Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miellyttävin horoskooppimerkki?

Vierailija
15.02.2018 |

Mikä on miellyttävin, kivoin ja mukavin merkki? Mielipiteitä kehiin. :)

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat (<3) ja rapu ainakin. Leijonatkin.

T. Skorpioni 

Vierailija
42/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta härkä on hyvää varsinkin pippurin ja suolan kanssa.

Härkä on liian sitkeää (itsepäistä), maistuu pahalle eikä maistu kasvissyöjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin luetella ei miellyttävät: leijona, oinas, neitsyt ja skorpioni.

Mutta etenkin leijonat loistavat omahyväisyydellään kaikkein korkeimmalla korokkeella.

Ex oli oinas mikä tekee oinaasta ei miellyttävän??

Itsekeskeisyys, itsepäisyys, ei ota muita huomioon, anteeksiantamattomuus (kantaa kaunoja kaikista vanhoista jutuista), minä-minä-asenne...

Vierailija
44/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei miellyttävin, mutta vetovoimaisin on skorpioni.

T. Neitsyt

Skorpionit ja neitsyet tuntee aina vetoa toisiinsa.

Neitsyt on ainoa merkki, johon skorpioni luottaa, ja neitsyt ei pelkää skorpionia niin kuin muut tekee. Näin yleistäen.

No ei taatusti. Olen skorpioni ja en ole ikinä tuntenut vetoa neitsyisiin. Suurin rakkauteni oli härkä, mutta hän kuoli kolarissa.

Vierailija
45/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä horoskoopeista mitään. Kysyin vaimolta mikä hän on, leijona kuulemma. Vastaan siis leijona, koska vaimo on miellyttävä.

Mikä on oma horoskooppisi? Voimme siten arvioida yhteensopivuutenne.

Olen kauris, tämäkin piti varmistaa vaimolta. Vähän alkoi jo ihmetellä mitä puuhaan.

Yllättävän yleinen pari, voi toimia jos kauris pystyy kommunikoimaan ja huomioimaan, avautumaan. Huumorintaju natsaa. Samanlaiset, perinteikkäät arvot usein, vaikka leijona muka yrittää näitä vastaan hieman näön vuoksi kapinoida ;)

Nämä osuu hyvin, huumorintaju ja arvomaailma meillä menee ihan yksiin.

Tämähän on hauskaa!

Vaikka itse tein tuon analyysin ja "uskon" horoskooppeihin, pakko kyllä myöntää, ettei tarvitse olla Einstein jos arvaa yhdessä viihtyvän parin arvojen ja huumorintajun osuvan yksiin :`D

Kuintenkin kauris on velvollisuudentuntoinen ja pitää huolta läheisistään käytännöllisin keinoin, tämä on nannaa leijonalle joka pitää huomiosta. Kauris arvostaa leijonan vahvuutta ja älykkyyttä. Yleensä myös huoliteltua ulkonäköä, kauris on statustietoinen.

Vierailija
46/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta härkä on hyvää varsinkin pippurin ja suolan kanssa.

Härkä on liian sitkeää (itsepäistä), maistuu pahalle eikä maistu kasvissyöjille.

Härkä on tosi hyvää, varsinkin kiinalaisessa. No mikä horoskooppimerkki maistuu kasvissyöjille? Varmaan sitten soijamies.

Vierailija
47/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä horoskoopeista mitään. Kysyin vaimolta mikä hän on, leijona kuulemma. Vastaan siis leijona, koska vaimo on miellyttävä.

Mikä on oma horoskooppisi? Voimme siten arvioida yhteensopivuutenne.

Olen kauris, tämäkin piti varmistaa vaimolta. Vähän alkoi jo ihmetellä mitä puuhaan.

Yllättävän yleinen pari, voi toimia jos kauris pystyy kommunikoimaan ja huomioimaan, avautumaan. Huumorintaju natsaa. Samanlaiset, perinteikkäät arvot usein, vaikka leijona muka yrittää näitä vastaan hieman näön vuoksi kapinoida ;)

Nämä osuu hyvin, huumorintaju ja arvomaailma meillä menee ihan yksiin.

Tämähän on hauskaa!

