Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli vähän kumma kohtaaminen pihalla äsken

Vierailija
15.02.2018 |

Tulin juuri duunista himaan, ja naapurin opiskelijalikka (tai lukee siis vissiin pääsykokeisiin tämän kevään) oli koiraa ulkoiluttamassa ja tuli juttusille. Ei ole kuulemma mitään sopivia töitä löytänyt ja tiukkaa tekee taloudellisesti. Heitti sitten vielä, että voisi tulla mun luokse töihin ja sanoi, että voi tehdä mitän vaan hommia. Ja iski silmää. Sanoin, että ei mulla mitään töitä nyt ole tarjota, mutta pistän tarjouksen korvan taakse. Jotenkin kummallinen kohtaaminen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit:)

Vierailija
2/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsensämyyntitaktiikka, hei mä tuun sun luo, mä teen temput ja sinä maksat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa, että sä rupeat sen sponsoriksi.

Katsonut varmaan esim. autostasi, että sinulla voisi olla varaa ko. homma hoitaa.

Yllättävän moni yliopistokavereistani oli sponsoroituja, moni jokaisen parisuhteen välissä. Itsellenikin tuli tarjous yhden kaverin kautta, mutta en ottanut sitä vastaan. Kaikkein kauneimmat ja hyväkroppaisimmat saivat mm. vuokra-asunnnon, jonka vuokran sponsori maksoi, vaatteita ja ulkomaanmatkoja jne. Osa ei ottanut rahaa vastaan ollenkaan, myöskään itse en olisi suostunut siihen, olisi tullut hu*ra olo. Mutta minulle tarjoutuja oli ihan mukiviinmenevän näköinen mies, joka matkusteli työasioissa pitkin eurooppaa ja olisi päässyt mukaan. Jänistin sitten loppumetreillä, kun minusta sellainen läheisyys kuuluu vain parisuhteeseen.

Vierailija
4/4 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tulla kämppäs katsomaan onko mitään pöllittävää, voi olla myös paloitteluhurmaajatar. Varo!