Mikä ihme voi olla kun kroppassa ei ole yhtään voimia. Olen erittäin uupunut. Otin saikkuakin.
Olen ollut niin väsynyt, etten pysty oikeasti tekemään mitään. Makaamaan vain ja välillä nukahtelen.
Ei yhtään voimaa kropassa. Vatsakin aivan sekaisin, huono olo fyysisesti ja henkisesti. Ihan hirveä olo.
Kuukautisiin pitäisi olla reilu viikko vielä aikaa.
Kommentit (24)
Vaikee sanoo. Sanoo lääkäri mitään kun sait saikkua mikä vois olla?
Burnout. Tai flunssaton korona tai mitä niitä nyt liikkuukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoo. Sanoo lääkäri mitään kun sait saikkua mikä vois olla?
Esimiehen luvalla olin pois. Ap
Vai soititko vaan työnantajalle: mie en jaksa!
Keho on ihan spagettia. Juuri ja juuri jaksan kirjoittaa. Helvetin huono olo tämän uupumuksen vuoksi.
Vai voisiko olla vaan nyt pahemmat PMS oireet kuin yleensä?
Vaikea raudanpuute?
Mittauta ferritiini + Dvit-tasot, b12, folaatti
Mullakin oli viikon verran tuollaista. En keksinyt muuta selitystä kuin että se oli joku epämääräinen tauti.
vaikuttaa siltä, että äänestät vasemmistoa. tuohan on juuri sen porukan yleistilaa tarkoittavaa oireilua. tai jos otit k-piikkejä ja nyt ne tekee sinusta selvän. hauskaa syksyä kaikille normaaleille.
Huomenna sitten reippaasti töihin, eiks? Kun nyt oot saanut maata oikein perjantai-illasta asti, ainakin. Josko se sun väsy ja masu olis sitten jo yli kolmessa päivässä vähän parantuneet, vai vieläkö on pipi?
Joku pöpö tai piikit. Ehkä unen puutetta. Onko rautaa saatu ja nesteitä. Tutki asiaa, ehkä se selviää vähitellen.
Kuulostaa verenkierron häiriöltä tai runsaalta ylipainolta. Jos verisuonisairaus heti lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu horoskoopista. Merkittävää aikaa universumissa tapahtuu juuri nyt.
Voi se olla persujenkin syy.
Voi hyvinkin olla korona
Minulle iskee armoton väsymys aina muutama päivä ennen kuukautisia. En tiedä johtuuko siitä, että ferritiini on vain kolme.
Suosittelen verikoetta: perusjuttujen lisäksi ferritiini, b12, d vitamiini ja keliakia
Minullakin on kostean viikonlopun jälkeen tuollaista. Paranee parissa päivässä.
Johtuu horoskoopista. Merkittävää aikaa universumissa tapahtuu juuri nyt.