Mitä söitte iltapalaksi?
Kommentit (54)
Syön päivän pääaterian illalla, yökkö kun olen. Wieninleike, röstiperunoita, lämpimiä vihanneksia ja salaattia.
Mämmiä jota minulla riittää omasta takaa.
Mulla oli sipsi-ilta vapaapäivän kunniaksi. Ostin vertailuun kartanon valkosipuli ja tillisipsejä... aika saman makuisia. Tilli ehkä hiukan parempi.
Appelsiinin, 2 leipää maksamakkaralla ja kurkulla. Teetä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään päivällinen puolen tunnin päästä... eli klo 22.30. Emme syö iltapalaa :)
Paremmissa piireissähän tuota kutsutaan illalliseksi.
Syötiin juuri päivällinen eli paistettua kuhafilettä, rakuunaporkkanoita, sitruunaperunoita ja salaattia.
Yöpalaa ei syödä.
munakas jossa tomaattia ja mozzarellaa sisällä. 1/2 pulloa valkkaria.
Vehnäsämpylän, jonka välissä voita, juustoa, kinkkua ja paprikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään päivällinen puolen tunnin päästä... eli klo 22.30. Emme syö iltapalaa :)
Paremmissa piireissähän tuota kutsutaan illalliseksi.
No niin, aivan. Illallinen siis oikea termi varmaan :)
Falafel-tortilla-wrapin, ison kasan salaattia raejuustolla ja kastikkeella, kolme proteiinipatukkaa ja viherpirtelöä ja proteiinijuomaa. (Yleensä ei mitään patukoita mutta oli tarjouksessa ja oli mässytyshimot). En ehtinyt aiemmin syömään mitään ja nyt on vatsa aika piukea.
Puolukoita ja maapähkinöitä, kreikkalaista jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on päivällinen aina klo 19.00. Emme syö mitään iltapalaa. Missään muualla kuin Suomessa ei syödä iltapalaa. Päivällinen riittää.
En vielä mitään. Ois nälkä mutta kun yritän taas laihduttaa.. ehkä mä otan porkkanan leffan kaveriksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on päivällinen aina klo 19.00. Emme syö mitään iltapalaa. Missään muualla kuin Suomessa ei syödä iltapalaa. Päivällinen riittää.
Sama meillä. Kohta illallinen
Venyytettiin pihvit ja lisukkeet Mestareidenliigaan saakka, kun ollaan kaksin mökillä. Teinien kanssa syödään jo muutama tunti aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tietoiskusta. Palasin juuri Venezuelan ja Kolumbian matkalta. Siellä kylänraitit oli iltaisin täynnä jos jonkinlaista ruokakojua. Minä hölmö suomalainen luulin, että ne oli tarkoitettu heti siinä iltasella nautittavaksi. Ja samaan lankaan meni moni paikallinenkin arepoja popsiessa.
Kasvispiirakkaa ja hedelmäsalaattia
Kolme paahtoleipää juustolla ja teetä.