Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Linden väittää Ylelle olleensa Ugandassa YK:n laajakaistakomission edustajana, pesti päättynyt 2 vuotta sitten

Vierailija
15.02.2018 |

Ylen klo18 uutisissa Rönkän Matti näin kertoi

Mitä mieltä?

Kommentit (364)

Vierailija
301/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hän joutui pois eduskunnasta kun oli tehnyt jäävinä päätöksiä golfkenttäjutussa.

Ei eduskunnasta eroteta. Hän joutui "vain" jättämään ministerin pestinsä.

Ja Suvi Lindel putosi eduskunnasta seuraavissa eduskuntavaaleissa.

Muuten hän edelleen istuisi siellä kuin tatti, jos saisi vaaleissa ääniä. Mistähän syystä, hän ei saa enää vaaleissa ääniä?

Vierailija
302/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun Oulun seudulta ei ole löytynyt työpakkkaa tietotekniikan asiantuntijalle. Oulun seutuhan on juuri niistä osaamisistaan kuuluisa.

Itseään ei ole onnistunut työllään elättämään, mutta konsultoi aloittavia firmoja menestymään.

Tarvitsee siis aina vaan ( työttömyys- ) sopeutumiseläkkeen, siis sosiaaliavun.

Tietotekniikan asiantuntija. Mistä tämmöinen ajatus on kotoisin, Linden ei todellakaan ole tietotekniikan minkään valtakunnan ekspertti, täysin käsittämätöntä, että tällaista edes mainitaan. Julkisuuteen vuoti tietoa hänen täydellisestä kädettömyydestään, kun istui Ylen hallintoneuvostossa, ei mitään käsitystä mistään. Nainen on täysi feikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hän joutui pois eduskunnasta kun oli tehnyt jäävinä päätöksiä golfkenttäjutussa.

Muuten hän edelleen istuisi siellä kuin tatti, jos saisi vaaleissa ääniä. Mistähän syystä, hän ei saa enää vaaleissa ääniä?

Väärin. Golfkenttäkohu oli vuonna 2002. Ja Linden jatkoi kansanedustajana vuoteen 2011. Ehti sen jälkeen muun muassa adoptoida lapsen ja toimia etäministerinä.

Vierailija
304/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Golfkenttäkohu oli vuonna 2002. Ja Linden jatkoi kansanedustajana vuoteen 2011. Ehti sen jälkeen muun muassa adoptoida lapsen ja toimia etäministerinä.

Mikä on etäministeri?

Vierailija
305/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihan mahtavaa jos Suvi ois tappanu sen tyypin :D

Vierailija
306/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on etäministeri?

Et ilmeisesti pahemmin seuraa politiikkaa?

Linden sai adoptiolapsen, mutta kaikkien ihmeeksi ilmoitti jatkavansa ministerinä ja tekevänsä hommat etänä Oulusta käsin.

Kyllä, todellakin vasta tuon jälkeen äänestäjät päättivät, että ehkä rouvan olisi hyvä jäädä eläkkeelle.

Vierailija
307/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako Patria ihan tosissaan selvitä jollain parin väliportaan pomon erottamisella? Jos vähintään toimitusjohtajan palli ei heilu, niin kyllähän on taas melkoista hyvävelitouhua. Sokee reettakin näkee, että Patria on se keskeisin toimija tässä sopassa ja siellä oltiin ainoastaan asekaupoilla, kaikki muu on peittelyä ja täyttä höpöhöpöä.

Vierailija
308/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tuo Lindenin asema adoptiolapsen äitinä. Ymmärtääkseni adoptiovanhempien pitäisi olla täysin nuhteettomia, mutta tämä äityli pyörii hämärimmissä afrikan sotilasdiktatuureissa konsultoimassa asekauppoja.

Kanki-Kaikkonen sai tuomion taloussotkuista ja siksi häneltä ja vaimoltaan evättiin oikeus adoptiolapseen. Ihan näin maalaismoraalilla varustettuna ihmisenä pidän kyllä asekauppoja hämärissä oloissa vähintään yhtä kyseenalaisena touhuna, kuin taloussotkujakin.

Vierailija
309/364 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvihan on naimisissa oleva nainen, hän nyt ei sekaannu ukkomiehiin kun joku tuntuu vihjaavan. Ei nyt sentään. Vapaaehtoisena ilman palkkaa luennoi laajakaistoista. 

