rapumieheen... Surettaa vieläkin kun itekin olen niin ujo etten ole uskaltanut tehdä aloitetta.

t.kalat

Rakkauteni on rapu, josta en suostu päästämään irti. Kärsivällisyyttä ja lempeyttä löytyy, joten mitä muuta tarvitaan ravun saamiseksi? Miten rapua tulisi lähestyä?

Vierailija
71/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja jos joskus rapuun törmää niin sen kuoren alle on kyllä vaikea päästä. En tiedä onko se ujoutta vai mitä, mutta pitkään tarkkailevat tilannetta ennen kuin alkavat avautua kenellekään. Mulla on ollut pari todella pahaa toivotonta ihastusta rapumieheen... Surettaa vieläkin kun itekin olen niin ujo etten ole uskaltanut tehdä aloitetta.

t.kalat

Rakkauteni on rapu, josta en suostu päästämään irti. Kärsivällisyyttä ja lempeyttä löytyy, joten mitä muuta tarvitaan ravun saamiseksi? Miten rapua tulisi lähestyä?

Oma kokemukseni on, että ravut pitävät luonteltaan kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. Ravut ovat herkkiä (eivät kyllä helposti näytä sitä ulospäin), joten loukkaantuvat helposti. Ei siis kannata sanoa mitään ilkeää edes vitsillä, eivät välttämättä ymmärrä sen olevan hyväntahtoista ja loukkaantuvat. Eikä kannata olla liian päällekäyvä. Se pelottaa kaikkia vesielementin merkkejä.

Vierailija
72/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kalat

Oma kokemukseni on, että ravut pitävät luonteltaan kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. Ravut ovat herkkiä (eivät kyllä helposti näytä sitä ulospäin), joten loukkaantuvat helposti. Ei siis kannata sanoa mitään ilkeää edes vitsillä, eivät välttämättä ymmärrä sen olevan hyväntahtoista ja loukkaantuvat. Eikä kannata olla liian päällekäyvä. Se pelottaa kaikkia vesielementin merkkejä.

Täältä sivusta kommentoin että mun tuntemat ravut ovat kertoneet inhoavansa epäaitoutta. Kuu hallitsijana selittäisi tätä, kuuntelevat vaistojaan ja haistavat vilpin. Joten lähesty omana itsenäsi, mikään muu ei kannata :)

Vierailija
73/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kalat

Täältä sivusta kommentoin että mun tuntemat ravut ovat kertoneet inhoavansa epäaitoutta. Kuu hallitsijana selittäisi tätä, kuuntelevat vaistojaan ja haistavat vilpin. Joten lähesty omana itsenäsi, mikään muu ei kannata :)

Totta

Vierailija
74/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi kalat, jonka mielestä kauris on ihan paras. Ihanan turvallisia ja vakaita. Ei mitään tyhjännaureskelijoita eikä pinnallisia, vaikka arvostaakin laatua.

Vierailija
75/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kalat

Itselläni on kuu ravussa, eli kuu on ylennyksessä, olen ikään kuin superrapu.

Pidän tosiaan vain oikeasti ja aidosti kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. En halua olla vapaa-ajalla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat tavallaan sydämeltään ja sielultaan pahoja, ilkeitä.

Näen helposti ihmisistä millaisia ne on todellisuudessa. 

Ravun kanssa kannattaa vain olla oma itsensä.

Vierailija
76/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut ovat itsesäälissä kieriskeleviä ylitunteellisia tarkertujia.

Hyviä ystäviä tosin.

Vierailija
77/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksk kusipääoinas täällä moro! Musta tuntuu, että oinasta oikeasti ystävänään pitävä ihminen tietää, että lojaalimpaa kaveria saa hakea. Olen laittanut muut ihmiset oman hyvinvointini edelle lukemattomia kertoja. Joten tuntuu aina jotenkin paskalta, kun oinaista oletetaan heti, että ollaan kaikista itsekkäimpiä ja mulkuimpia merkkejä. Kun uskaltaa vain tutustua niin useimmat oinaat ovat olleet minun havaintojeni mukaan lempeitä mutta myös nopeasti kiukustuvia. Ikävää on se, että itse aina haluan uskoa uusista tuttavuuksista vain hyvää ja sitten petyn, kun he kerta kerran jälkeen paljastuvat toisia systemaattisesti hyväksikäyttäviksi tuuliviireiksi, usein kaloiksi. Mikään muu merkki ei ole niin epäitsevarma, herkästi loukkaantuva ja takkia kääntävä kuin kalat.

Parhaina ystävinäni on leijona, rapu ja kauris. Puolisoni on skorpioni. Myös useampi perheenjäseneni on skorpioni, joten se olkoon vastaukseni.

Vierailija
78/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kalat

Itselläni on kuu ravussa, eli kuu on ylennyksessä, olen ikään kuin superrapu.

Pidän tosiaan vain oikeasti ja aidosti kilteistä ja ystävällisistä ihmisistä. En halua olla vapaa-ajalla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka ovat tavallaan sydämeltään ja sielultaan pahoja, ilkeitä.

Näen helposti ihmisistä millaisia ne on todellisuudessa. 

Ravun kanssa kannattaa vain olla oma itsensä.

Kuu ei ole ravussa ylennyksessä, kuu on siellä kotonaan. Kuun ylennysmerkki on härässä.

Vierailija
79/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu

Vierailija
80/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeenkantaja olen, ja kyllä se ihan miellyttävä merkki on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan