Olen 30-vuotias mies mutta seurustelen vain 20–25-vuotiaiden naisten kanssa-
En tapaa oikein oman ikäisiä naisia missään, eikä minulla tunnu olevan oikein yhteistä heidän kanssaan. Kolmikymppisissä naisissa melkein kaikki ovat joko perhe- tai uraorientoituneita, ja minä en ole kumpaakaan. Toistaiseksi olen löytänyt seuraa, mutta eihän tämä loputtomiin voi jatkua.
Kommentit (30)
Anna kun arvaan. Olet muusikko tai muu taiteilija tai boheemi?
Miehet jotka uhoaa nettipalstoilla minkäikäisten tai minkänäköisten naisten kanssa ovat aika usein niitä miehiä jotka eivät seurustele minkäänlaisten naisten kanssa.. just saying
Miten teet sen?
Itse saan vain ikäisiäni tai vanhempia naisia edes jotenkuten kiinnostumaan minusta..
Tuntuu että mitä nuorempi niin sitä vaikeampi saada.
Vierailija kirjoitti:
Siihen suuntaan. Onko täsmävinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Miten teet sen?
Itse saan vain ikäisiäni tai vanhempia naisia edes jotenkuten kiinnostumaan minusta..
Tuntuu että mitä nuorempi niin sitä vaikeampi saada.
Pyörin paljon musapiireissä, joissa porukka on nuorempaa. Kiinnostuksenkohteet natsaavat ja muutenkin on samanlainen asenne elämään. Jos olet joku perusinsinööri, niin et sinä näitä naisia saa mitenkään kiinnostumaan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka uhoaa nettipalstoilla minkäikäisten tai minkänäköisten naisten kanssa ovat aika usein niitä miehiä jotka eivät seurustele minkäänlaisten naisten kanssa.. just saying
Tätä olin tulossa sanomaan minäkin. Vauvapalstalla röllääjät seurustelevat vain oikean kätensä kanssa.
Niin mitä sitten? Ei tuo nyt niin kova ikäero ole... en minäkään tapaile oman ikäisiäni miehiä, sillä tässä iässä he ovat vielä niin lapsellisia..
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittaile noita runotyttöjä aikasi, ja hyppää sitten lapsettomiin 35+ kulttuuritäteihin. Tuo kolmenkympin taite on hankala kohta, kun monella arvot muuttuu tuossa kohtaa paljon perinteisimmiksi. Mutta jos on sopivasti boheemi nainen 35-vuotiaana on sitä todennäköisesti mummonakin.
Vierailija kirjoitti:
En tapaa oikein oman ikäisiä naisia missään, eikä minulla tunnu olevan oikein yhteistä heidän kanssaan. Kolmikymppisissä naisissa melkein kaikki ovat joko perhe- tai uraorientoituneita, ja minä en ole kumpaakaan. Toistaiseksi olen löytänyt seuraa, mutta eihän tämä loputtomiin voi jatkua.
Jos on normaalin kehityksen junasta pudonnut, niin eipä siinä oman ikäisten kanssa mitään juteltavaa olekaan. Onhan niitä keski-ikäisiäkin jotka notkuvat teinien kanssa, jostainhan tämäkin käytös kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittaile noita runotyttöjä aikasi, ja hyppää sitten lapsettomiin 35+ kulttuuritäteihin. Tuo kolmenkympin taite on hankala kohta, kun monella arvot muuttuu tuossa kohtaa paljon perinteisimmiksi. Mutta jos on sopivasti boheemi nainen 35-vuotiaana on sitä todennäköisesti mummonakin.
Tämä on kyllä varmaan ihan totta.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on normaalin kehityksen junasta pudonnut, niin eipä siinä oman ikäisten kanssa mitään juteltavaa olekaan. Onhan niitä keski-ikäisiäkin jotka notkuvat teinien kanssa, jostainhan tämäkin käytös kertoo.
"Normaalin kehityksen juna" kiinnostaa minua kuin kasa paskaa.
No mitä väliä sillä on. Mä olen 25 enkä seurustele alle 30-vuotiaiden miesten kanssa. En oikein tiedä miksi. Kivaahan se olisi jos osaisi kiinnostua oman ikäisistä.
Jos kysyn miehen ikää ja sieltä tulee joku 27 niin se on vähän turn off. 35 ihanteellinen ikä miehelle. Exä täytti juuri 40.
Makunsa kullakin.
Eihän tuo edes ole paha ikäero. Moni 50-60-vuotias yrittää samaa.
Eilen illalla vastaavassa ketjussa ap oli 39 v. Liekö taas sama alfamies asialla, taianomaisesti 9 vuotta nuorentuneena... tai sitten tätä "kaksvitos-kuumetta" esiintyy Porvoossa enemmänkin.
Okei. Halusitko sinä keskustellakin jostain?
Eihän tuo ole mitään tapailla itseään 5-10 vuotta nuorempia leidejä. Ex-ihastukseni (yli 40-vuotias), katselee itseään 20 vuotta nuorempia naisia, kiinnostuu vain ja ainoastaan reilusti nuoremmista. Ikäeroa minulla ja ex-ihastuksella oli 12 vuotta. Tapailimme tovin, mutta hän yhtäkkiä ihastui toiseen. Yllättäen tämä uusi nainen oli häntä ainakin 18 vuotta nuorempi.
Jännä tämä miesten ikäfetissi.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Halusitko sinä keskustellakin jostain?
Pointtina siis, että vaikka toistaiseksi on löytynyt seuraa ihan hyvin näinkin karun näköiselle tyypille, jossakin vaiheessa tuo ikäero kasvaa kiusallisen suureksi. Mietityttää, mistä löydän oman henkisiä naisia vaikka viiden vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
So true
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla vastaavassa ketjussa ap oli 39 v. Liekö taas sama alfamies asialla, taianomaisesti 9 vuotta nuorentuneena... tai sitten tätä "kaksvitos-kuumetta" esiintyy Porvoossa enemmänkin.
Nähtävästi uskot että ap on mies...
So?