Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerästi ihastunut

Vierailija
13.02.2018 |

Takokaa minulle järkeä päähän. Olen naimisissa oleva useamman lapsen äiti. Nyt on päässyt käymään niin, että olen ihastunut kaverini miespuoliseen kaveriin, joka on minua useamman vuoden nuorempi. Lisäksi sain tietää, että hän on koukussa mielenterveyslääkkeisiin. Eihän tässä ole mitään järkeä. Apua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastuksissa usein ole järkeä... :) En osaa auttaa.

Vierailija
2/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa mielenterveyslääkkeisiin :D Kyllä on suomalaisen naisen maku mennyt heikoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koukussa mielenterveyslääkkeisiin. Huono juttu, mutta kyllä minulla löytyy ymmärrystä. Kuka tahansa voi joutua elämänsä aikana tilanteeseen jossa mielenterveys järkkyy. Onneksi saanut itsensä niin hyvään kuntoon, ettei enää tarvitse lääkkeitä. Lääkkeistä irti pääseminen ei vain aina olekaan niin helppoa kuin voisi kuvitella. Mutta hiljaa hyvää tulee.

Ap

Vierailija
4/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomastinyt vaan välttelet tapaamista, kohtaamista, some-seurailua yms. Ja hätistät päättäväisesti aina mielestäsi. Kyllä se lopulta helpottaa. Ja lopulta olet ihan hemmetin kiitollinen että torppasit homman.

Vierailija
5/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä miettiä, mitä sellaista sinulta puuttuu, mitä kuvittelet saavasi tunteidesi kohteelta. Pakkomielteinen ihastuminen on riippuvuutta, olet koukussa siihen tunteeseen jonka tuo henkilö aiheuttaa.