Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnekoti-Säätiön toimintakeskus työpaikkana?

Vierailija
15.02.2018 |

Onko jollain täällä kokemusta, millaisia paikkoja Rinnekoti-Säätiön toimintakeskukset ovat työpaikkoina? Työilmapiiri, työtehtävät jne.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrmistynyt kirjoitti:

Kyllä tämän säätiön arvot ja puheet ulospäin ovat aivan muuta kuin toiminta. Ei ole ihmisillä mitään arvoa, ei työntekijöillä, eikä asiakkailla. 

Käyn Rinnekodissa keikalla ja näkemykseni on kyllä toinen.

Vierailija
22/35 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpisteitä on Rinnekodissa niin paljon,että vaikea sanoa,mutta se missä itse olen töissä on todella mukava työpiste!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain hyvää sanottavaa kyseisestä työpaikasta!

Vierailija
24/35 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valittaa,joiden pää ei pysy menossa mukana,Rinnekoti on hyvä työnantaja!

Vierailija
25/35 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi suositella, arvot  pelkkiä korulauseita. On paljon parempia työnantajia tarjolla, kannattaa miettiä tarkoin millaisessa työpaikassa haluaa tehdä töitä.

Vierailija
26/35 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivityöntekijöillä ei mitään arvoa. Jos pääset toimistoon, asiantuntijaksi tai pomon paikoille on tahti vallan toinen. On risteilyä ja koulutusta tarjolla jatkuvasti.

Vierailija
27/35 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kommentti täysin totta. Ihan hirveän kylmää toimintaa ja työntekijöiden alasajoa.

Vierailija
28/35 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti kytköksissä diakonissaopistoon ja aikamoinen rahantekokone. Joillekin. Ja kannattaa aina miettiä omia arvojaan voivatko ne joustaa niin paljon, että pahojen asioiden antaa mennä läpi seulan.

Vierailija
29/35 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hyvä tietää tosta esimiehestä. Meinasin hakea, mutta peruin hakemuksen. Muuten ihmettelen Rinnekodin huonoa mainetta. Mistä se johtuu? Itse olen ollut pitkään Rinnekodills ja yleensä ollut tyytyväinen. En ole kaikesta osannut työnantajaa moittia. Moni huonosti oleva asia voi johtua mm. Henkilökemioista tai vain siitä, että itse ei jaksa. Valitettavaa on, että Rinnekodinkin pitää tehdä hiukan voittoa, että pystyy kehittymään ja maksamaan palkat. Kunnat vaativat paljon ja joudutaan kilpailuttamaan ja laskemaan hintoja mm. Attendon ja muiden halppisyhtiluden takia. Tämä heijastuu titenkin palkkoihin ja siihen, että joudutaan ottamaan vaikeampia asiakkaita. Ja asiakkaita samaan ryhmään, jotka reagoivat toisiinsa, ääniherkkä vs huutaja. En tällä hetkellä tiedä yhtään työnantajaa jolla olisi sos.alalla hyvä maine. Kertokaa mitä ne ovat :), missä on ollut hyvä olla? Itse koen, että työpahoinvointia nostaa jatkuva kehittyminen kiireellä ja kuntien vaatimukset, mitkä heijastuvat lopulta meihin työntekijöihin.

Vierailija
30/35 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain keikkaillut eri yksiköissä ja sen perusteella voin sanoa että työnantajana ei mikään paras. Esim väkivaltatilanteisiin ei juuri puututa vaan ne sivuutetaan.

Vierailija
31/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutamia vuosia sitten töissä ja tykkäsin. Toki riippuu niin paljon yksiköstä ja esimiehestä.

Vierailija
32/35 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitä on ne loistavat paikat missä niin ihana työskennellä?

Vierailija
33/35 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin paikkaa missä on hyvä työskennellä Rinnekodilla. Tiedän myös sellaisia joissa ei ole. Sehän on jokaisen oma mielipide missä tykkää olla. Sen tiedän myös, että työ on raskasta, jos sen meinaa hyvin tehdä. Kyllä se vaan niin on, että aina löytyy jotain mistä voi valittaa. Jokainen voisi kantaa kortensa kekoon työpaikan hyväksi, niin saataisiin kaikille hyvä työpaikka. Valitettavasti joukossa on aina niitä riman alittajia, jotka pilaavat työpaikan ilmapiirin. Olen ollut onnekas: olen lähes aina nauttinut työstäni siellä missä olen kulloinkin ollut.

Vierailija
34/35 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ovat ihania. Ei se haittaa vaikka lyövät ja purevat, hehän ovat oikeustoimikelvottomia. Siihen on aina kuitenkin joku syy. Johto istuu bunkkereissasn ja lähettelee määräyksiä. Heillä on vaativa työ, Toivo ttavasti saavat tarpeeksi hyvän korvauksen työstään.

Vierailija
35/35 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnekodille on vaikea löytää hyviä esihenkilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme