Mitä kivaa järjestät miehellesi ystävänpäivänä?
Aiotko yllättää miehesi jotenkin? Itse harkitsen kakun leipomista, ja ajattelin myös meikata, mitä en ihan joka päivä tee.
Kommentit (29)
Tuskin tulee vaimolta mitään. Jos vanhat merkit paikaansa pitää, niin ehdottaa seksiä kun ei ole mitään lahjaa hankkinut. Ja sitten ihmettelee, miksei tuollainen oikein innosta minua.
Vielä pari viikkoa sitten oli isot suunnitelmat. Nyt hän saa huomenna lahjaksi sen, ettei tartte viettää enää yhtään yötä saman katon alla.
Olen oma seksikäs itseni. Lisäksi ostin miehen lempikakun ja -kahvia.
Vien miehelle karkkipussin, se tykkää All Sorts- englannin lakuista. Me syödään harvoin karkkia/lakuja. Tänään on lupa herkutella. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee vaimolta mitään. Jos vanhat merkit paikaansa pitää, niin ehdottaa seksiä kun ei ole mitään lahjaa hankkinut. Ja sitten ihmettelee, miksei tuollainen oikein innosta minua.
No miksei innosta?
Vierailija kirjoitti:
Aiotko yllättää miehesi jotenkin? Itse harkitsen kakun leipomista, ja ajattelin myös meikata, mitä en ihan joka päivä tee.
Miksi minun pitäisi tehdä yhtään mitään jonkun typerän kaupallisen teemapäivän takia? Synttärit tai hääpäivä on asia erikseen.
Tämä on Suomessa ystävänpäivä eikä mikään parisuhdepäivä.
Just on syöty miehen lempiruokaa. Huomenna lähdetään päivän matkalle hänen toiveittensa kaupunkiin. Autossa lauletaan hänen toivebiisejään, eli Kari Tapiota, Riki Sorsaa ja Haloo Helsnkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ronkeli runkkaa yksin! Se vaimon tarjoama sääliseksi otetaan vastaan vikisemättä!
Eilen sanoi, että tekee mieli laskiaispullaa. Tänään ostin 😋
Meillä on ollut hyvä ja jännä päivä. Olen odotellut välittäjän yhteydenottoa eräästä kiinnostavasta ulkomaan kohteesta ja tänään tuli vastaus, että ehdottamamme päivä näytölle sopii myös siellä päässä. Matkat varattu ja rahoitus ok, kyllä jännittää.
Paistan meille tänään pihvit ja laitan myös höyrytettyjä kasviksia. Juhlistetaan niin ystävänpäivää, kuin tätä suuren unelmamme totetumistakin, joka näyttäisi nyt olevan aika lähellä.
Naiset pliis, jotain muuta kuin sitä vanhaa kuivaa lettua.
Ostin linkkuveitsen (ihaili tuttavan omaa pari viikkoa sitten ja sanoi haluavansa samanlaisen) piilotin veitsen karkkiläjän alle. Illalla teen hyvää ruokaa ja jälkkäriksi vihdoin ne laskiaspullat :D
Avaus on tyyliin "minkävärisen ferrarin ostat miehellesi ystävänpäivänä?" Mikään pakko kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Victoria's Secret:n alusvaatteissa odotan häntä kotona.
Hei mitä olet niitä ostanut ja millaisia koot on?
(Vai oliko tämä jonkun jonnen unelmointia?)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun täällä joku kysyy mitä miehelle lahjaksi puolet vastauksista on seksiä. Onko nyt sitten oikeasti niin ettei se olekkaan hyvä lahja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi tehdä yhtään mitään jonkun typerän kaupallisen teemapäivän takia? Synttärit tai hääpäivä on asia erikseen.
Tämä on Suomessa ystävänpäivä eikä mikään parisuhdepäivä.
Olen yhtäaikaa eri ja samaa mieltä. Harmi että Suomessa ei julhita samalla lailla parisuhde päivänä mutta samalla on oppinut arvostamaan ystävyyttä enemmän. Mutta se mitä tulee kuitenkin alkuperäiseen tarkoitukseen niin joko molemmat osallistuu jotenkin tai sitten ei ollenkaan. Päivä on tarkoitettu yhteiselle rakkaudelle jota molemmat tuntevat toisiaan kohtaan. Ja sen juhlimiseen ei tarvitse käyttää rahaa jos ei halua.
Me mennään ravintolaan syömään töiden jälkeen. Ostin miehelle konvehtirasian, mikä sattui lähikaupasta löytymään.
Victoria's Secret:n alusvaatteissa odotan häntä kotona.