Miten miehesi muisti sinua Valentine's Daynä?
Kommentit (83)
Ei varmasti muista yhtään mitenkään.
Ihanaa, sain kauan toivomani sinipiian ja paketin Pirkka-pulveria. Palkitsen illalla ;)
Ei taida olla huomionosoituksia luvassa. :(
Toivotti hyvää ystävänpäivää. Mielestäni kulutusjuhlien pakkohuomionosoitukset ovat pelkkää rahastusta, kivoja juttuja voi tehdä toisilleen silloin kun se lähtee itsestä eikä ympäristön paineesta :)
Sain aikaisin aamulla kortin (odotti minua kylpyhuoneessa, mies oli jo lähtenyt) ja sitten vielä kimpun punaisia ruusuja kun mies kävi kukkakaupassa matkalla salilta takaisin kotiin. Olkoon miten kornia hyvänsä niin ilahduin kyllä. :-)
Ei varmaan mitenkään. Mulla on kyllä hänelle pieni yllärilahja (suklaata), toivottavasti tykkää. Ja illalla varmaan katotaan jotain leffaa yhdessä :)
Toi aamukahvia ja lähti just lasten kanssa ulos, että saan vähän levätä, kun en saanut yöllä nukutuksi.
nainen22 kirjoitti:
Ei varmaan mitenkään. Mulla on kyllä hänelle pieni yllärilahja (suklaata), toivottavasti tykkää. Ja illalla varmaan katotaan jotain leffaa yhdessä :)
Kai nyt kahvia ja kunnon torttua tarjolla sentään.
Ei mitenkään, on sovittu ettei osta minulle synttäri/joulu tms lahjoja
Eihän se päivä ole vielä ohi.
Meillä muistetaan joka päivä, ei vain yhtenä päivänä vuodessa.
Emme vietä ystävänpäivää sen kaupallisuuden takia. St.Valentinia taas ei vietetä Suomessa ja mies muistaa mua muutenkin viikoittain.
Toivotettiin aamulla ystävänpäivät toisillemme, ei muuta. Ei ole tapana meillä huomioida sen kummemmin näitä turhia "juhlia ".
Monta aamusuukkoa ja suklaasydän odottamassa kahvimukin vieressä. Ollaan asuttu alle vuosi yhdessä, niin ainakin vielä on tällaista hempeilyä, muulloinkin tietysti kuin ystävänpäivänä.
Minä olen joululahjaketjuissa hiljaa, koska emme osta ollenkaan toisillemme jouluna lahjoja. Tänään sain ison kimpun punaisia ruusuja, tyttäreni saivat tulppaanikimput ja kylässä oleva äitini ruukkuruusun.
Ei olla koskaan huomioitu toisiamme ystävänpäivänä. Ei vaan ole meidän juttu. Muuten on kyllä hyvä, läheisyyttä ja rakkautta tulvillaan oleva suhde mutta me ei osata viettää noita päiviä. :D
Vierailija kirjoitti:
Toivotti hyvää ystävänpäivää. Mielestäni kulutusjuhlien pakkohuomionosoitukset ovat pelkkää rahastusta, kivoja juttuja voi tehdä toisilleen silloin kun se lähtee itsestä eikä ympäristön paineesta :)
Eikö toi ole jo ihan kulunut virsi?
Ei mitenkään.