Myyjä, mitä ajattelet nuoresta nätistä naisesta joka ostaa jättipakkauksen wc-paperia?
Kommentit (31)
Mitä ihmeen erityistä ajattelemista siinä olisi?????
Että köyhä varmaan on kun ostaa säästöpakkauksia
Miksi pitäisi ajatella mitään? Ihan normaalia ostaa paperi isommissa erissä.
Että ostaa varmaan poikaystävälleen tai jollekin muulle. Eihän nuorilla näteillä naisilla ole aineenvaihduntaa.
Kommentoin hänelle, että ohhoh, mitäs sinä tuolla teet. Kailotan kovaa ääneen, että täällä ostellaan paskapaperia.
Mä ostan aina kurkulla maustettua vessapaperia. Harmi, ettei sitä saa isoina pakkauksina.
Mitä se sillä tekee? Eihän nätit naiset ulosta.
Eikö se olisi kaiken logiikan nimissä inhottavampaa, jos hän ei pyyhkisi ahteriaan?
Varmaan kotona asustaa joku karmea viisi kiloa paskaa vuorokaudessa tuottava miessika.
Kaunis nainen selviää vuodenkin yhdellä rullalla.
Isojen erien ostajalla on varmaankin asunnossaan hyvin säilytystilaa.
Minä olen aina luullut, että nuoret kauniit ja komeat eivät koskaan käy wessassa. - Pitäsikö minun osoittaa asiuakaspalveluhenkisyyttä ja kysyä, että osaako ostaja varmasti käyttää tuotetta, vai tarvitseeko sen käyttämisessä apua... Äh. Tämä nyt oli vähintään yhtä huono kommentti, kuin mitä aloitus.
Ajattelen näin: Mihin hän aikoo säilöä kaikki kymmenen jättipaalia Serlaa pienessä kaupunkiyksiössään?
Huolestuttaa enemmän ihmiset, jotka eivät pyyhi wc-asioinnin yhteydessä.
Minulle tuli ekana mieleen, että kyseisellä naisella "pyyhkii hyvin". Ihmeellinen kysymys, taas kerran.
- miksi toiset koko ajan ? miettivät mitä joku ajattelee / ajattelisi
- miksi jotkut hyvin harvat -lyultavasti ne samat - miettivät yhtään mitään muiden asioista
Taitavat olla sama sakki.
Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku pälli miettii jos ostan 3 x kympin pakettia veskipaperia tai tusinan nenäliinapaketteja kerralla. Tai mitä tahansa.
Se mikä häiritsee, on, kun joku täysin totaaliurpo moukka alkaa kommentoida.
Siinäkin nimenomaisesti häiritsee se tapojen puute, ei se, joku totaaliurpo ajattelee päässään jotain.
Ja ihmetyttää se, miten niillä on aikaa ja jaksavat, miten ehtivät kaupan kassalla, ja miksei niitä ole kotona kasvatettu.
Toki minullekaan ei ole kotona kyllä erikseen opetettu ettei kaupan kassalla kyylätä eikä kommentoida muita. Mulla vaan luonnostaan on järkeä edes sen minimin verran ja varmaan se muu kasvatuksen vähä on luonut pohjan. Toisten vahtaamisesta ja tuijottamisesta on opetettu olevan moukkamaista = ei tehdä.
Joku vahtaa pää pitkällä, jopa kaula kääntyen muita ihmisiä, kurkkii ja kurkistelee jopa varpaisillaan tai yläkroppa akkunasta roikkuen niin että hyvä kun ei alas tipu [ruusupuskaansa rivarissa] esimerkiksi ohikulkevien perään tai naapuri kyylää toisten naapurien ostoksilta tuloja, missä käyty, paljonko tuotu, mitähän niillä on ja moukimmat jopa kysyvät. Ns. verhot heiluu -ilmiö on moukan merkki.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan aina kurkulla maustettua vessapaperia. Harmi, ettei sitä saa isoina pakkauksina.
Mitä tällainen on? Jotain kosteuspyyhejuttua?
Lääkkeet!