Miellyttävin horoskooppimerkki?
Mikä on miellyttävin, kivoin ja mukavin merkki? Mielipiteitä kehiin. :)
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni murhaaja on vaaka, joten vastaan vaaka.
Murhaajien nimet?
Jousimiehiä löytyy tilastollisesti eniten sarjamurhaajissa, voit googlettaa.
Siitä on useita artikkeleita, joissa luetellaan kaikki jousimies sarjamurhaajat, jos sulla kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä horoskoopeista mitään. Kysyin vaimolta mikä hän on, leijona kuulemma. Vastaan siis leijona, koska vaimo on miellyttävä.
Mikä on oma horoskooppisi? Voimme siten arvioida yhteensopivuutenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä horoskoopeista mitään. Kysyin vaimolta mikä hän on, leijona kuulemma. Vastaan siis leijona, koska vaimo on miellyttävä.
Olen kauris, tämäkin piti varmistaa vaimolta. Vähän alkoi jo ihmetellä mitä puuhaan.
Vesimiehet, humaaneja ja omaavat veikeän huumorintajun. Usein eivät sieltä pinnallisimmasta päästä, voi keskustella syvällisiäkin. Vaa`at, miellyttäviä, fiksuja ja hauskoja.
T: leijona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kauris, tämäkin piti varmistaa vaimolta. Vähän alkoi jo ihmetellä mitä puuhaan.
Sun vaimo on varmaan kuurapu, tai nousussa rapu?
Kauris ja leijona on tosi kunnianhimoinen yhdistelmä.
Itse olen naimisissa nousukauriin kanssa, ja olen leijona, hyvin sovitaan yhteen.
Ehkei miellyttävin, mutta vetovoimaisin on skorpioni.
T. Neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehet, humaaneja ja omaavat veikeän huumorintajun. Usein eivät sieltä pinnallisimmasta päästä, voi keskustella syvällisiäkin. Vaa`at, miellyttäviä, fiksuja ja hauskoja.
Itse inhoan leijonana vaakoja ja vesimiehiä, ne on ovat ykkösinhokki merkkini.
Perheessäni on ikävä kyllä vaakoja ja ne on ihan kauheita näin leijonan silmin, löysiä, pettävät miehiään jatkuvasti, laiskoja, juoruajia, ihan kauheita.
Suosikkini ovat ehdottomasti rapu, kaksonen ja skorpioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän yleinen pari, voi toimia jos kauris pystyy kommunikoimaan ja huomioimaan, avautumaan. Huumorintaju natsaa. Samanlaiset, perinteikkäät arvot usein, vaikka leijona muka yrittää näitä vastaan hieman näön vuoksi kapinoida ;)
Vierailija kirjoitti:
Ehkei miellyttävin, mutta vetovoimaisin on skorpioni.
T. Neitsyt
Skorpionit ja neitsyet tuntee aina vetoa toisiinsa.
Neitsyt on ainoa merkki, johon skorpioni luottaa, ja neitsyt ei pelkää skorpionia niin kuin muut tekee. Näin yleistäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan leijonana vaakoja ja vesimiehiä, ne on ovat ykkösinhokki merkkini.
Perheessäni on ikävä kyllä vaakoja ja ne on ihan kauheita näin leijonan silmin, löysiä, pettävät miehiään jatkuvasti, laiskoja, juoruajia, ihan kauheita.
Suosikkini ovat ehdottomasti rapu, kaksonen ja skorpioni.
Onpa jännä miten eri näkökulmat! Ravut omaan makuun tylsähköjä, skorpionit itsekkäitä ja liian dramaattisia ja kaksoset mukavia kyllä, mutta muutamaa suhteessa katselleena liian levottomia ikiliikkujia lopulta :) Ja leijonana toki olen itsekin mukavuudenhaluinen eli laiskahko :D
Jousimies oikeudenmukainen ja kiltti. Epäoikeudenmukaisuutta kohdatessaan kyllä hirviö suustaan. Toisinaan voi vaikuttaa vähän hölmöltä, mutta ei taatusti sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun vaimo on varmaan kuurapu, tai nousussa rapu?
Kauris ja leijona on tosi kunnianhimoinen yhdistelmä.
Itse olen naimisissa nousukauriin kanssa, ja olen leijona, hyvin sovitaan yhteen.
No nyt meni vaimollakin sormi suuhun noiden kuurapujen kanssa. Kysyi vaan, että tuleeko deittiprofiileihin nykyään noin tarkat tiedot nykyisestä vaimosta, ennen oli vaan että "ukkomies etsii salaista seuraa".
Jonkin verran kunnianhimoisia molemmat kyllä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän yleinen pari, voi toimia jos kauris pystyy kommunikoimaan ja huomioimaan, avautumaan. Huumorintaju natsaa. Samanlaiset, perinteikkäät arvot usein, vaikka leijona muka yrittää näitä vastaan hieman näön vuoksi kapinoida ;)
Nämä osuu hyvin, huumorintaju ja arvomaailma meillä menee ihan yksiin.
Tämähän on hauskaa!
Vesimies. Oman tiensä kulkijoita, eivät välitä muiden mielipiteistä ja ovat arvoiltaan avarakatseisia ja moderneja. Paras ystäväni on vesimies. Itse olen vaaka ja se on myös mielestäni hyvä merkki, tasapainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jousimies oikeudenmukainen ja kiltti. Epäoikeudenmukaisuutta kohdatessaan kyllä hirviö suustaan. Toisinaan voi vaikuttaa vähän hölmöltä, mutta ei taatusti sitä ole.
Jousimiesnaiset kyllä sopii tuohon.
Mutta jousimiesmiehet....kerran yhdellä astrologiapalstalla oli kysely kauheimmista miehistä, johon oli törmätty, suurin osa vastasi jousimiehen.
Sama vesimiehillä, naiset on niissä ystävällisiä, aika ideologisia, avarakatseisia jne. miehet yleensä ihan hirveitä mustasukkaisia roikkujia, väkivaltaisia myös usein.
Vierailija kirjoitti:
Voisin luetella ei miellyttävät: leijona, oinas, neitsyt ja skorpioni.
Mutta etenkin leijonat loistavat omahyväisyydellään kaikkein korkeimmalla korokkeella.
Ex oli oinas mikä tekee oinaasta ei miellyttävän??
AngelWithAShotgun kirjoitti:
Oma horoskooppimerkki on tietysti se paras.
Ja se on...? Perustelut kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni murhaaja on vaaka, joten vastaan vaaka.
Murhaajien nimet?
Esim. Steen Christensen ja minä.
No yhtä vittumaisia ne kaikki lopulta on.