Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Noora >:(
Kaisa erottuu tuolla todella edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi noitten treffien pitää olla sit aina niin huimapäisiä tai jotain todella extremeä...Varsinkin ku Joni ei vastaa itse yhtään sellaista!!! Miksei vois vaan kattoo jotain leffaa ja tehdä yhdessä ruokaa tai käydä kävelyllä tms.
Ei se arki (ainakaan tuon miehen ja todella harvan noista naisista kanssa) ole kuitenkaan lähelläkään mitään tuollaista. Miksei "testata" toisesta niitä asioita, joita siinä parisuhteessa kaivataan...Koska ollaan eksoottisessa E-Afrikassa, eletään luksusvillassa ja kyseessä on unelmien poikamies, Bachelor. Tällöin myös deittien pitää olla näyttäviä, kalliimmanpuolleisia, oli kyseessä sitten romanttisemmat tai aktiivisemmat treffit. Kyllä Joni varmaan saa itse valita ne aktiviteetitkin, eli tuskin tällä kaudella nähdään benjihyppyä, laskuvarjohyppyä tai helikopterilentoa, koska bätsellä on korkeanpaikankammo.
Pöh. Mulla on korkeanpaikankammo mut uskallan silti hypätä laskuvarjolla. Vähän voisi bätsekin poistua sieltä epämukavuusalueeltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora vielä valehteli muuttaneen 15- vuotiaana kotoa. Ei todellakaan ollut 15 kun muutti. Lähipiiritietoa ;) Ja Noora oli ennen tosi sydämellinen ihminen, ilmeisesti kasvukivut ja ongelmat ovat tehteet siitä tommoisen. Sen näkee ihminen jolla elämänkokemusta enemmän, että toi on vaan rooli jolla luulee olevansa jotenkin haluttu. On ehkä kokenut hylkäämisen tunteita lapsena ja tuossa nyt tulos.
Ja kyllähän Noora täällä av:lla pyörii, oli käynyt julistamassa myös ammattiaan täällä ”oikeana työnä”. Tommoset feikit ja lapselliset ihmiset vaan jää usein yksin, toivottavasti elämä kasvattaa.
Täällä riehuu nyt taas tämä sama, joka tiesi kaiken Nooran hammaslääkärikäynneistä lähtien, hampaiden oiontakin oli väärin. Väitti että Nooralla on silikonit, vaikka sokeakin näkee ettei ole.
Mitä traumoja sinä olet puolestasi kokenut lapsena, kun vainoat täällä jotain entistä tuttuasi?
Moi Noora. Töihin siitä kova mimmi, muista puhua selkeästi asuntokaupoissa, kova mimmi. :)
Vierailija kirjoitti:
Noora näyttää jotenkin Jukka Rasilalta.
Nenä-suun alueessa on jotain samaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora vielä valehteli muuttaneen 15- vuotiaana kotoa. Ei todellakaan ollut 15 kun muutti. Lähipiiritietoa ;) Ja Noora oli ennen tosi sydämellinen ihminen, ilmeisesti kasvukivut ja ongelmat ovat tehteet siitä tommoisen. Sen näkee ihminen jolla elämänkokemusta enemmän, että toi on vaan rooli jolla luulee olevansa jotenkin haluttu. On ehkä kokenut hylkäämisen tunteita lapsena ja tuossa nyt tulos.
Ja kyllähän Noora täällä av:lla pyörii, oli käynyt julistamassa myös ammattiaan täällä ”oikeana työnä”. Tommoset feikit ja lapselliset ihmiset vaan jää usein yksin, toivottavasti elämä kasvattaa.
Täällä riehuu nyt taas tämä sama, joka tiesi kaiken Nooran hammaslääkärikäynneistä lähtien, hampaiden oiontakin oli väärin. Väitti että Nooralla on silikonit, vaikka sokeakin näkee ettei ole.
Mitä traumoja sinä olet puolestasi kokenut lapsena, kun vainoat täällä jotain entistä tuttuasi?
Moi Noora. Töihin siitä kova mimmi, muista puhua selkeästi asuntokaupoissa, kova mimmi. :)
Ikävää, osoitit jälleen kerran ettei sinulla ole muuta sanottavaa kuin puhutella jonain henkilönä, jota toiset kirjoittajat puoltavat. Olet henkisesti sairas, kun koet noin suurta tarvetta mustamaalata tuttuasi täällä. Jos kyseessä edes on tuttusi.
Taidat olla sama joka Selviytyjät-ketjussa puhuttelee eri mieltä kanssasi olevia Juhanana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, osoitit jälleen kerran ettei sinulla ole muuta sanottavaa kuin puhutella jonain henkilönä, jota toiset kirjoittajat puoltavat. Olet henkisesti sairas, kun koet noin suurta tarvetta mustamaalata tuttuasi täällä. Jos kyseessä edes on tuttusi.
Taidat olla sama joka Selviytyjät-ketjussa puhuttelee eri mieltä kanssasi olevia Juhanana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on säälittävä. Toivon ennemmin hänen putoamista kuin Marian. Eli Noora saa lähteä kyllä ensimmäisenä, sitten ehkä Sofia ja vasta sitten Maria. Maria tarvii vaan aikaa, jotta saa luottamusta Joniin ja tutustuu tähän paremmin. Mielestäni Maria vaikuttaa kivalta naiselta, haukutaanko häntä siksi kun on niin älyttömän kaunis?
Samaa mieltä lähtöjärjestysestä. Mutta Mariasta oon vähän eri mieltä. Tai totuutta on paha tietää tuntematta, mutta ei hän ole kaikkein miellyttävintä kuvaa itsestään antanut ennen viimeisintä jaksoa varsinkaan. Maria on myös aika prinsessa ja ainakin minun on siksi vaikea samaistua häneen. Jos Jonilla ei asian suhteen ongelmaa niin mikäs siinä. Maria on siro ja aivan nätti, mutta mun silmään Riikka oli ehdottomasti kaunein kasvoiltaan tuolla.
Se on kyllä vain sinun mielipiteesi ja olet sen kanssa vähemmistössä. Jos aletaan arvioimaan Riikkaa, niin vähissä ovat ne oikeasti merkittävät kohdat jotka hänestä tekisivät erityisen kauniin; etenkin, kun hänellä on aina todella vahva ja tumma meikki.
Riikalla on hyvin pulleat posket ja pyöreät kasvot, jollaisia ei yleisesti pidetä viehättävinä. Silmät ovat hautautuneet näiden chipmunk-poskien sisään. Hiukset ovat hamppuiset ja epämääräisen väriset.
Vartalonmalli on iso ja romuluinen, mikään hoikkahan Riikka ei ole. Pienet rinnat mutta isot käsivarret ja reidet, vatsakin ilmeisesti pömpöttää jonkun verran?
Ai kamala. Minä en haukkunut mitään Marian ulkonäössä vaan pidän vaan Riikkaa itse nätimpänä. Sinä sen sijaan koet tarvetta haukkua toisen ulkonäön. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on säälittävä. Toivon ennemmin hänen putoamista kuin Marian. Eli Noora saa lähteä kyllä ensimmäisenä, sitten ehkä Sofia ja vasta sitten Maria. Maria tarvii vaan aikaa, jotta saa luottamusta Joniin ja tutustuu tähän paremmin. Mielestäni Maria vaikuttaa kivalta naiselta, haukutaanko häntä siksi kun on niin älyttömän kaunis?
Samaa mieltä lähtöjärjestysestä. Mutta Mariasta oon vähän eri mieltä. Tai totuutta on paha tietää tuntematta, mutta ei hän ole kaikkein miellyttävintä kuvaa itsestään antanut ennen viimeisintä jaksoa varsinkaan. Maria on myös aika prinsessa ja ainakin minun on siksi vaikea samaistua häneen. Jos Jonilla ei asian suhteen ongelmaa niin mikäs siinä. Maria on siro ja aivan nätti, mutta mun silmään Riikka oli ehdottomasti kaunein kasvoiltaan tuolla.
Se on kyllä vain sinun mielipiteesi ja olet sen kanssa vähemmistössä. Jos aletaan arvioimaan Riikkaa, niin vähissä ovat ne oikeasti merkittävät kohdat jotka hänestä tekisivät erityisen kauniin; etenkin, kun hänellä on aina todella vahva ja tumma meikki.
Riikalla on hyvin pulleat posket ja pyöreät kasvot, jollaisia ei yleisesti pidetä viehättävinä. Silmät ovat hautautuneet näiden chipmunk-poskien sisään. Hiukset ovat hamppuiset ja epämääräisen väriset.
Vartalonmalli on iso ja romuluinen, mikään hoikkahan Riikka ei ole. Pienet rinnat mutta isot käsivarret ja reidet, vatsakin ilmeisesti pömpöttää jonkun verran?
