Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja erikoinen tilanne.

M.24
15.02.2018 |

Eli olen tapailut erästä naista nyt noin 4kk. Aluksi oli ihan tavallista hempeilyä ja koskettelua ja niin edelleen . Sitte kuvaan tuli käsi peli kummallekin . Noin 1 kk siten olin sitten koti ilta joka johti hyväilyjen kautta makuhuoneseen . No koska uusi suhde niin valot oli poissa ja kondomi käytössä jossain vaiheessa sitten mentiin asiaan ja tyttö ystävä siis ohjasi kädellä penistä niin sanotusti oikeaan osoitteeseen . Rakastettiin sitten ja olin ihan haltioissani kuinka tiukka oli, nainenkin sai selvästi orgasmin , tyttö ystävä sitten rullasi kondomin pois ja mentiin yhdessä suihkuun. No seuraavana iltana tietysti moinen namu kiinnosti taas ja samalla kaavalla tosin intoutuivat antamaan ensin suuseksiä , näin meni varmaan 4 kertaa. . Viiko sitten oltiin kotona päivällä ja intoudutin taas sextaman suu seksin kautta kohti seksiä sillä erotuksella että nyt oli valoisaa yllätyin todella kun tuli aika penetroida kun tytty ystävä ohjasikin tottuneesti peniksen peppunsa häkeltyi tästä koska en ollu tajunnut että olin nainut häntä aina analin en tiennyt mitä tehdä joten nain häntä sitten näin tyttö ystävä sai kuitenkin todella ison orgasmin ja vaikutti todella tyytyväiseltä.

Yleensä hän poikkesi aina WC kautta ennen seksiä, eli kävi ilmeisesti laittamassa linkkaria valmiiksi

Nyt vaan on sellainen tilanne että en ole uskaltanut kehdannut kysy miksi hän halua tulla naiduksi peppun . Seuraavan kerran nähdään viikonloppuna. Tyttö ystäväni on vaihto opiskelija toisesta maasta voisiko syy olla tässä eli heidän kulturinsa ? Kyllähän tuo peppu tuntu ihan taivaliselta mutta haluaisin kyllä päästä ihan oikealle puolelle,

Onko keneltäkään muilla moisesta kokemusta ulkomaalaisen hoidon kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta ulkomaalaisista naisista, mutta puhumalla tuokin asia selviää. Vaikka seksistä puhuminen voi olla joillekin arka aihe, suosittelen keskustelemaan molempien mieltymyksistä ja toiveista. Seksi on aina kahden kauppa ja tavoitteena olisi että molemmat ovat tyytyväisiä. Jos mieltymykset ja halut poikkeavat kovasti, voi tulla pidemmän päälle ongelmia. Omien kokemusten perusteella jotkut naiset saavat parhaat orgasmit peppuseksistä, ja haluavat siksi mieluiten anaaliin.

Vierailija
2/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan hauska. 3/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tyttö on neitsyt ja haluuakin olla kunnes on naimisissa. Ainakin jenkeissä anaaliseksi on nuorten keskuudessa yleistä juuri tuon takia. 

Vierailija
4/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saattaa olla juurikin noin eli säästää neitsyyttään. Silloin peppu on panemista varten ja pimppa lasten tekoon.

Vierailija
5/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta en ole niin löysäpeppuista naista tavannut, että sinne liukasteellakaan voisi naisen ohjailemalla mennä sisään, ilman että itse tajuaisi, että b-puolelle menossa. Kyllä b-puolelle meno aina vaatii pientä kikkailua ja rauhallista etenemistä jne. Eikä minulla ole iso vehje.

Mutta sanoohan sitä legendat, että joissain maissa vielä pihdataan "neitsyyttä" ja silloin saattaa olla peppuilu yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän