Miksi "pihtaat"? Ikäsi?
Kärsin pihtarimiehestä ja olen miettinyt syitä miksi toinen ei halua seksiä, itse taas haluaisin vaikka monta kertaa päivässä!
Kommentit (6)
Meillä loppui muutama vuosi sitten upea seksi kuin seinään! En tajua että miksi ja kun kyselen, saan entistä vähemmän seksiä. Nyt sitä ehkä kerran kuukaudessa.
En pihtaa. Aiemmissa suhteissa pihtasin koska mies kohteli huonosti ja halut meni, myöskään mököttäjiä en jaksa, sekin pilaa halut. :D
Nykyään mies joka kohtelee hyvin ja meidän luonteet sopii yhteen. Olen ihan koukussa seksiin hänen kanssaan. Haluan seksiä vähintään kerran pari päivässä ja välillä useamminkin, varsinkin jos en ole pariin päivään saanut kun ei olla nähty.
En pihtaa, mutta en myöskään joka aloitteesta seksiin ryhdy, jos ei ole siihen fiilistä. Seksiä 3-6 kertaa viikossa, jos jokaisella kerralla, kun toinen tulee pussaamaan ja halaamaan ja aistin että mieli tekisi, intoutuisin seksiin, niin harrastettaisiin varmaan joka päivä seksiä useamman kerran. Tuo olisi miehenkin mielestä liikaa (olen kysynyt, on oikein tyytyväinen seksin määrään ja laatuun tällä hetkellä). Kai se on sitten se, että haluaa metsästää, että sitten kun saa niin se on kaato se oma vaimokin. En mä vaan tiedä. Tai sitten se laskee, että mitä enemmän on läheisyyttä noin muuten, niin suuremmalla todennäköisyydellä myös seksielämä pysyy hyvänä. Toki teen itsekin aloitteita, usein käy vaan niin että tuo mies lukee mun ajatuksia ja näkee naamasta heti jos seksi käy mielessä, niin se ehtii ensin. Oikeastaan ainut keino mulla tehdä aloite on yllättää mies esim. kun tulee kotiin. Sitä teenkin. Usein kyllä laitan viestin etukäteen, että monelta on tulossa, onko ollut rankka päivä? Niin se osaa vähän olettaa, ettei tule sitten ihan väsyneenä paineita sillekään että nyt pitäisi heti hommiin ryhtyä, jos oikeasti haluaa vaan levätä hetken ja sitten vasta...
N33M20 kirjoitti:
En pihtaa. Aiemmissa suhteissa pihtasin koska mies kohteli huonosti ja halut meni, myöskään mököttäjiä en jaksa, sekin pilaa halut. :D
Nykyään mies joka kohtelee hyvin ja meidän luonteet sopii yhteen. Olen ihan koukussa seksiin hänen kanssaan. Haluan seksiä vähintään kerran pari päivässä ja välillä useamminkin, varsinkin jos en ole pariin päivään saanut kun ei olla nähty.
Siis tuo mökötys!!! Onko pahempaa seksintappajaa! Mä en voi haluta miestä joka mököttää, alkaa itteäkin nyppimään ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
N33M20 kirjoitti:
Nykyään mies joka kohtelee hyvin ja meidän luonteet sopii yhteen. Olen ihan koukussa seksiin hänen kanssaan. Haluan seksiä vähintään kerran pari päivässä ja välillä useamminkin, varsinkin jos en ole pariin päivään saanut kun ei olla nähty.Siis tuo mökötys!!! Onko pahempaa seksintappajaa! Mä en voi haluta miestä joka mököttää, alkaa itteäkin nyppimään ja pahasti.
No niinpä! Tosi raivostuttavaa! Puhuu ennemmin jos on joku mielenpäällä.
En pihtaa, mutta mies pihtaa ja minä haluaisin. Inhottavaa olla hänen lähellään, tuntea tuoksunsa, lämpönsä ja toivoa että saisi seksiä, haluten häntä niin että räjähtää saamatta vastakaikua. Inhottavaa nähdä hänet alastomana suihkussa tms., kun haluaa hänen kroppaansa niin että taju lähtee. Mutta kun menet koskettelemaan, suukottelemaan jne., hän työntää pois ja torjuu. Niin **tuttavaa ja haluaisin myös tietää syitä miksi joku ei välitä seksistä.