Kuinka usein 51 v mies kykenee?
Onko kenellä miestä 51v niin kysyisin miten usein he kykenee harrastamaan seksiä? Meillä on vain kerran viikossa. Itse olisin innokas harrastamaan seksiä useimmin.
Kommentit (18)
Ei useammin kuin kerran päivässä, M50
Joka päivä ja kiireettöminä päivinä vaikka aamuin illoin. M58
Meillä seksiä keskimäärin 2-3 kertaa viikossa. Haluaisin useammin. Mies 58 vuotta.
Apua. Olen nyt alkanut tapailemaan 50-vuotiasta miestä, olen itse 38. Emme ole edenneet seksiin asti, mutta haluan sitä kyllä paljon ja usein. Nämä vastaukset ei kyllä lupaa hyvää... Sinkkuna olen toki seksittä useita kuukausiakin, mutta parisuhteessa ei kyllä riitä kerran päivässä, ainakaan alussa.
Aika kivasti kaikilla vastanneilla menee; seksiä on kuitenkin viikoittain.
Mulla 54-v. mies, itse vähän päälle 40-v. Ei kuulemma enää hänen iässään seksi kiinnosta juurikaan. Ennen sitä oli usein, jopa joka pv, nyt ei viisari värähdä vaikka kuinka vieressä kiehnään ja yritän saada toista lämpeämään, tämä loukkaa, kovasti. Itku kurkussa kaiken aikaa, tähänkö tämä nyt tyssäsi kun toinen on mielestään liian vanha seksiin, mä en vielä haluaisi nelikymppisenä luopua siitä. Inhottavaa tulla torjutuksi koko ajan.
Tokihan seksiä on, 2-4 x/kk ja silloin kun on, se on upeaa, mutta kun sitä on niin kovin harvoin. Itse voisin harrastella vaikka joka ikinen pv, tuntuu pahalta kun toinen ei pidä enää haluttavana. En tiedä huomaako mies pahan oloni, ei ainakaan tule asiassa vastaan vaan niin tehdään kuin hänestä tuntuu. Saa nähdä mihin tämä johtaa, vieraisiin en haluaisi, kuitenkin yli 20 v. yhdessä ja muuten kaikki hyvin.
Käytän tässä tilaisuutta hyväkseni ja laajentaisin alkuperäistä kysymystä : Miten usein teillä on seksiä, kun mies on reilusti yli 60 vuotta?
Riippuu myös naisesta. Edelliselle naisystävälle riitti tyyliin kerran viikossa saunan jälkeen. Nykyisen kanssa keskimäärin kerran vuorokaudessa. Oikein tyytyväinen olen nykytilanteeseen. Nm. mies reilusti yli50 v.
Noin 5 kertaa päivässä, välillä joutuu ottamaan rauhoittavia ettei pumppu tule rinnasta läpi. T. 51V Mies
Ei enää jaksa samaan tahtiin kuin nuorempana. Nykyään meillä keskimäärin kerran päivässä. Välillä on päiviä että kaksi tai jopa kolme kertaa, mutta joskus myös päiviä että ei kertaakaan. Itse haluaisin keskimäärin 3-4 kertaa päivässä, joka vielä 10 vuotta sitten toteutui. Välillä turhauttaa, mutta onneksi on paljon hyviä muistoja menneisyydestä!
N53+M59 naimisissa 24 vuotta
Nyt alkaa menemään nämä viimeiset kommentit vahvasti fantasian puolelle. Eihän kukaan jaksa tuollaista tahtia ja varsinkaan tuossa iässä. Elätte vahvasti koskaan totetutuneiden haaveiden maailmassa.
Itse olen 48 vuotias, normi, terveitä elämäntapoja ja liikuntaa harrastava mies ja täytyy vastata, että nykyistä naista (39v) jaksaa kyllä painaa sen pari kertaa illassa. Välillä voi olla parin päivän tauko, mutta sitten taas uudestaan satulaan. Naiseni on tätä jossain vaiheessa myös ihmetellyt - että miten sitä libidoa näinkin vahalla miehellä riittää. Mutta näin se on joidenkin naisten kanssa on - he ovat hyvin kiihottavia eikä heistä tunnu millään saavan tarpeeksi. Siis kaikkien naisten kanssa näin ei todellakaan ole.
Joinain viikkoina 10 kertaa, toisina viikkoina 3 kertaa. Montaa viikkoa ei jaksa kymmenen tahtia, mutta yhtä lailla parin kolmen 3 viikon jälkeen tekee mieli useita kertoja päivässäkin.
Taitaa olla aika paljon naisesta kiinni.
M50
Toiset tekevät mitä osaa, toiset mitä haluaa. Meillä seksiä 2-4 kertaa kuukaudessa, eikä mitään 5min pikaisiaM50+.
Riippuu paljon miehen fyysisestä kunnosta, hyväkuntoinen viiskymppinen jaksaa enemmän kuin ylipainoinen rapakuntoinen nelikymppinen
M55
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika paljon naisesta kiinni.
Mietin juuri samaa. Jos naisystäväni olisi normaali tuulipukunainen niin tuskin panettaisi. Mutta kun hän onkin jotain ihan muuta niin kylläpä tekee mieli. Seksikin vaaditaan kaksi.
3-6 kertaa viikossa, mies 55 vuotta.