Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen avioliitto on mielestäsi ohi?

Vierailija
14.02.2018 |

Mikä olisi oma ehdoton takarajasi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kaksi viikkoa ilman yhdyntää. Viikko sitten, jos ei mitään suikkaria tai käsihoito edes. Tietysti tämä edellyttää sitä, että olisi tilaisuuksia eikä toinen ole esimerkiksi matkoilla.

M22

Vierailija
2/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä seksin puuttuminen ei olisi minulle syy avioeroon, mutta seksin loppuminen kai yleensä kertoo muistakin ongelmista, jotka yhdessä seksuaalisen puutteen kanssa voisi johtaa eroon. Ehdotonta takarajaa minulla ei ole, mutta voisin vastata vaikka 4-5 vuotta, jos tilanne olisi muuten melko "normaali". Enkä vielä silloinkaan välttämättä eroaisi, mutta sen jälkeen en varmaan enää uskoisi tilanteen paranevan, ja siinä vaiheessa sivusuhde voisi olla jo ihan hyvä ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä seksin puuttuminen ei olisi minulle syy avioeroon, mutta seksin loppuminen kai yleensä kertoo muistakin ongelmista, jotka yhdessä seksuaalisen puutteen kanssa voisi johtaa eroon. Ehdotonta takarajaa minulla ei ole, mutta voisin vastata vaikka 4-5 vuotta, jos tilanne olisi muuten melko "normaali". Enkä vielä silloinkaan välttämättä eroaisi, mutta sen jälkeen en varmaan enää uskoisi tilanteen paranevan, ja siinä vaiheessa sivusuhde voisi olla jo ihan hyvä ratkaisu.

Huh huh. Et taida olla kovin seksuaalinen ihminen! Ap

Vierailija
4/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömiä avioliittoja on paljon.

Vierailija
5/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksittömiä avioliittoja on paljon.

On sitten varmaan aseksuaaleja ihmisiäkin. Oikeasti koko seksielämän uhraaminen avioliiton takia ei vain ole oikein. Ap

Vierailija
6/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön avioliitto tuhoaisi ihmisen itsetunnon ja mielenterveyden. Sanoisin että puoli vuotta on ehdoton maksimi selibaattia avioliiton takia.

Vierailija
7/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitön avioliitto tuhoaisi ihmisen itsetunnon ja mielenterveyden. Sanoisin että puoli vuotta on ehdoton maksimi selibaattia avioliiton takia.

No ei nyt sentään itsetuntoa ja mielenterveyttä vie....

Vierailija
8/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin vie jos joutuu vain kuvittelemaan miten ihanaa seksielämää muut viettävät ja itse ei saa yhtään mitään.

Vierailija
9/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli ero, kun mies ei ollut enää vuosikausiin tehnyt aloitetta seksiin. Minä jouduin tekemään aina aloitteen. Miehen kiinnostus asiaan oli loppunut täysin. Ei tämä ainoa syy ollut eroon, mutta yksi isoimmista.

Vierailija
10/15 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt sentään itsetuntoa ja mielenterveyttä vie....[/quote]

Kyllä todellakin vie jos joutuu vain kuvittelemaan miten ihanaa seksielämää muut viettävät ja itse ei saa yhtään mitään.[/quote]

älä ajattele. itse ollu yli kaksi vuotta ilman ku vaimoa ei hommat kiinnosta. itse kyllä jaksaisin vaikka jokapäivä.

Vierailija
11/15 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli ero, kun mies ei ollut enää vuosikausiin tehnyt aloitetta seksiin. Minä jouduin tekemään aina aloitteen. Miehen kiinnostus asiaan oli loppunut täysin. Ei tämä ainoa syy ollut eroon, mutta yksi isoimmista.

Eikö siinäkään vaiheessa mies "herännyt" kun ero tuli? Meillä vähän sama tilanne nimittäin, mutta ollaan vielä yhdessä.

Vierailija
12/15 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vie, kun pihtaajan puoliso alkaa yleensä etsiä syytä toisen haluttomuuteen itsestään. Ei pidä itseään enää haluttavana, pähkäilee mikä itsessä on vikana kun toinen ei halua. Ja kun toinen yleensä haluaa seksiä ja läheisyyttä. Raastaa syvältä sielun syövereistä.

Vierailija
13/15 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinäkään vaiheessa mies "herännyt" kun ero tuli? Meillä vähän sama tilanne nimittäin, mutta ollaan vielä yhdessä.

En tiedä, heräsi tai ei herännyt, mutta olimme jo kasvaneet liikaa erillemme. Lisäksi eropohdinnassa sukset menivät täysin ristiin, eli emme pystyneet edes selvittämään käsillä olevaa kriisiä. Jos seksihomma olisi ollut ainoa syy eroon, niin ehkäpä sen olisi saanut korjattua.

Vierailija
14/15 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, heräsi tai ei herännyt, mutta olimme jo kasvaneet liikaa erillemme. Lisäksi eropohdinnassa sukset menivät täysin ristiin, eli emme pystyneet edes selvittämään käsillä olevaa kriisiä. Jos seksihomma olisi ollut ainoa syy eroon, niin ehkäpä sen olisi saanut korjattua.

Ok, no meillä tuo seksihomma taitaa olla ainoa asia joka korpeaa (ainakin minua, miehestä en sitten tiedä kun eipä tuo paljoa avaudu...) eikä millään viitsisi sen takia vuosikymmenien suhdetta lopettaa. Ärsyttävä tilanne kyllä, mutta varmasti tuttu hurjan monille. En tajua että miksi täytyy olla parisuhteessa niin itsekäs että ei ota toisen toiveita ja haluja huomioon. Mekin eletään tuon haluttoman osapuolen tahtiin. Aika näyttää mihin päädytään, muuten meillä on kuitenkin kivaa yhdessä.

Nro 11

Vierailija
15/15 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seksi kuitenkaan lopulta olisi hyvää ja toimivaa jos toinen suostuisi haluttomana siihen vain koska haluaisi ottaa halukkaan toiveet ja tarpeet huomioon. Seksi ei suju kuin silloin kun molemmat haluavat.