Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun vatsa he****n on kipeä!! HOITSUT yms auttakaa!

Vierailija
17.04.2006 |

Lauantaina alkoi tämä kipu. Sunnuntai aamuna helpotti, mutta illalla tuli takas ja siitä saakka jatkunut. Ei ole mitään muuta oiretta. Kauhea kipu vain.

Mitä tää vois olla??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella mutta minä en leikkisi kovan vatsakivun kanssa. Tai jos olet valmis odottamaan huomiseen niin vatsa ei kovin kipeä voi olla. Minulla alkoi umpilisäkkeen tulehduksessa vatsakipu yöllä kolmelta, seuraavana iltana menin vasta lääkäriin ja puoli yksi yöllä minut leikattiin ja umpilisäke oli jo osittain kuoliossa. Siis alle vuorokaudessa. Ja vaikkei olisikaan umppari niin sehän voi olla vaikka mikä tulehdus.

Vierailija
2/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kipu ei lopu missään asennossa niin lähtisin lääkäriin. Tai ainakin soittaisin ja kysyisin että mitä kannattais tehdä.

Mulla on joskus vatsassa, suolistossa niin paljon ilmaa että koko maha on kipeenä useita tunteja. Mitään ei tule ulos mutta kipu on kamalaa. Ja sitten keskellä kiertoa ovuloinnin aikoihin vatsa on alhaalta melko kipeänä pari/kolme päivää. Oletko kokeillut särkylääkkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tutkimuksia... hyppiminen ei muuta kipua.

Kun painelin vatsaa niin vasen puoli oli arempi.

Pissaaminen ei ole tihentynyt / kipeytynyt.

Vierailija
4/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai paljon suklaata, mämmiä yms?

Vierailija
5/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ei lopu missään asennossa, sikiö asennossa ehkä vähän helpottaa.

Paratapsista ei mitään apua. Samoin ei niistä lääkkeistä, jotka minulle on joskus vatsakipuun annettu, ne kivut eivät olleet kyllä mitään tähän verrattuna. Silloin lääkäri sanoi, että jotain suolistossa jos pahenee pitää tähystää. Mutta ne kivut loppuivat. Ibusalia en ole kyllä kokeillut, koska sehän rassaa vatsan limakalvoja entisestään jos ongelma on niissä.

Vierailija
6/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait koko vatsan alue voi olla kipeä? Mutta ehkä olisi järkevämpää lähteä sinne päivystykseen!!!

Vierailija
7/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppui rajuun oksennukseen. (Mielenkiintoista.) Myös tänään on ollut vähän huono olo ja välillä kipuja, myös lapset valitti juuri mahakipua.

Vierailija
8/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän useammin on pitänyt käydä kakalla.

Vierailija
9/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis ehkä varrattavissa esikoisen supistuskipuihin... ei niihin ihan viimeisiin, mutta kuiten. Mutta ei lähelläkään kupuksen supistuskipuja.

Vierailija
10/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on kova kipu? Kyllähän sitä sinnillä tekee mitä vaan, mutta kipeää käy kaikki liikkeet sekä " peruskipu" koko ajan.

Vierailija
11/22 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitte ens kerralla uskon ko käskette mennä lääkäriin. Omalääkäri oli sitä mieltä, että olis päivystykseen pitänyt jo mennä.

Vierailija
12/22 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte selviää tarkemmin. Tulehdusarvot yli 100 ja kipu oli kova. Vuorokauden makaamisen jälkeen kipurauhoittui ja paikallistui sinne paksusuoleen.

Vierailija
13/22 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ollut ongelmia tuon paksusuolen kanssa, just viimeviikolla kipuili aika tavalla. t. 24

Vierailija
14/22 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain silloin jos tiedät miksi koskee (esim. kuukautiskivut)

Vierailija
15/22 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lääkärin mukaan vain ärtynyt paksusuoli, välillä tulee vaan hirveitä kipukohtauksia: kylmä hiki nousee pintaan, pyörryttää jne. Yleensä ulostaminen auttaa. t. nro 25 ja 27

Vierailija
16/22 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On lääkärin mukaan vain ärtynyt paksusuoli, välillä tulee vaan hirveitä kipukohtauksia: kylmä hiki nousee pintaan, pyörryttää jne. Yleensä ulostaminen auttaa. t. nro 25 ja 27

Mulla on ollut tuollaisia " kohtauksia" yläasteelta asti. Ikää nyt 30. Mutta ko niitä on ollut niin harvakseltaan niin en ole tajunnut, että niistä vois lääkäriltä kysyä... unohtanut aina kunnes seuraava on tullut. Pitääpä alkaa selvittään miten sitä vois itse hoitaa. Onko sulla siihen jotain ruokavalio ohjeita tms?

Ja minä niin sanoin lääkäreille sairaalassa, ettei mulla mitään ole ollut oireita aikaisemmin. Joskus vähän mahakipeä, mutta kahvin rajoitus auttoi....

ap

Vierailija
17/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpisuoli. menkat.

Vierailija
18/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö umpisuoli oireile vaan toisella puolella vatsaa? Mun koko vatsa on kipeä.

Vierailija
19/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsakipu oli kyllä ihan koko vatsalla. Vatsa oli kauttaaltaan kosketusarka. Painettaessa vatsaa kipu tuntui pahempana oikealla puolella.

Vierailija
20/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sappi tulehtunut,tod. karmee kipu,viikko tipassa,käy lääkärissä,se voi olla mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi