Saako sosiaalityöntekijää vaihtaa?
Lapseni on siis lastensuojelunasiakas, mutta pahin ongelmamme tällä hetkellä on se etten tule toimeen toisen sosiaalityöntekijän kanssa. Hän ei ymmärrä minua, enkä minä häntä ja lapsi jää pahasti tämän ymmärtämättömyyden jalkoihin.
Me ei saada mitään asioita selvitettyä ja meidän ongelmat painuvat unholaan. Minun pitäisi automaattisesti tietää mitä tämä toinen sosiaalityöntekijä tarkoittaa ja osata sano sen mitä hän haluaa kuulla?
Hän lyö myös sanoja suuhuni ja kun en niihin välitä edes tarttua, hän kirjoittaa papereihin minun sanoneen...
Toinen sosiaalityöntekijä on lomalla tms, joten tällä toisella on aina jokin sijainen mukana.
Jouduin itse tekemään lasun koulunkäynti ongelmien vuoksi ja nyt ainoastaan syynätään sitä millainen itse olen vanhempana. Lapsi ei ole saanut mitään niistä avuista ja tuista, joista alussa oli puhe, kun oli molemmat sosiaalityöntekijät mukana.
Kommentit (5)
Tottakai saa! Soita kuntasi lastensuojelun johtavalle sosiaalityöntekijälle ja kerro tilanne.
Terv. Sossu
Varsinainen vuoden äiti taas vauhdissa kun haluaa että lasu kiusaa omaa päätänsä.
Nauhoita KAIKKI tapaamiset. Ehdottomasti.
Olet ihana äiti kun haet lapsellesi apua! Ota ehdottomasti yhteyttä sosiaalitoimen johtajaan, ja selitä asiallisesti hänelle tilanne. Painota sitä, että kyse on nyt siitä että lapsi ei saa tukitoimia joita tarvitsisi. Ettei asia kuulostaisi siltä että kyse olisi sinusta itsestäsi.
Sano vaan reippaaasti ettei asia sinun mielestä edisty.