Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi muisti sinua Valentine's Daynä?

Vierailija
14.02.2018 |

Vai eikö muistanut ollenkaan?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te joiden mies muistaa teitä ystävänpäivänä muistatte omaa miestä ne tänään.

Meillä tämmöiset päivä jätetään sovitusti huomiotta. Samoin isän ja äitienpäivä ei ole vaimon- tai miehenpäivä.

Vierailija
22/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti että lähetään Stadiumiin shoppailemaan mulle uusia urheiluvaatteita kun siellä on kaikki -25%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan miestä enkä kaipaakaan. En miestä enkä huomionosoituksia. Parille ystävälle lähetin viestit ja omille penskoilleni myös.

Toihan on romanttisen suhteen päivä, noin niinku yleensä, mutta suomalaisenhan pitää kaikki apinoida Jenkkilästä. Ja lasten ja nuorten kohdalla ymmärrän kyllä asian.

Vierailija
24/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anto herkullisen munansa suuhun

Vierailija
25/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, emme vietä sitä, emme myöskään ystävänpäivänä. Hääpäiväkin menee usein ohi huomaamatta. :D

Vierailija
26/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ystävänpäivä 24/7.

Vierailija
27/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te joiden mies muistaa teitä ystävänpäivänä muistatte omaa miestä ne tänään.

Meillä tämmöiset päivä jätetään sovitusti huomiotta. Samoin isän ja äitienpäivä ei ole vaimon- tai miehenpäivä.

Olin sekä saavana että antavana osapuolena pussailussa. Varmaan teen jotain extrahyvää ruokaa illaksi, tuskin muuta.

16

Vierailija
28/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistin miestäni hakemalla Victoria’s secretistä uuden yöpuvun.

Vierailija
29/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli yövuorossa ja tuli kotiin vähän ennen seitsemää. En odottanut yhtään mitään enkä edes muistanut koko päivää mutta kappas vaan, kun itse nousin pari tuntia myöhemmin ja menin olohuoneeseen niin siellä odotti hänen printtaamansa hassuttelu”kortti” sekä kindermuna :D toi kindermuna etenkin oli jotenkin herttainen, koska se on ikäänkuin pieni ”symboli” suhteessamme, koska hän toi mulle aikoinaan ekoille treffeillemme kindermunan :)

Olen sen verran otettu pienestä huomioimisesta että lähden tässä kohtapuoliin kauppaan hakemaan aineksia vähän erityisempään brunssiin, jonka voin sit hänelle laittaa kunhan tuosta iltapäivällä heräilee <3

Vierailija
30/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miesystävältä saanut mitään viestiä, vaikka muuten soittaa, viestittelee päivittäin. Vähän paha mieli. Laitoin juuri hälle viestin.

Vierailija
31/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään tiettyjä figuureja ja hän oli jälleen etsinyt ja löytänyt minulle uuden sellaisen. Ei rahallisesti arvokas lahja, mutta kertoo, että hän on taas nähnyt vaivaa ja pitänyt minut mielessä. Lisäksi tarjoutui tulemaan tänään luokseni viedäkseen minut ulos juhlistamaan ystävänpäivää, mutta se ei valitettavasti sovi omaan tämän päivän aikatauluuni, joten nähdään vasta perjantaina.

Neljäs seurusteluvuosi menossa ja aina on muistanut minua sekä ystävänpäivänä että naistenpäivänä. Ja aina "seurustelumme merkkipäivänä" eli kuukausittain sinä päivänä, kun ensimmäisen kerran tapasimme. Aika ihana yli viisikymppiseksi suomalaiseksi jörrikkämieheksi, eikö olekin? :-)

32/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitenkään

Vierailija
33/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itse jaksoin noin 3 vuotta kahdeksan vuotisen suhteemme alussa huomioida häntä ihan tälläisinä päivinä ja muutenkin arjessa. Ei ikinä mitään tule häneltä joten näillä mennään sitren. En enää itsekään huomioi

Vierailija
34/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotti hyvää ystävänpäivää. Mielestäni kulutusjuhlien pakkohuomionosoitukset ovat pelkkää rahastusta, kivoja juttuja voi tehdä toisilleen silloin kun se lähtee itsestä eikä ympäristön paineesta :)

Samaa mieltä. Huomioidaan sitten vaikka kun on synttärit tai jokin yhteinen merkkipäivä tai sitten kun on muuten tapahtunut jotain merkittävää. Ja ihan vaikka joskus vaan muuten vain. Ei näihin kaikkiin kauppiaiden kehittämiin rahastusjekkuihin kannata alentua.

Vierailija
35/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vietä sen kummemmoin ystävänpäivää. Aamulla sanottiin toisillemme hyvää ystänpäivää, halattiin ja annettiin suukkoja. Ehkä illalla ostetaan jotkut herkkuleivokset kaupasta. Nautitaan ne ja halaillaan.

Vierailija
36/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edes yhtä viestiä tanssiystävältä, ei ole kuulunut mitään :/ en laita minäkään, aina pitäisi itse olla se aktiivinen osapuoli, tympäsee! Miten jotkut miehet on niin tyhmiä ettei tajua että yksi pienikin viesti voisi ilahduttaa tosi paljon!

Vierailija
37/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naislasten ikioma ketju.

Hyvin sinä tunnut meidän naislasten seurassa viihtyvän.

Vierailija
38/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole miesystävältä saanut mitään viestiä, vaikka muuten soittaa, viestittelee päivittäin. Vähän paha mieli. Laitoin juuri hälle viestin.

Totta nyt ainaskin salarakastaan jollain ihanalla muistaa ;)

Vierailija
39/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan edes yhtä viestiä tanssiystävältä, ei ole kuulunut mitään :/ en laita minäkään, aina pitäisi itse olla se aktiivinen osapuoli, tympäsee! Miten jotkut miehet on niin tyhmiä ettei tajua että yksi pienikin viesti voisi ilahduttaa tosi paljon!

Moi. Minä laitan tanssikampauksen ja meinaan pokata illalla.

Vierailija
40/83 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse muistit miestäsi?

Valentines day ei ole ”tyttöystävän/vaimonpäivä” vaan YHTEISEN RAKKAUDEN päivä. Kuuluu siis yhtäpaljon joko molemmille tai sitten ei ollenkaan kummallekaan.