Myyjä, mitä ajattelet nuoresta nätistä naisesta joka ostaa jättipakkauksen wc-paperia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan aina kurkulla maustettua vessapaperia. Harmi, ettei sitä saa isoina pakkauksina.
Kuinka usein koet tarvetta syödä vessapaperia?
Hämmästyisin-eihän kauniit naiset käy paskalla?
Woee Luoja nyt taas :DDD
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan aina kurkulla maustettua vessapaperia. Harmi, ettei sitä saa isoina pakkauksina.
Syötkö sitä paljonkin?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina luullut, että nuoret kauniit ja komeat eivät koskaan käy wessassa. - Pitäsikö minun osoittaa asiuakaspalveluhenkisyyttä ja kysyä, että osaako ostaja varmasti käyttää tuotetta, vai tarvitseeko sen käyttämisessä apua... Äh. Tämä nyt oli vähintään yhtä huono kommentti, kuin mitä aloitus.
Ei, kyllä tää sun kommenttisikin on selvästi älykkäämpi kuin aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaako sinua tai jotain?
Kuule, myyjät eivät ehdi miettimään asiakkaiden ulkonäköä tai ostoksia eikä niitä edes kiinnosta.
Tämä tieto varmaan tulee pettymyksenä sinulle jos koet olevasi niin kaunis ja erityinen että sinuun mielestäsi pitäisi kiinnittää huomiota. Ei se myyjä muista parin asiakkaan mentyä edes mitä ostit.
Jos sua inhottaa vessapaperin ostaminen ja ruumiintoiminnot tai huomaat kiinnittäväsi niihin suhteettoman paljon huomiota, suosittelen että hakeudut jonnekin puhumaan asiasta.
Mut tämä ei ole se paikka.
Hoi hyvänen aika näiden kyselyitten kanssa.
AP, laita kone kiinni, mene ulos ja hanki elämä, tai ainakin ulkoile.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kiihottaisi, alkaisin välittömästi haaveilemaan hänen peräaukostaan, joka suurella todennäköisyydellä on tiukka.
Jos on suurkakkija niin eihän peräaukko voi olla tiukka vaan venynyt.
Ajattelin, että kääräisee hiustenkuivaajan avulla poikaystävänsä vessapaperi-pakettiin.
Mietin joka kerta miten kysyisin, että pääsisinkö pyyhkiämään! En ole vain vielä keksinyt miten esittäisin asian, joten on jäänyt sikseen :-(.
Isompi sessio tulossa, pääsispä pyyhkimään!
mietin, että sillä varmaan riittää miehiä. joka yö eri ukko sängyssä.