Kyllästyttää ahneet ja pihit miehet
Melkein jokainen mies kenen kanssa olen seurustellut on ollu aivan hiton pihi. Ei osteta lahjoja synttäreinä, ei joululahjoja. Itselle kyllä ostetaan luksusmerkkituotteita ja hieno tuliterä auto tietty. Työ on valittu vaan palkan perässä ja ei kiinnosta vaikkapa ympäristö tai muut ihmiset pätkän vertaa. Mennään pintaliitopaikkoihin esittämään olevansa rikkaampaa väkeä ja litkitään kalliita drinkkejä mutta kaupassa pistetään aina tyttöystävä maksamaan.
Mennyt toivo deittailuun! Ihmetyttää itseä tämä nykyajan touhu. Sitten jos mies ei ole ahne niin silti pihi ja ei osallistuta yhteisii kuluihin ollenkaan...
Kommentit (15)
Heh:D Taas yksi lompakkoloinen-provo.
Ennen kun joku alkaa uhoamaan että mitäs valitset sellaisia miehiä niin nämä miehet ovat olleet aivan perus nuoria miehen alkuja kun tavattu mutta seurustelun edetessä alkaneet muuttua. Nämä tietyt pihit merkit toki alussa näkyneet jo mutta tämä luksusahneus tullut aina myöhemmin. Kelläkään ole ollut edes sitä autoa sillon kun tavattu vaan sekin myöhemmin hankittu. Eli en mene niiden materiaalien perässä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ennen kun joku alkaa uhoamaan että mitäs valitset sellaisia miehiä niin nämä miehet ovat olleet aivan perus nuoria miehen alkuja kun tavattu mutta seurustelun edetessä alkaneet muuttua. Nämä tietyt pihit merkit toki alussa näkyneet jo mutta tämä luksusahneus tullut aina myöhemmin. Kelläkään ole ollut edes sitä autoa sillon kun tavattu vaan sekin myöhemmin hankittu. Eli en mene niiden materiaalien perässä
Ap
Ihminen, oli kyseessä sitten mies tai nainen, saa käyttää rahansa juuri siihen mihin itse haluaa. Jopa sinäkin! Ilmeisesti tämä on sinulle hyvin vieras ajatus.
Vierailija kirjoitti:
tosimiehet juo kaljaa ei mitään neitidrinkkejä.
No ne drinkit on sellaisia "miesmäisiä". Leveässä matalassa lasissa jotain ulkomaalaisia kalliita litkuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihminen, oli kyseessä sitten mies tai nainen, saa käyttää rahansa juuri siihen mihin itse haluaa. Jopa sinäkin! Ilmeisesti tämä on sinulle hyvin vieras ajatus.
Hmm. Jos elää varojensa yli tuon luksuselämän takia ja sitten elellään tyttöystävän rahoilla niin kuka haluaa sellaista. Mä oon aina ostanut heille lahjat jouluna ja synttäreinä mutta itse harvoin mitään saanut
Ap
Pelkäävät että lompakko tyhjenee sinun kanssasi eivätkä sitten pystyisi saamaan enää uutta nuorta sporttimimmiä tilalle tyhjätaskuina.
valmistautuvat seuraavaan kirjoitti:
Pelkäävät että lompakko tyhjenee sinun kanssasi eivätkä sitten pystyisi saamaan enää uutta nuorta sporttimimmiä tilalle tyhjätaskuina.
Hehe
Musta tuntuu, että oot salee deittailut mun nuoruusajan exää :D musta on niin mahtavaa (ollaan vielä näennäisesti puheväleissä), kun äijä laittelee snäpissä kuvia juuri siitä hienosta autostaan ja drinksuista muka-hienoissa paikoissa ja esittää kaiken olevan niin hienoa, kun itse vielä muistan hyvin sen totuuden, jossa maksatti mäkkisafkatkin mulla ja synttärilahjaksi sain työpaikaltaa kylkiäisenä tarjottavan, mukaan napatun DVD:n.
Mutta ap, älä huoli! Tollasesta kun pääset eroon, niin kyllä niitä hyviä ja normaalejakin miehiä on :) joiden kanssa maksetaan hommat puoliksi, vaihdetaan lahjat toisen toiveiden mukaan ja ostetaan pääasiassa itse itsellemme ne "luksukset".
"Talous tarkka, vakaa markka."
T. Pihi N21.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että oot salee deittailut mun nuoruusajan exää :D musta on niin mahtavaa (ollaan vielä näennäisesti puheväleissä), kun äijä laittelee snäpissä kuvia juuri siitä hienosta autostaan ja drinksuista muka-hienoissa paikoissa ja esittää kaiken olevan niin hienoa, kun itse vielä muistan hyvin sen totuuden, jossa maksatti mäkkisafkatkin mulla ja synttärilahjaksi sain työpaikaltaa kylkiäisenä tarjottavan, mukaan napatun DVD:n.
Mutta ap, älä huoli! Tollasesta kun pääset eroon, niin kyllä niitä hyviä ja normaalejakin miehiä on :) joiden kanssa maksetaan hommat puoliksi, vaihdetaan lahjat toisen toiveiden mukaan ja ostetaan pääasiassa itse itsellemme ne "luksukset".
Nojoo onhan niitä varmasti. Ois vaan kiva kun ens kerralla se normin olonen ei muuttuiski jokskin wannabe miespuolinen kim k
Ap
Näitä on nähty. Miljonääri halusi laittaa oman sähkölämmityskämppänsä kylmilleen ja siipeillä mun vuokra rivarissa.
Tätä pitäis jonkun enemmän tutkia, mistä tollanen saatanallinen piheys johtuu.
Minusta sinä olet ihan selkeästi se yhteinen nimittäjä näiden miesten välillä. Onhan se nyt aika epätavallista tuollainen äärimmäisyyksiin menevä itsekeskeisyys. Piheydestä ei minusta voi oikein puhua jos itselle ostellaan luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinä olet ihan selkeästi se yhteinen nimittäjä näiden miesten välillä. Onhan se nyt aika epätavallista tuollainen äärimmäisyyksiin menevä itsekeskeisyys. Piheydestä ei minusta voi oikein puhua jos itselle ostellaan luksusta.
Veit sanat suustani! Mahdollinen siipeilykin riippuu vain ap:n antamasta mahdollisuudesta siihen.
tosimiehet juo kaljaa ei mitään neitidrinkkejä.