Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko joskus nuorena virheellistä seksivalistusta?

Vierailija
14.02.2018 |

En siis tarkoita mitään mielipidejuttuja tyyliin "seksi kuuluu avioliittoon" vaan ihan kiistattomasti väärää tietoa kuten "suutelemisesta voi tulla raskaaksi"?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin että yhdyntä tuntuu ihan yhtä hyvältä kondomin kanssa kuin ilman.

Vierailija
2/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. 1980-luvun alussa sairaanhoito-opistossa sukupuolitautien oppikirjassa sanottiin, että HIV on ainoastaan homoseksuaalien sairaus eikä leviä heteroseksuaaleihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön opetusta olisin kaivannut.

Vierailija
4/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa saatu seksivalistus oli tyyliä "ei ennen kuin pappi on sanonut aamen". Koin sen ahdistavana ja päätin etten mene ikinä naimisiin, enkä ole mennyt.

Vierailija
5/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain joskus teininä kasarin alussa jonkun murkkutytön opas -esitteen jossa kerrottiin ettei tytön pitäisi työntää mitään sisäänsä ennen ensimmäistä yhdyntää koska se voi olla vaarallista. Jaa miten? Ja jos onkin, niin miten tuo vaara katoaa ensimmäisen yhdynnän jälkeen?

Vierailija
6/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joskus väitettiin, että naisen orgasmi alkaa jo aamulla siitä että mies laittaa aamiaista, puhelee lempeitä, imuroi kämpän jne.

Vierailija
7/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Että ihmiset muka haluavat seksiä, että vaikka se on ihanaa, niin ei pidä rynnätä harrastamaan sitä, että kaikkihan sitä haluavat ja että se tuntuu hyvältä.

Vierailija
8/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin, että alapää tulehtuu jos sitä räplää ts. masturboi.

Vierailija
9/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin että yhdyntä tuntuu ihan yhtä hyvältä kondomin kanssa kuin ilman.

Niin tai se, että yhdyntä ylopäätään tuntuu hyvältä. Minusta se kuulosti viimeiseltä asialta, mitä kenenkään kanssa tekisin. Oikeasti seksin harrastaminen on sairasta ja ihmiset hulluja kehdatessaan haluta jotain niin väärää.

Vierailija
10/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka opuksessa kerrottiin, että joka seksikerralla voi tulla raskaaksi. Todellisuudessa itselläni kaikki on toiminut aina, niinkuin kello koko ikäni. Raskautumaan en pystynyt hoidoista huolimatta. Se 2 hedelmällistä päivää/kk, ei riittänyt.

Vierailija
11/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esim. että yksikin siittiö jos pääse sisään, voi tulla raskaaksi, ja milloin tahansa.

Vierailija
12/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Alapäähän ei saanut koskea ja erityisen haitallista se oli silloin jos se oli kostunut.

Vierailija
13/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Joskus väitettiin, että naisen orgasmi alkaa jo aamulla siitä että mies laittaa aamiaista, puhelee lempeitä, imuroi kämpän jne.

Osalle tuo toimii pohjustuksena sille, että uskaltaa antautua kokonaan seksiin.

Vierailija
14/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se nimenomaan siitä räpläämisestä tulehtuakin. Ennen masturbointia usein pestään kädet ja se kestää vaan tietyn aikaa ja sen jälkeen peseydytään.

Vierailija
15/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai se, että yhdyntä ylopäätään tuntuu hyvältä. Minusta se kuulosti viimeiseltä asialta, mitä kenenkään kanssa tekisin. Oikeasti seksin harrastaminen on sairasta ja ihmiset hulluja kehdatessaan haluta jotain niin väärää.

Jos seksin harrastaminen tuntuu sinusta väärältä niin vika on omassa päässäsi. Uskovaiset tai muuten hullut vanhemmat kenties? Halukkaiden välisessä seksissä ei ole mitään väärää tai hullua. Ihan normaali juttu josta saa nautintoa. Sinäkin olet muuten saanut alkusi seksin harrastamisesta.

Sellainen käytännön opetus olisi ollut teinipojalle kovasti tarpeellista.

Vierailija
16/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei puhuttu mitään seksistä.

Vierailija
17/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että kämmeniin kasvaa karvat ja terskaan kynsi.

M40

Vierailija
18/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksin harrastaminen tuntuu sinusta väärältä niin vika on omassa päässäsi. Uskovaiset tai muuten hullut vanhemmat kenties? Halukkaiden välisessä seksissä ei ole mitään väärää tai hullua. Ihan normaali juttu josta saa nautintoa. Sinäkin olet muuten saanut alkusi seksin harrastamisesta.

Et viitsisi käydä tuomitsemaan ihmistä kun et tiedä mitä tässäkään on taustalla. On aseksuaaleja joilla ei seksiviettiä ole. On ihmisiä, joilta seksuaalisuus katoaa sairauden takia tilapäisesti. On naisia, joilla on jokin fyysinen ongelma joka estää kivuttoman seksin. On ihmisiä, joita seksi pelottaa tai inhottaa ihan järkevistä ja ymmärrettävistä syistä, vaikkapa trauman takia, eikä heidän päänsä toimintaa tarvitse ruveta arvottamaan.

Ei sinua nyt niin paljon voinut tämä yksi viesti henkilökohtaisesti satuttaa, että oli pakko huitoa takaisin. Seksin harrastajien kun ei tarvitse tätä piirrettään mitenkään häpeillä tai peitellä.

Vierailija
19/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikilla on immenkalvo.

Oon 100% varma että mulla ei oo sellasta ollu tai jos on ollu ni se on repeytyn iha omia aikojaan huomaamatta jossai voimistelussa. Oon myös käyttäny tampoonia aina, joten sekin on menny paikoilleen ongelmitta

Vierailija
20/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et viitsisi käydä tuomitsemaan ihmistä kun et tiedä mitä tässäkään on taustalla. On aseksuaaleja joilla ei seksiviettiä ole. On ihmisiä, joilta seksuaalisuus katoaa sairauden takia tilapäisesti. On naisia, joilla on jokin fyysinen ongelma joka estää kivuttoman seksin. On ihmisiä, joita seksi pelottaa tai inhottaa ihan järkevistä ja ymmärrettävistä syistä, vaikkapa trauman takia, eikä heidän päänsä toimintaa tarvitse ruveta arvottamaan.

Ei sinua nyt niin paljon voinut tämä yksi viesti henkilökohtaisesti satuttaa, että oli pakko huitoa takaisin. Seksin harrastajien kun ei tarvitse tätä piirrettään mitenkään häpeillä tai peitellä.

Sori en tarkoittanut loukata. Tottapuhuen minun on vaikea ymmärtää ihmisiä jotka ei vaan halua, kuten aseksuaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän