Olen 30-vuotias mies mutta seurustelen vain 20–25-vuotiaiden naisten kanssa-
En tapaa oikein oman ikäisiä naisia missään, eikä minulla tunnu olevan oikein yhteistä heidän kanssaan. Kolmikymppisissä naisissa melkein kaikki ovat joko perhe- tai uraorientoituneita, ja minä en ole kumpaakaan. Toistaiseksi olen löytänyt seuraa, mutta eihän tämä loputtomiin voi jatkua.
Kommentit (30)
Niin. Mikähän tässä aloituksessa oli pointtina?
Olet siis ikätasoasi 5-10 vuotta jäljessä henkisessä kehityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ikätasoasi 5-10 vuotta jäljessä henkisessä kehityksessä.
Tämähän hieno juttu. Olisi kiva olla 70-vuotiaana 60-vuotiaan henkisellä tasolla.
Kyläpolliisi kirjoitti:
Niin. Mikähän tässä aloituksessa oli pointtina?
Tätä minäkin tulin kysymään. Mies 30v, nainen 24, noin esimerkkinä. Mitä ihmeellistä tossa on?
Good for you! Minä olen 36-vuotias nainen ja seurustelen vain 20-27-vuotiaiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mitään tapailla itseään 5-10 vuotta nuorempia leidejä. Ex-ihastukseni (yli 40-vuotias), katselee itseään 20 vuotta nuorempia naisia, kiinnostuu vain ja ainoastaan reilusti nuoremmista. Ikäeroa minulla ja ex-ihastuksella oli 12 vuotta. Tapailimme tovin, mutta hän yhtäkkiä ihastui toiseen. Yllättäen tämä uusi nainen oli häntä ainakin 18 vuotta nuorempi.
Jännä tämä miesten ikäfetissi.
Olen samaa mieltä, ettei tuo ole vielä iso ikäero. Mietityttää vain, miten jatkossa. Aikaisemmin tuli kyllä hyvä huomio siitä, että jyvät erottuvat akanoista siinä kolmikymppisenä.
Ihme asioista stressaat. Et sä enää 5-kymppisenä niitä kakskybäsiä saa. Toisekseen, mitä väliä iällä on jos ihastuu? Oikeesti en tajua miksi ihmiset tuhlaa energiaansa tälläisten asioiden murehtimiseen. "Oivoi enkö koskaan tapaa sinkkua kolmekymppistä" joita on onneksi vaan tuhansia...
Ongelma on vissiin sun pään sisällä. 5-10 vuotta ikäeroa ei ole mitään.
Kiitos viimeisimmistä kommenteista. Olette ihan oikeassa. Laitan koneen kiinni ja alan nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Halusitko sinä keskustellakin jostain?
Pointtina siis, että vaikka toistaiseksi on löytynyt seuraa ihan hyvin näinkin karun näköiselle tyypille, jossakin vaiheessa tuo ikäero kasvaa kiusallisen suureksi. Mietityttää, mistä löydän oman henkisiä naisia vaikka viiden vuoden päästä.
Aiotko pysyä henkisesti siis kaksikymppisen tasolla loppuelämäsi ja murehdit nyt sitä, että fysiikka kuitenkin vanhenee jolloin et kelpaa enää parikymppisille naisille? Vai mikä on ongelma?
Olen samaa mieltä, ettei tuo ole vielä iso ikäero. Mietityttää vain, miten jatkossa. Aikaisemmin tuli kyllä hyvä huomio siitä, että jyvät erottuvat akanoista siinä kolmikymppisenä.