Ai kamala. Minä en haukkunut mitään Marian ulkonäössä vaan pidän vaan Riikkaa itse nätimpänä. Sinä sen sijaan koet tarvetta haukkua toisen ulkonäön. Huh.
Missä kohtaa väitin, että olisit arvostellut Marian ulkonäköä? Enkä minäkään ajatellut haukkua Riikkaa, mutta kummastelen sitä miksi häntä hehkutetaan jonain kaunottarena täällä, vaikka hän on kaikkea muuta.
Kauheeta nää kommentit ulkonäöstä:D
Mua surettaa kun maria lähtee. Oon ihan varma että joni ois valinnut marian muuten. Kyllä sokeekin nyt näkee että omi kemiat kohdillaan. Tuntuu että marialla on matkan varrella tunteet vähän lopahtaneet jonia kohtaan, vaikka alussa oli vaikutelma että molemmst oli kiinnostuneet. Ja kyllähän m siitä sanoikin et tunteet menee ylös alas. Ja ollut jonille rehellinen.
Mä jäin miettiin et miksi ei jonille sanonut että vois kuvitella seurustelevansa jonin kanssa joskus, kun totes vaan et tarttee lisää aikaa ja haluis mielummin pitkään tapailla alkuun. Tuliko jonille väärä vainutelma et maria ei omis yhtään kiinnostunut jonista. Kun eihän se nyt niinkään ole kun sanonut monta kertaa et tykkää jonita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi pudottaa Riikan?!? Onko toi Joni ihan sekaisin?? Riikka on upea nainen ja vaikuttaa vieläpä todella ihanalta ihmiseltä! Kiltti ja mukava ihminen!
Onnea vaan Jonille. Riikka saa ihan kenet tahansa.
Riikka putosi siksi, että Joni ei tuntenut häntä kohtaan tarpeeksi. Ei ole kyse siitä, ketä katsojat pitävät kauniimpana ja sopivampana.
Riikka ei myöskään ollut kyllä mitenkään upein tuolla, ihan teknisesti kauniimpia naisia tuolta löytyy niin piirteiden kuin koonkin puolesta.
Täysin mahdollista on, että kemiaa ja kiinnostusta ei ollut vaan heidän välillään tarpeeksi. Mutta jos jätetään nää kauneusjärjestykset ihan vaan jokaisen itse päätettäväksi. Niissä on aika suurta vaihtelua nimittäin. Ja se on on sinänsä kaikkien onni ettei ole vain yhtä makua olemassa.
Erikoista, että tiettyjen ihmisten ulkonäköä täällä saa arvioida mielin määrin mutta kun kyseessä on Riikka tai vaikka Janette, niin heti älähdetään...
Kauneimpia haukutaan mutta taviksia pitää kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa väitin, että olisit arvostellut Marian ulkonäköä? Enkä minäkään ajatellut haukkua Riikkaa, mutta kummastelen sitä miksi häntä hehkutetaan jonain kaunottarena täällä, vaikka hän on kaikkea muuta.
Et ajatellut haukkua, mutta haukuit? Puhut nyt itsesi pussiin. Eikö voi vaan hyväksyä, että toiset pitää toisesta ja toiset toisesta. Kummallekin Marialle ja Riikalle on ihailijansa. Miksi eri mielipide tai maku pitää ottaa lähes henkilökohtaisena loukkauksena?
Tosisääli jos maria lähtee... Vai tuleeko se sit kuitenki takasin...? Mä ihmettelen et joku näkee kaisan tai janeten jonille sopivana. Ei mitään järkeä vaikka mukavia tyyppejä varmasti ovatkin. Sokeekin näkee et marian kans oli enemmän kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ajatellut haukkua, mutta haukuit? Puhut nyt itsesi pussiin. Eikö voi vaan hyväksyä, että toiset pitää toisesta ja toiset toisesta. Kummallekin Marialle ja Riikalle on ihailijansa. Miksi eri mielipide tai maku pitää ottaa lähes henkilökohtaisena loukkauksena?
Minä en puhunut itseäni pussiin, vaan sinä puhut Mariasta, vaikka kukaan ei maininnut häntä sanallakaan. Miksi?
Itsehän sinä loukkaannuit kun kommentoin Riikan ulkonäköä.
Jos nyt ihan oikeasti ja tosissaan mietitään, että tuo rauhallinen ja aikuismainen Joni etsii itsellensä ELÄMÄN mittaista suhdetta tuolta. Sopiiko neuroottinen Maria? Ei sovi! Sopiiko hurjapäinen Janette? Ei sovi! Miettikää nyt itsekin.
Tässä nyt omat tulkintani jäljellä olevista:
Maria: on neuroottinen ja hyvin varuillaan, tuskin olisi valmis heti ohjelman jälkeen hyppäämään vakavaan parisuhteeseen, jossa tavoitteena Jonin puheista päätellen piakoin sitten jopa häät ja perhekin. Joni oikeasti tietää etsivänsä rinnallensa elämänmittaista kumppania, kun taas Maria ei selvästikään oikein edes tiedä mitä haluaa. Ei välttämättä edes ole valmis vakavaan parisuhteeseen heti. Eli todella huono diili Jonille! Lisäksi Maria on liian hienohelma ja neuroottinen Jonille.
Janette: mun mielestä Janetelle sopii semmonen spontaani mies, joka on vähän hurjapääkin. Ehkä joku poliisi/ensihoitaja/vartija/ palomies tyylinen mies, joka tykkää hullutella yhdessä Janeten kanssa. Mun mielestä Joni ja Janette on tosi erilaisia, Joni on rauhallinen mies ja Janette taas tykkää menosta ja meiningistä. En jaksa uskoa, että viihtyisät vuosikausia toistensa kanssa. Joni kyllästyisi Janeten vauhtiin ja meininkiin, kun taas Janette kyllästyisi Jonin rauhallisuuteen. Joni haluaa elää tavallista mukavaa arkea, Janette haluaa elää jännää ja tapahtumarikasta spontaania elämää. Molemmat tavat ovat oikein sallittuja eikä siinä mitään, mutta sopiiko tällaiset ihmiset yhteen keskenänsä? Ei!
Sofia on ihan mukavan ja fiksun oloinen, rauhallinen nainen. Saattaisi hyvinkin sopia yhteen bachen kanssa, mutta olikos näillä suuri ikäero? Onko Sofia liian nuori Jonille..? Noin muuten luonteina ehkä sopisivat yhteen, mutta hieman kaverillista meininkiä on enkä jaksa uskoa, että Sofia menisi Kaisan ohi.. tuskinpa!
Noora nyt on joku ihme pissis ja olevinaan "kova mimmi"! No ei todellakaan ole mitään muuta kuin säälittävä tyttönen. Ja ei todellakaan sovi Jonin kanssa yhteen. Ei hänestä sen enempää.
Kaisa on ainoa, joka näistä sopii Jonille. Molemmat ovat aikuismaisia, rauhallisia, etsivät samoja asioita ja samaa tulevaisuutta ja kipinää on selkeästi. Kaisa on varmasti Jonin valinta.
Olen myös miettinyt, että entäs jos Joni onkin nykyään vaikka jonkun pudonneen kanssa yhdessä? Esim Riikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Maria taitaa lähteä ens viikon ruutu+ jaksossa ilman ruususeremoniaa? Sen käsityksen sain jakson lopusta..
En usko että lähtee, tuolla trailerilla selvästi haluttiin antaa kyseinen vaikutelma mutta totuus on jotain ihan muuta.
Eikö täällä kukaan tosiaan osaa vieläkään lukea tätä ohjelmaa ja sen kulkua? Tottakai nyt saatiin mehukas preview seuraavasta jaksosta juuri kun Marialta ja Jonilta on saatu ohjelman kannalta dramaattisia ja "ratkaisevia" lausuntoja.
No kukas sieltä sitten lähtee kesken syömisen jos ei Maria? Jokuhan sieltä jaksokuvauksen mukaan lähtee. Hyvin osaat itsekin lukea tätä ohjelmaa 😂
Ja sinä luulet, että kaikki olennainen ensi jaksosta paljastettaisiin jaksokuvauksessa ja klipissä? Eikä mistään lähtemisestäkään ole puhuttu suoraan, se on mammojen omaa tulkintaa.
Oletpa tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoileria...
Pakko myöntää, että minustakin Maria oli mukavempi tässä uusimmassa ruutuplus-jaksossa. Etenkin siinä hetkessä kun hän tuli safaritreffeiltä ja mietti muiden tyttöjen seurassa saakohan enää jatkaa, koska oli vastannut Jonille niin epämääräisesti. Siinä näkyi sitä aidompaa Mariaa. Oli kiltti, haavoittuvainen ja ystävällinen, ei lainkaan ylimielinen. Hyvä myös, että kertoi Jonille rehellisesti, että tarvitsee aikaa eikä ole suhteesta täysin varma.
Minuakin surettaa Riikan tippuminen. Oli mielestäni täydellinen paketti ja olisin helposti nähnyt hänet kärkikamppailussa. Miksei ohjelmassa kuulla Jonin perusteluja?
Joku sanoi, ettei Janeten ja Jonin välillä ole kemiaa. Minusta sitä kyllä oli uima-altastreffeillä. Samaistun Janetteen siinä, etten itsekään välitä romanttisista eleistä (kukkapuskat jne), vaan kivempaa on yhdessä tekeminen. Janette kuitenkin huomasi tykkäävänsä Jonista eikä romantiikka ja läheisyys altaassakaan ollut niin kamalaa, vaan oikeastaan aika ihanaa. Arvostan Janetessa myös sitä, että lahjoitti treffinsä Sofialle.
Ei se aiemmin ole ollut yhtään ylimielinen oikeasti. (Sillä on omanlaisensa huumori kyllä...) Nyt te alatte vaan joukkohysteriassa taas näkemään asioita. Samoin kun muistakin naisista. Kaikkien pitää olla samaa mieltä kaikesta. Kanamaisuus.
Minä olen saanut Mariasta hieman ylimielisen / omahyväisen kuvan näistä asioista: maireat naurahtelut/hymähtelyt omien toteamusten perään, jatkuva huomion kaipaaminen, itsensä vertaaminen muihin ja maininnat siitä, ettei näe henkilöä x Jonin kumppanina, x ei ole Jonin tyyppiä, lähettäisi x:n kotiin, jne. Lisäksi nirppanokkaisuus ja hienohelmaisuus mitä tulee aktiviteetteihin, syömisiin, jne.
Kyllä minusta Maria on vaikuttanut aika itseriittoiselta, mutta samalla myös epävarmalta. Safarijaksossa näin ensimmäistä kertaa Mariassa aitoutta ja positiivisempia puolia. Tunsin häntä kohtaan jopa sympatiaa.
Ootko tosiaan niin urpo, ettet ymmärrä, et todennäköisesti kaikilta tuolla on kysytty et kenen pitäis lähtee kotiin ym kommentteja muista ja sopivasti latomalla tällaisia vain yhdestä osapuolesta, saadaan tämä näyttämään
milloin miltäkin. Jestas, et nykyaikanakin mediakasvatuksen kulta-aikana katsojaa viedään ku litran mittaa. Usein kaikkein kiinnostavinta ei ole se mikä näkyy, vaan se MIKSI näytetään ja mitä toisaalta ei näytetä ja MIKSI.Ja ne hymähtelyt nyt voi toki tulkita nekin ilkeästi, jos niin haluaa. Todennäköisesti kyse oli vaan epävarman ihmisen käytöksestä kameran edessä... Ja jonkun joka yritti olla hauska.
Ei siellä kukaan sanoja suuhun laita. Fiksut ja hyväsydämiset jättää vastaamatta ilkeilyn sijasta. Riikka ja Emiliä käytti "En tiedä" -vastaustaktiikkaa tuotannon epämiellyttävien kysymysten kohdalla.
Ja se olisi sinusta sitten viihdyttävää katsottavaa, kun joka haastattelussa mielipidettä kysyessä kaikki vastaisivat ”EN TIEDÄ!” ?
Samaa mieltä. Maria olis ollut sopivin. Vai onko m tuolla reissussa ollut niin ahdistunut tilanteesta et ei jaksanut enää. Sellaisen vaikutelman sain. Ehkä tosielämässä olis mennyt paremmin kuin kameroiden keskellä...?
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Mun mielestä tää pudotus oli täys farssi. Maria on hyvin epävarma ja kertonut tämän Jonille, ok ei siinä mitään jos haluaa roikottaa tätä mukana. Mutta että lähetti Emilian ja Riikan kotiin, kun siellä on vielä esimerkiksi tämä Noora...
Ei Mariaa roikoteta mukana, vaan eiköhän Joni ja Maria molemmat halua nähdä mihin tilanne kehittyy. Tunteita ja vetovoimaa kuitenkin on, mutta Marian epävarmuus omasta tilanteestaan saattaa olla este.
Maria sopivin? Itse en näe Mariaa enkä Jonia millään yhdessä, vaikka kuinka yritän. 😂
Täysin mahdollista on, että kemiaa ja kiinnostusta ei ollut vaan heidän välillään tarpeeksi. Mutta jos jätetään nää kauneusjärjestykset ihan vaan jokaisen itse päätettäväksi. Niissä on aika suurta vaihtelua nimittäin. Ja se on on sinänsä kaikkien onni ettei ole vain yhtä makua olemassa.