Vaikka itse tein tuon analyysin ja "uskon" horoskooppeihin, pakko kyllä myöntää, ettei tarvitse olla Einstein jos arvaa yhdessä viihtyvän parin arvojen ja huumorintajun osuvan yksiin :`D

Kuintenkin kauris on velvollisuudentuntoinen ja pitää huolta läheisistään käytännöllisin keinoin, tämä on nannaa leijonalle joka pitää huomiosta. Kauris arvostaa leijonan vahvuutta ja älykkyyttä. Yleensä myös huoliteltua ulkonäköä, kauris on statustietoinen.

Jos kauris ja leijona kohtaavat, niin leijona pistää kyllä kauriin suuhunsa.

Vierailija
48/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, isäni sekä anoppi ollaan skorppiooneja. Äitini, mieheni ja lapseni ovat neitsyitä. Sanoisin että ollaan aika tulista väkeä, silti voimme luottaa toisiimme ja saada apua tarvittaessa toisiltamme. Minusta neitsyt on paras...

Vierailija
49/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat kilpailee kaikessa

Härkiin voi luottaa

Kaksosista ei ota hullukaan selvää

Ravut välittävät vain lähipiiristään

Leijonat tarvii jatkuvaa ihailua

Neitsyet nipottaa

Vaa'at ei osaa tehdä päätöksiä

Skorpionit liian intensiivisiä

Jousimiehet liian liikkuvaisia

Kauriit kuin riippakiviä

Vesimiehet kyseenalaistavat kaiken

Kalat elää omissa maailmoissaan

Näillä perustein miellyttävin on härkä:)

Vierailija
50/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosmiehet on ihannnnia :) Sopivat hyvin rationaalisen vesimiehen salattua bimboutta lietsomaan.

Vierailija
51/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koti-ihminen niin kuin me ravut monesti olemme. Kesäaikaan syntyneinä olemme vedestä pitäviä kesänlapsia 😉 Vastaan siis rapu.

Mistä tunnistaa ravun? Missä teihin voi tutustua? :) Ravut ovat lempeitä, mielyttäviä ja kivoja

Vierailija
52/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei niihin rapuihin voi tutustua kuin omissa sukujuhlissaan missä nysväävät:) Vaikka miellyttäviä ovatkin!

Vierailija
53/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris ehdottomasti! T. Kalat

Vierailija
54/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouseva merkki vaikuttaa myös. 

Vierailija
55/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä, tunnen monia tosi lempeäluonteisia. En kyllä usko horoskooppeihin, mutta noin vaan on sattunut.

Vierailija
56/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei niihin rapuihin voi tutustua kuin omissa sukujuhlissaan missä nysväävät:) Vaikka miellyttäviä ovatkin!

Niin, ja jos joskus rapuun törmää niin sen kuoren alle on kyllä vaikea päästä. En tiedä onko se ujoutta vai mitä, mutta pitkään tarkkailevat tilannetta ennen kuin alkavat avautua kenellekään. Mulla on ollut pari todella pahaa toivotonta ihastusta rapumieheen... Surettaa vieläkin kun itekin olen niin ujo etten ole uskaltanut tehdä aloitetta.

t.kalat

Vierailija
57/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni murhaaja on vaaka, joten vastaan vaaka.

Murhaajien nimet?

Jousimiehiä löytyy tilastollisesti eniten sarjamurhaajissa, voit googlettaa.

Siitä on useita artikkeleita, joissa luetellaan kaikki jousimies sarjamurhaajat, jos sulla kiinnostaa.

Eikä, ai hirvee. Mä oon jousimies  :D

Kyllä mä äkkipikanen oon ja monesti ois tehnyt mieli kuristaa joku, onneksi senverta kuites itsehillintää etten ole päässyt tuonne ryhmään.

Lopuksi vielä että pakostakin pidän horoskooppeihin uskovia hieman hmmm, yksinkertaisina. Anteeksi.

Vierailija
58/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä, tunnen monia tosi lempeäluonteisia. En kyllä usko horoskooppeihin, mutta noin vaan on sattunut.

Sama täällä. Järkeviä, ystävällisiä ja hyväsydämisiä ovat tuntemani härät.

Vierailija
59/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koti-ihminen niin kuin me ravut monesti olemme. Kesäaikaan syntyneinä olemme vedestä pitäviä kesänlapsia 😉 Vastaan siis rapu.

Mistä tunnistaa ravun? Missä teihin voi tutustua? :) Ravut ovat lempeitä, mielyttäviä ja kivoja

Omat rapuni olen oppinut tuntemaan rapujen lapsuudenystävien kautta :D

Vierailija
60/107 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, että yllättävän hyvin osuu. T. Vesimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi