Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa vaimolle ystävänpäivälahjaksi?

Seamus
14.02.2018 |

Hyvä ideoita mitä vaimolle ostaisin ystävänpäivälahjaksi. Kukat ja suklaa on aina kelvannut, mutta se on jo niin kulunut juttu, että tarvitsisin vähän päivitystä lahjalistaani. Askartelemaan en ehdi kun töissä ja alusvaatekaupoille en enää viime kerran jälkeen mene vaikka aseella uhattaisiin. Löytyykö Stockkalta jotain mistä n. 30 vuotias nainen ilahtuisi, jos toinen yllättäen toisi lahjaksi? Raha ei ole (varauksella) este, jos idea on superhyvä!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kelpaisi kello 5 tee- tai brunssilahjakortti vaikka ensi viikonlopulle. Vähän jotain erilaista perusdinneriin verrattuna.

Dayspassa joku hoito jos vaimosi ei joka tapauksessa käy niissä.

Vierailija
2/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, toi brunssilahjakortti on loistava idea! Kiitos tästä. Vaimo tosiaan tykkää istua iltaa kavereidensa kanssa. Onko ideoita kahviloiden/ravintoloiden suhteen Helsinkin seudulla mistä tällaista brunssilahjakorttia kannattaisi lähteä ostamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein jo eilen kukkia, sain suihinoton. Suosittelen. ;)

Vierailija
4/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naislapsia pitää lahjoa tänäänkin? Mitäs itse olet vaimoltasi koskaan saanut?

Vierailija
5/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie syömään.

Vierailija
6/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai naislapsia pitää lahjoa tänäänkin? Mitäs itse olet vaimoltasi koskaan saanut?

En tiedä minkälaisia kokemuksia sinulla on mutta kyllä meillä molemmat ostaa tasapuolisesti lahjoja, sukupuoleen katsomatta. Kivahan se on ilahduttaa rakasta ihmistä.

Vierailija
7/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seamus kirjoitti:

Hei, toi brunssilahjakortti on loistava idea! Kiitos tästä. Vaimo tosiaan tykkää istua iltaa kavereidensa kanssa. Onko ideoita kahviloiden/ravintoloiden suhteen Helsinkin seudulla mistä tällaista brunssilahjakorttia kannattaisi lähteä ostamaan?

Minä ainakin menisin mielummin mieheni kanssa syömään.

Vie vaan se suklaarasia ja kukkien sijaan viini. Sitten illalla yhdessä herkuttelette niillä.

Vierailija
8/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin myös hyvästä hajuvedestä. :)

Vierailija
9/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yhteistä teille. Sitä kai ystävänpäivä teille merkitsee, juhlitte teidän suhdetta?

Vierailija
10/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seamus kirjoitti:

https://helsinkithisweek.com/fi/artikkelit/helsingin-brunssihelmet

Vierailija
11/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin suurehkon anustapin, kun nainen on vähän pihi tuon takaportin kanssa.

Vierailija
12/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seamus kirjoitti:

Minä ainakin menisin mielummin mieheni kanssa syömään.

Vie vaan se suklaarasia ja kukkien sijaan viini. Sitten illalla yhdessä herkuttelette niillä.

Siis ajatus oli että miehen kanssa sinne brunssille, ei sinne yksin tarvitse mennä;)

Vierailija
13/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi tai korvakorut on molemmat kivoja. Brunssilahjakortti oli hyvä idea tai sitten hierontalahjakortti, tai teatteriin tms.

Kannattaa myös käydä tsekkaa www.elämylahjat.fi siellä on vaikka mitä kivaa!

Vierailija
14/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mistä hän pitää tietenkin! Voi luoja näitä kysymyksiä 😄 minä en missään brunsseilla käy tai hoitoloissa. Viime ystävänpäivänä ostimme skumppaa ja tein katkarapusalaattia mies oli lämmittänyt saunan ja vienyt lapset mummolle yöksi. Hieroi saunan jälkeen minua kookosöljyllä jonka jälkeen sitten....

Vierailija
15/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta mitään! Ei sen mikään ystävä ole vaan vaimo ( se on enemmän kuin ystävä)

Vierailija
16/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lahjoin aamulla mieheni, olen lahjonu kohta 30v joka ystävänpäivä, joku pieni lahja on aamulla odottamassa. Yhtenäkään vuotena en ole itse saanut mitään, enkä ole edes asiasta loukkantunut, en anna lahjoja saadakseni niitä itse. Mutta sori, että jouduin rikkomaan kuplasi...

Vierailija
17/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osta mitään! Ei sen mikään ystävä ole vaan vaimo ( se on enemmän kuin ystävä)

Just... ja kohta se on ex-vaimo.

Vierailija
18/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa hajuveden ja varasin ajan, maksoin kampaajan vaimolle.

Vierailija
19/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Hmmm....mistä itse ilahtuisin kovasti niin:

- Mies veisi syömään.

- Shampanja (aito) + ruusut (vaikkakin koit että ruusut on jo niin koettu, mutta itse ilahdun niistä aina!).

- Joku kiva lahjakortti johonkin mistä pitäisin, ehkä niiden ruusujen kera (brunssi on hyvä, teatteri, risteily....mistä vaimosi pitääkin)!

- Lempparihajuvesi.

- Joku kiva koru.

- Laadukas huivi, esim. Balmuir (jos budjetti ei este). Ja näitä löytyy Stockalta, kuten muitakin Balmuirin tuotteita (laukut, pipot, kynttilät jne).

Vierailija
20/48 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa:

- Balmuirilla myös koristetyynynpäällisiä saatavilla vaikka oman etunimen etukirjaimella.

- Edullisempi vaihtoehto Design Lettersin kirjaintuotteet: esim. mukit. Kiva idea ostaa vaikka vaimon nimen mukaan.

Kummastakin vaimo varmasti pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi