Mitä kivaa vaimolle ystävänpäivälahjaksi?
Hyvä ideoita mitä vaimolle ostaisin ystävänpäivälahjaksi. Kukat ja suklaa on aina kelvannut, mutta se on jo niin kulunut juttu, että tarvitsisin vähän päivitystä lahjalistaani. Askartelemaan en ehdi kun töissä ja alusvaatekaupoille en enää viime kerran jälkeen mene vaikka aseella uhattaisiin. Löytyykö Stockkalta jotain mistä n. 30 vuotias nainen ilahtuisi, jos toinen yllättäen toisi lahjaksi? Raha ei ole (varauksella) este, jos idea on superhyvä!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kävin ostamassa hajuveden ja varasin ajan, maksoin kampaajan vaimolle.
Jos et ole vielä antanut tätä "lahjaa", niin peru heti kampaaja, koska se on loukkaus ja viestittää, ettet ole tyytyväinen hänen ulkonäköönsä ja yrität puuttua siihen. Osta tilalle kukka tai suklaa hajuveden kaveriksi, mutta pelkkä hajuvesikin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin saadaan kohta ex-vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vielä antanut tätä "lahjaa", niin peru heti kampaaja, koska se on loukkaus ja viestittää, ettet ole tyytyväinen hänen ulkonäköönsä ja yrität puuttua siihen. Osta tilalle kukka tai suklaa hajuveden kaveriksi, mutta pelkkä hajuvesikin riittää.
En nyt ymmärrä tätä kommenttia. Meillä ainakin vaimo aina valittaa kuinka pitäisi mennä kampaajalle, mutta ei raaski mennä, koska se maksaa niin paljon.
Aloittaja ei ole mies. Aloittaja on miehiä jumalana palvova nainen, joka yrittää parantaa miesten mainetta. Yksikään mies ei anna naiselle lahjoja. Todellisuudessa nainen hankkii lahjat miehelle, omalle ja miehen suvulle. Nainen itse ei saa koskaan keneltäkään lahjaa.
En minäkään naisena ymmärrä tuota kampaajasta valitusta. Nainen itsehän saa päättää mitä siellä kampaajalla tehdään. Ja varmaan tämän lahjan ostanut mies tietää onko vaimon edellisestä kampaajakäynnistä kulunut kaksi viikkoa vai kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole mies. Aloittaja on miehiä jumalana palvova nainen, joka yrittää parantaa miesten mainetta. Yksikään mies ei anna naiselle lahjoja. Todellisuudessa nainen hankkii lahjat miehelle, omalle ja miehen suvulle. Nainen itse ei saa koskaan keneltäkään lahjaa.
Oho, no kyllä mä ainaskin saan mieheltä lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä tätä kommenttia. Meillä ainakin vaimo aina valittaa kuinka pitäisi mennä kampaajalle, mutta ei raaski mennä, koska se maksaa niin paljon.
Sitten se on ok. Jos siis vaimo on itse toivonut sitä.
Meillä taas mies arvostelee ulkonäkläni ja ehdottelee jos jonkinlaista parannusta siihen, niin kokisin erittäin loukkaavana kampaamoajan.
Yksilölliset tilanteet siis ratkaisevat. Sama kuin jos mies huomauttelisi vaimolle jatkuvasti ylipainosta ja painostaisi laihduttamaan, niin olisi tyhmää antaa suklaata lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö pariutua tuollaisten junttien kanssa?
Työpäivä kun päättyy, niin haen shampanjaa, isoja valkoisia ruusuja sekä Stockaan lahjakortin. Näillä mennään. Kiitos paljon hyvistä vinkeistä ja mukavaa päivää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, no kyllä mä ainaskin saan mieheltä lahjoja.
Minun mieheni aamulla tuskaili kun ei ole ostanut ystävänpäivälahjaa. No onhan se vähän vaikea keksi kun viime viikolla toi kirjan josta olin puhunut, maksoi vähän aikaa sitten se tässä parjatun kampaajan, toi suklaata kun minulla oli ollut rankka päivä, osti hetki sitten kauniita alusvaatteita ja toi eilen kaupasta sitä kalliimpaa naamarasvaa mitä en itse raaski ostaa.
Nämä nyt pelkästään tämän vuoden puolella. En odota tänään mitään. Pidän enemmän hänen tavastaan ostaa jotain ajatuksella "tuosta hän ilahtuu" kuin että ajattelee lahjan olevan pakkojuttu jonkun päivän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö pariutua tuollaisten junttien kanssa?
Älä minulta kysy. Olen sinkku, ja sinkkuna aion pysyä kehdosta hautaan asti.
Olisin ollut tosi onnellinen viikonlopusta Wienissä, Budapestissä, Prahassa tai edes Tallinnassa. Kun rahasta ei ole kiinni.
No, sain sentään ystävänpäivätoivotuksen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut tosi onnellinen viikonlopusta Wienissä, Budapestissä, Prahassa tai edes Tallinnassa. Kun rahasta ei ole kiinni.
No, sain sentään ystävänpäivätoivotuksen takaisin.
Niin, jatkan sen verran ennen kuin rupeatte huutelemaan mitä itse olen antanut, tänä vuonna olisi hänen "vuoronsa", koska viime vuonna vietimme minun kustannuksellani viikonlopun Edinburghissa, mihin hän on aina halunnut.
Seamus kirjoitti:
Työpäivä kun päättyy, niin haen shampanjaa, isoja valkoisia ruusuja sekä Stockaan lahjakortin. Näillä mennään. Kiitos paljon hyvistä vinkeistä ja mukavaa päivää kaikille!
Hyvä päätös! Vaimosi ilahtuu varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Et osta mitään! Ei sen mikään ystävä ole vaan vaimo ( se on enemmän kuin ystävä)
No mutta tänään on ”Valentine’s Day” eli rakastavaisten päivä. Suomalaiset ovat laajentaneet sen ystävänpäiväksi jostain kumman syystä.
Minä en erityisemmin odota mitään mieheltäni, olen täysin tyytyväinen Valentine’s Dinneriin, joka tänä vuonna syödään eräässä golfhotellissa Espanjan auringon alla. Yhtenä vuonna sain samppanjaa ja ruusuja, toisena avoauton, kolmantena ”vain” illallisen jne. Kaikkeen olen tyytyväinen, koska minulla on päivittäin niin ihana mies
Ennemmin punaisia ruusuja kuin valkoisia. Niistä tulee mieleen hautajaiset
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin punaisia ruusuja kuin valkoisia. Niistä tulee mieleen hautajaiset
No eihän tule ja ap:n vaimo varmasti pitää valkoisista ruusuista. Tyylikkäitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua höpönassu.
Toivoisin pienen ja edullisen kimpun tulppaaneja, mutta en saa kuitenkaan mitään kuten ennenkään. Höh, täytyy käydä salaa ostamassa itselle joku herkku pettymyksen johdosta.
Kukka ja huklaa on ihan hyvä. Jos haluat kamalasti tuhlata rahaa, niin joku koru, jos tunnet vaimon maun.
Minä ostin miehelleni suklaakonvehtirasian.