paljonko muilla noussut paino alkuraskaudessa
hei vaan muut odottajat!
minkälaista teillä ollut painonnousu n.vko 16 asti?
itsellä valtava stressi nousseen painon takia, vaivaa mieltä niin etten enää pysty syömääm.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mun normaalipaino oli 48-50 kg ennen raskautta. Olin ensimmäiset neljä kuukautta hirveän pahoinvoiva ja koska syöminen auttoi pahoinvointiin, lihoin neljän kuukauden aikana 20 kg. Sitten ei enää painoa tullut lisää paitsi pari kiloa viimeisen viikon aikana. Synnytin viikolla 39+0 ja painoin 72 kg. Painoni "normalisoitui" 50-52 kiloon noin kuukausi synnytyksen jälkeen (kun oli jälkitarkastus).
Minulla myös syöminen ja makaaminen ovat ainoita asioita jotka pahoinvointiin helpottaa. mies alkanut vihjailemaan lenkkeilystä ja lihomisesta, pelkään että kyllästyy katsomaan paisumistani ja etsik jonkun toisen.
Tosi hidasta painonnousua, vko 34 ja 3,5 kiloa tähän mennessä. 20viikolla vasta 500g.
Ei pahoinvointia tms, mutta oma paino selkeästi pudonnut samaa tahtia kun maha kasvanut.
RV21 ihan maksimissaan on noussut 1kg (oma paino 58kg). Ekassa raskaudessa 7kg ja tokassa 6,5kg koko aikana.
Mun normaalipaino oli 48-50 kg ennen raskautta. Olin ensimmäiset neljä kuukautta hirveän pahoinvoiva ja koska syöminen auttoi pahoinvointiin, lihoin neljän kuukauden aikana 20 kg. Sitten ei enää painoa tullut lisää paitsi pari kiloa viimeisen viikon aikana. Synnytin viikolla 39+0 ja painoin 72 kg. Painoni "normalisoitui" 50-52 kiloon noin kuukausi synnytyksen jälkeen (kun oli jälkitarkastus).