Miten miehesi muisti sinua Valentine's Daynä?
Kommentit (83)
Runo tuli tekstiviestinä. <3 Itse en edes muistanut koko ystävänpäivää :) Hän on selkeästi romanttisempi osapuoli.
Sain lahjakortin kylpylään :) Ihana lahja, kun en odottanut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kerään tiettyjä figuureja ja hän oli jälleen etsinyt ja löytänyt minulle uuden sellaisen. Ei rahallisesti arvokas lahja, mutta kertoo, että hän on taas nähnyt vaivaa ja pitänyt minut mielessä. Lisäksi tarjoutui tulemaan tänään luokseni viedäkseen minut ulos juhlistamaan ystävänpäivää, mutta se ei valitettavasti sovi omaan tämän päivän aikatauluuni, joten nähdään vasta perjantaina.
Neljäs seurusteluvuosi menossa ja aina on muistanut minua sekä ystävänpäivänä että naistenpäivänä. Ja aina "seurustelumme merkkipäivänä" eli kuukausittain sinä päivänä, kun ensimmäisen kerran tapasimme. Aika ihana yli viisikymppiseksi suomalaiseksi jörrikkämieheksi, eikö olekin? :-)
Miten sinä muistat miestäsi ystävänpäivänä, miestenpäivänä ja seurustelunne merkkipäivänä?
Kiinnostaa tietää, koska tästä viestistä jotenkin huokuu se, että mies vain huomioi tällaisina erityispäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjakortin kylpylään :) Ihana lahja, kun en odottanut yhtään mitään.
Kerro sinäkin, että miten aiot huomioida vastavuoroisesti tänään miestäsi? Vai onko mielestäsi se vain miehen tehtävä ystävänpäivänä?
(ja pliis, älä kerro, että aiot laittaa hyvää ruokaa tai viettelet illalla pikkuhepenissä, koska nämä eivät ole mitään ystävänpäivälahjoja, vaan kuuluu normaali elämään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerään tiettyjä figuureja ja hän oli jälleen etsinyt ja löytänyt minulle uuden sellaisen. Ei rahallisesti arvokas lahja, mutta kertoo, että hän on taas nähnyt vaivaa ja pitänyt minut mielessä. Lisäksi tarjoutui tulemaan tänään luokseni viedäkseen minut ulos juhlistamaan ystävänpäivää, mutta se ei valitettavasti sovi omaan tämän päivän aikatauluuni, joten nähdään vasta perjantaina.
Neljäs seurusteluvuosi menossa ja aina on muistanut minua sekä ystävänpäivänä että naistenpäivänä. Ja aina "seurustelumme merkkipäivänä" eli kuukausittain sinä päivänä, kun ensimmäisen kerran tapasimme. Aika ihana yli viisikymppiseksi suomalaiseksi jörrikkämieheksi, eikö olekin? :-)
Miten sinä muistat miestäsi ystävänpäivänä, miestenpäivänä ja seurustelunne merkkipäivänä?
Kiinnostaa tietää, koska tästä viestistä jotenkin huokuu se, että mies vain huomioi tällaisina erityispäivinä.
Tässä ketjussa kysyttiin "miten miehesi muisti sinua", ei miten minä muistin häntä. Minä muistin häntä tänään itse tehdyllä lahjakortilla, jolla hän saa "lunastaa" haluamansa aktiviteetin eli lähteä keilailemaan tai risteilylle tai muuta vastaavaa. Kortissa on vain noin-hinta ja muutama vaihtoehto, joista uskoisin hänen olevan kiinnostunut. "Kuukausipäivänä" muistan häntä viestillä ja toisinaan jollain pienellä yllätyslahjalla. Miestenpäivää meillä ei vietetä, ei taida kumpikaan edes tietää milloin se on. Syntymäpäivä- ja joululahjoja annan tottakai hänelle, samoin muistan häntä etunimen nimipäivänä. Itse olen kuitenkin huono keksimään merkkipäivälahjoja, sen sijaan ostan hänelle lahjoja silloin, kun näen jotain kiinnostavaa (usein kirjoja joista tiedän hänen olevan kiinnostunut), tarjoan ruoan ulkona (viimeksi sekä viime viikonloppuna yhtenä päivänä että edellisenä kahtena päivänä, koska jälkimmäisenä olin kutsunut mukaan muitakin, joille halusin tarjota) ja teen hänen lempiruokiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kysyttiin "miten miehesi muisti sinua", ei miten minä muistin häntä. Minä muistin häntä tänään itse tehdyllä lahjakortilla, jolla hän saa "lunastaa" haluamansa aktiviteetin eli lähteä keilailemaan tai risteilylle tai muuta vastaavaa. Kortissa on vain noin-hinta ja muutama vaihtoehto, joista uskoisin hänen olevan kiinnostunut. "Kuukausipäivänä" muistan häntä viestillä ja toisinaan jollain pienellä yllätyslahjalla. Miestenpäivää meillä ei vietetä, ei taida kumpikaan edes tietää milloin se on. Syntymäpäivä- ja joululahjoja annan tottakai hänelle, samoin muistan häntä etunimen nimipäivänä. Itse olen kuitenkin huono keksimään merkkipäivälahjoja, sen sijaan ostan hänelle lahjoja silloin, kun näen jotain kiinnostavaa (usein kirjoja joista tiedän hänen olevan kiinnostunut), tarjoan ruoan ulkona (viimeksi sekä viime viikonloppuna yhtenä päivänä että edellisenä kahtena päivänä, koska jälkimmäisenä olin kutsunut mukaan muitakin, joille halusin tarjota) ja teen hänen lempiruokiaan.