Vierailija
310/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako Patria ihan tosissaan selvitä jollain parin väliportaan pomon erottamisella? Jos vähintään toimitusjohtajan palli ei heilu, niin kyllähän on taas melkoista hyvävelitouhua. Sokee reettakin näkee, että Patria on se keskeisin toimija tässä sopassa ja siellä oltiin ainoastaan asekaupoilla, kaikki muu on peittelyä ja täyttä höpöhöpöä.

Eikö se pääpomo ollut tiistaina A-Studiossa puhumassa läpi päähänsä?

Kyllä sen tarvii erota, ei mitkään pikkupomot riitä.

Olli vaihtoon!

Vierailija
311/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/uganda-mysteeri-ex-minist…

Suvi: minä olen erityislähettiläs

Uutiset: erityislähettilään pesti loppui ajat sitten

Suvi: minä olen advokaatti mutta sovin jonkun tyypin kanssa että voin kutsua itseäni erityislähettilääksi

ITU: meillä ei koskaan ollutkaan mitään erityislähettilään pestiä, vain epävirallisia advokaatteja

Vierailija
312/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä bisnes se Lindenin kirjainyhdistelmäfirma on, jossa on veli ja ulkomaisia ihmisiä? Ja joka osti Patrialta(?) Jonkun varastohallin. Mihin sitä hallia oikein käytetään? Mitä se firma tekee?

Linden oli ugandalaisen lehden mukaan antanut haastattelun, että etsii maasta uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Mukana mies, joka markkinoi jotain panssarivaunuja. Mutta eikö miehen omassa Ugandaan lähettämässä kirjeessä, jossa kertoi tulevansa sinne Lindenin kanssa, mainittu myös tietotekniikkaan perustuvat aseet?

Minusta on putoa, että asekauppias ja rauhaa edistävä yk:n edustaja liikkuisivat kimpassa kutsukirjeen tiimoilta, jos kirjeessä puhutaan.pelkästään sotateknologiasta. Uskon kyllä, ettei Linden edustanut siellä Patriaa, kun se edustuskirje oli laitettu vain miehen nimiin. Edustiko hän siis tosiaan yk:ta? Etsiikö yk uusia liiketoimintamahdollidiuksia asekauppiaiden kanssa?

Mikä se Egytpijuttu on? Muuta kuin että siinä Lindenin kirjsinyhdistelmäfirmassa, joka osti sen hallin, on mukana joku egyptiläinen liikemies? Linden ilmeisesti matkusti Ugandasta suoraan Egyptiin. Tosin saajan sitä.käydä tapaamassa liikekumppaneita missä maassa vain haluaa, ei se ole kiellettyä tietenlään.

Vierailija
313/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005569320.html

Ei se olekaan vanha Patrian halli.

Joku muu tila Jämsässä.

Vierailija
314/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi jatkoi Egyptiin "naiskonferenssiin", vaikka yhdessä Ugandaan mennyt kaveri ehkä murhattiin.

Patria näyttää olevan pelkkä sumuverho asiassa, onhan tuo mielenkiintoinen keitto lentokenttineen, ja tausta yhtiöineen. Uganda ei ole Patrian kohdemaa, siellähän noi perusase- ja kuljetusjutut ostetaan käytettynä. Oma lukunsa eläkesiipeily. Hommafoorumi näyttää olevan tutkivin keskusteluryhmä asiassa.

Vierailija
315/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Suvi kuvittelee olevansa Egyptissä?

Special Envoy from Andromeda

Vierailija
316/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.jamsek.fi/halliin-kehitteilla-uudenlainen-usean-vuokralaise…

Kansainvälisten toimijoiden käyttöön datapuisto, jossa eri yritykset kehittävät hallissa ikäänkuin vuokralaisina erilaisia tietotekniikkahankkeita. Viime vuonna uutisoitiin, että vielä ei ole ilmeisesti toimintaa näkynyt. Ehkä kiinnostuneita kumppaneita vasta etsitään parhailllaan.

Vierailija
317/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkari mikä kokkari.

Vierailija
318/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi: minä olen advokaatti mutta sovin jonkun tyypin kanssa että voin kutsua itseäni erityislähettilääksi

ITU: meillä ei koskaan ollutkaan mitään erityislähettilään pestiä, vain epävirallisia advokaatteja

Näin toimitaan kokoomuksessa.

Vierailija
319/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin toimitaan kokoomuksessa.

Älä sie taru aina alapeukuta

Vierailija
320/364 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän Suvi kuvittelee olevansa Egyptissä?

Special Envoy from Andromeda

Onhan hänellä se yhteinen liikeyritys egyptiläisen kanssa liittyen siihen kansainväliseen tietotekniikkahankkeiden halliin Jämsässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä