Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat deittailu- ja suhdevinkit nelikymppiselle uusiosinkulle?

Vierailija
15.02.2018 |

Kertokaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, niin on lähes mahdotonta tutustua naisiin nykyään. Nelikymppiset eivät käy missään ja heitä ei saa lähestyä mitenkään.

Vierailija
2/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuuteen on aina syynsä. Hyvät on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder pilaa ihmissuhteet. Samalla se on yleisin keino tavata uusia ihmisiä.

Vierailija
4/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaa, harrasta ja katsele työpaikalla ympärillesi. Tinderistä ei mitään löydy. Myös pubeissa kannattaa heittäytyä juttelemaan vieraiden kanssa. Yökerhot kierrä kaukaa.

Vierailija
5/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, niin on lähes mahdotonta tutustua naisiin nykyään. Nelikymppiset eivät käy missään ja heitä ei saa lähestyä mitenkään.

t. Mies, jonka mielestä #metoo pilasi kaiken, kun naisia ei saa enää kouria

Vierailija
6/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#metoo on mielestäni hienoa asia. On tärkeää käydä kunnon keskustelu häirinnästä. En tarkoittanut kommentillani todellakaan tätä.

Vierailija
7/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän yli 40 vuotias mies, eikä kyllä naishommat vois enää vähempää kiinnostaa. Naisista ei ole loppupeleissä mitään muuta kuin harmia ja mielipahaa.

Vierailija
8/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#metoo on mielestäni hienoa asia. On tärkeää käydä kunnon keskustelu häirinnästä. En tarkoittanut kommentillani todellakaan tätä.

Miksi nelikymppisiä ei sitten saa lähestyä mitenkään?

Vierailija
9/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Eliittikumppaniin, se on ihan eri maata kuin joku Tinder!

Vierailija
10/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas negatiivisia vastauksia. Minä olen löytänyt 40-vuotiaana ihanan kumppanin, hienon miehen. Enkä itsekään hassumpi ole :) Nyt yhdessä onnellisina jo monta vuotta.

Vierailija
11/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harkittavaa tässä on? Oletko tosissasi laittamassa jonkun muutaman vuoden avomiehen omien lapsiesi edelle?

Vierailija
12/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissaa, harrasta ja katsele työpaikalla ympärillesi. Tinderistä ei mitään löydy. Myös pubeissa kannattaa heittäytyä juttelemaan vieraiden kanssa. Yökerhot kierrä kaukaa.

Minkälainen hyvä mies notkuu jossain pubissa päälle nelikymppisenä?

Hyvää parisuhdemateriaalia olevat käy ehkä pari kertaa vuodessa jossain kuppilassa ja pitää melkoista tuuria olla matkassa onnistua samaan aikaan osumaan paikalle. Ellei sitten itse ole se pubissa paljon aikaa viettävä.

Vierailija
13/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen hyvä mies notkuu jossain pubissa päälle nelikymppisenä?

Hyvää parisuhdemateriaalia olevat käy ehkä pari kertaa vuodessa jossain kuppilassa ja pitää melkoista tuuria olla matkassa onnistua samaan aikaan osumaan paikalle. Ellei sitten itse ole se pubissa paljon aikaa viettävä.

Niinpä. Ja tämä oikeastaan jo kolmpikymppisenä. En tajua missä ulottovuudessa nämä ihmiset elävät jotka antavat noita neuvoja. Sitten jos ei sopivia harrastuksia ole, niin homma meneekin aika vaikeaksi. Jää oikeastaan se paljon haukuttu nettideitti jäljelle.

14/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin täällä Helsingissä ihan fiksut ja perheellisetkin ihmiset käyvät vapaa-ajallaan ulkona syömässä, kahviloissa, pubeissa parilla ystävien kanssa, festareilla, kulttuuritapahtumissa... 

Ihmisiä on helppo tavata, kun menee paikkoihin, joissa on ihmisiä. Ei se mitään rakettitiedettä ole.

Jos möllöttää kotona telkkaa tuijotellen, on turha ihmetellä, kun ketään kivaa ei tule vastaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hanki oma elämä, osaa elää yksin.

2. Ole oma itsesi, mutta pidä huolta että sinulla on myös annettavaa.

3. Älä suotta tuhlaa aikaa pelaamiseen. Jos toinen on kiinnostava, kerro se hänelle. Jos ei nappaa, niin sano sekin suoraan, ettei kumpikaan tuhlaa aikaansa.

4. Tiedä rajasi.

Vierailija
16/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsi seuraa baareista-siellä on ne jämätyypit

Älä myöskään netistä, sama homma

Älä usko joka ukon puheita, niille on sama kunhan saa P...ua

Hylkää kikkelikuvia lähettelevät

17/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas negatiivisia vastauksia. Minä olen löytänyt 40-vuotiaana ihanan kumppanin, hienon miehen. Enkä itsekään hassumpi ole :) Nyt yhdessä onnellisina jo monta vuotta.

Se oli silloin se, Nyt on nyt. Muutamassa uodessa on aika paljon muuttunut.

Vierailija
18/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuuteen on aina syynsä. Hyvät on varattu.

Höpö höpö. Aika monet elävät perhehelvetissä, josta eivät uskalla tai voi erota.

Vierailija
19/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelumyppinen, useamman vuoden jo uusiosinkkuna. Elän pikkulapsiarkea ja teemme lapsen kanssa niitä asioita, joita pienen lapsen kanssa tehdään - käymme leikkipuistoissa, metsäretkillä, lasten konserteissa ja teatterissa, seurakunnan perhetapahtumissa, museoissa, pulkkamäessä, jne.

Kun lapsi on isällään, hoidan käytännön asioita - isomnat kaupassakäynnit, siivoukset, kampaajakäynnit jne. Ehkä kerran kuussa tai kahdessa käyn ystävien kanssa teatterissa tai elokuvissa. En välitä yökerhoista, pubeista puhumattakaan. Deitti-ilmoituksen laatiminen tuntuu vieraalta ajatukselta.

Olen elämäniloinen, reipas ja älyllisesti utelias ihminen. Tykkään käydä klassisen musiikin konserteissa, oopperassa, teatterissa ja kaupunkimatkoilla, mutta nykyinen elämäntilanne ei juuri nyt niitä mahdollista. Tykkään retkeillä luonnossa. Rakastan lukemista. Minusta on kiva leipoa ja kokata välillä. Minulla on akateeminen koulutus, oma koti ja auto. Asiat on siis kunnossa. Elän hyvää elämää. Mutta elän myös sellaista elämää, että sitä potentiaalista kumppania on aika epätodennäköistä tavata. Toivottavasti sitten joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
20/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan noita pyörii samassa tilanteessa olevia pyörii lasten harrastuksissa.