Naisten kuvat Tinderissä - JOKA kerta on nainen ollut ihan erinäköinen luonnossa, mutta joskus myös ollut kauniimpi
Olen tavannut 23 - 35-v ikäisiä naisia varmaan parikymmentä vuoden aikana. Sama juttu aina: kuvassa oleva nainen on aivan eri kuin luonnossa.
Jos ei ole vartalokuvaa on vartalossa useimmiten jotain vikaa. Jos on vain kuvia kaukaa eikä näe kasvoja on nenä iso tai jotain muuta peiteltävää kasvoissa jne.
En sano että aina olisi rumempi tai kauniimpi mutta AINA ihan erinäköinen kuin kuvissa. Useimmiten kuvat on edustavampia mutta ollut myös tilanteita muutama kerta että nainen on luonnossa paljon kauniimpi.
Kommentit (28)
Ja sehän vasta hauskaa on, kun käyt passikuvassa ja saat passin😀. Kenen kuva siihen on laitettu?
Olen jo hiukan iäkkäämpi enkä kyllä laita naamaani mihinkään esille.
Facessa sitten tuttavanaisista on vaikea tunnistaa henkilöä. Jotkut ovat ihan itsensä näköisiä, mutta osa on muokannut kuvia siten, ettei heitä tunnista!
Onhan se miehelle järkytyksen paikka, kyn se kivannäköinen likka osoittautuu ihan joksikin muuksi. En tiennyt, kuinka voi näin pahasti viilata, mutta toistaiseksi tyydyn häneen. Tyttö on niin muuteltavissa eikä hän kestä sitä että jättäisin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Ja joskus myös 50-v kääkät kaunistavat omia fb- kuviaan niin, ettei livenä tunnista samaksi.
Ai jaa. Tämä 50v kääkkä ei ole koskaan muokannut kuviaan. En osaisi edes tehdä sitä. Esille pistän vain vähiten huonon kuvan :D Kaikki face ystävät tietää kyllä miltä näytän luonnossa.
Minä olen eri mieltä. Kaikki on olleet ihan itsensä näköisiä.
Toisaalta pistän punaista ruksia suoraan kaikille jotka selvästi peittelee itseään jollain tavalla. Pitää olla ihan normaalit profiilikuvat. Naama pitää näkyä ja mielellään joku vartalokuva.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ja sehän vasta hauskaa on, kun käyt passikuvassa ja saat passin😀. Kenen kuva siihen on laitettu?
No äläpä! Minä sain viimeksi jonkun alkoholistirouvan passin. Mustat silmänaluset, hiukset sekaisin ja vihainen ilme.
Tuossa unelmien poikamiestyttöjen kuvissakin sen huomasi, että huonot meikit ja huono kuvakulma voi tehdä ihmisestä täysin erilaisen näköisen kuin hän oikeasti on.
Paras on nähdä naamatusten.