Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Elektroseksi
15.02.2018 |
Oletteko kokeilleet elektroseksiä? Miten toimi? Olen nuori nainen ja haluaisin kokeilla sitä, Minä siis saavana osapuolena. Mihin kiinnititte elektrodit naiselle?
Kommentit (4)
Halvat laitteet ovat käyttökelvottomia kun virta on epätasaista tökkimistä.Muutamalla satasella saa hyvän tasaista ja tarkasti säädettävää impulssia tuottavan laitteen.Jos tunto heikkenee se palautuu pienen tauon jälkeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos olet nainen joka haluaisi kokeilla elektroseksiä kokeneen miehen antamana, ota yhteyttä: dom_hki@proton.me :)
Alue: Seksi
Minulla on e-stim laite, ja toimii miehellä kunhan ei mene liian usein käyttämään. Tunne on erikoinen, ei voi verrata mihinkään normaaliin seksiin. Jos toistuvasti käyttää, joutuu lopulta kärventämään niin saatanasti että tuska on melkein yhtä suuri kuin nautinto. Naiseen en ole laitetta testannut, mutta luulisi toimivan ihan yhtälailla. Länttäisin toisen tarran klitoriksen yläpuolelle, toisen alapuolelle, jos siinä kohtaa nyt mikään tarra kiinni pysyy. Tai toisen vasemmalle, toisen oikealle. Pääasia että virta kulkee lirpukan läpi.