Miestenpäivä on 19.11. No niin, nyt voitte alkaa viettämään myös sitä, niin voitte tasapuolisesti muistaa toisianne naisten- ja miestenpäivinä. Vai eikö kiinnosta?
Ja aika laimea toi sun lahjas tänään, varsinkin kun miehesi on nähnyt paljon vaivaa löytääkseen figuurin. Mutta näinhän se menee, että naiset kuvittelevat ystävänpäivän olevan "näin muistat tyttöystävää/vaimoa tänään"-päivä ja itse voi skipata huomioimisen, kun "sehän on vain miesten tehtävä". Säälittävää...
(p.s. olen nainen itsekin)
Vierailija kirjoitti:
En ole miesystävältä saanut mitään viestiä, vaikka muuten soittaa, viestittelee päivittäin. Vähän paha mieli. Laitoin juuri hälle viestin.
Soitti, mutta ei mitään ystävänpäivä -toivotusta. Alkoi puhelun jälkeen itkettään. Miten nyt olenkin näin herkkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestenpäivä on 19.11. No niin, nyt voitte alkaa viettämään myös sitä, niin voitte tasapuolisesti muistaa toisianne naisten- ja miestenpäivinä. Vai eikö kiinnosta?
Ja aika laimea toi sun lahjas tänään, varsinkin kun miehesi on nähnyt paljon vaivaa löytääkseen figuurin. Mutta näinhän se menee, että naiset kuvittelevat ystävänpäivän olevan "näin muistat tyttöystävää/vaimoa tänään"-päivä ja itse voi skipata huomioimisen, kun "sehän on vain miesten tehtävä". Säälittävää...
(p.s. olen nainen itsekin)
En usko, että alamme viettää miestenpäivää. En itse ollut koskaan viettänyt naistenpäivää ennen kuin miesystäväni tapasin ja hänelle sen juhlistaminen oli itsestäänselvyys. Voin toki kertoa hänelle, että sinä säälit häntä, en kuitenkaan usko että se hänen elämäänsä heilauttaa suuntaan eikä toiseen.
Ihmeen vihamielinen asenne täällä ystävänpäivää kohtaan joillain :D se on materialistinen vain jos itse niin valitsee, eikä rakkauden juhlistaminen spesiaalina päivänä poissulje normaalia arkipäiväistä rakastamista.
Ihan mukava juttuhan tuo on, että rakkaudelle on erityinen ”nimipäivä”. Rakkaus on sen arvoista :)
Meillä juhlistettiin toivottamalla hyvää ystävänpäivää toisillemme ja minä lähetin muutamalle läheisemmälle ystävälle pienen arvostusviestin. Illalla menemme ravintolaan syömään, mikä on meille ei-niin-varallisille harvinaista herkkua joten lähinnä juhlapäivinä käydään ulkona illallisella; miksei siis ystävänpäivänä!
Tylsiä ihmisiä täällä huutelemassa höpöhöpö-juhlasta. Ette voi kieltää sitä, etteikö teitäkin ilahduttaisi jos miehenne olisivatkin muistaneet teitä vaikka vain kortilla tai ruusulla. Kylmää touhua huijata itseään moisella.
Ei mitenkään, mutta ollaan jo aiemmin sovittu, että ollaan menossa illalla ravintolaan syömään blinejä. <3
Vierailija kirjoitti:
Anto 20 euroa.
Mitä sulta saa sillä 20 eurolla?
Toivotin aamulla hyvää ystävänpäivää. Mies katsoi kuin halpaa makkaraa eikä vastannut mitään. Näin meillä.
Ei mitenkään, koska heräsin vasta yövuoron jälkeen. :D No tänään on arkivapaa, joten ehtiihän tässä.
Mun mies huomoi mua joka päivä olemalla oma ihana itsensä. Oikeasti, ei edes ollut sarkasmia.