Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkunaiset meikkaavat niin vahvasti ja laittautuvat aina niin huolellisesti, kun menevät jonnekin?

Vierailija
13.02.2018 |

On haku päällä koko ajan? Aika epätoivoisen tuntuista...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On haku päällä koko ajan? Aika epätoivoisen tuntuista...

Ei vaan heillä on aikaa siihen.

Vierailija
22/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi lähes jokaisella baaripanolla ollut juuri siistitty alapää?:D

No en tiedä heistä, mutta itse sheivaan mukavuus ja hygienia syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittauduin tänään, kun kävin työhaastattelussa. En kyllä ollut seuranhaussa siellä, vaikka sinustahan se laittautuminen ilmeisesti tarkoittaa juuri sitä. Laittaudun myös kun menen kylään veljeni luo ja kun menen syömään kaverin kanssa. 

Vierailija
24/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä tälleen parisuhteessa laittaudun kun sinkkuna. Mut joo, aika ankeaa olis ilman meikkiä olla, oli sitten parisuhteessa tai ei.

Vierailija
25/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole keltään pois, jos sinkkuna laittautuu kauppaan mennessä. Sehän on ihan miten itse tykkää.

Mutta sitä en omassa naisessani hyväksyisi, jos sinkkuna ja suhteen alkuaikoina jaksettaisiin panostaa ulkonäköön, mutta sitten suhteessa ei ja valitetaan siitäkin kun muut naiset näyttävät kauniilta! Onneksi meillä ymmärretään tämä molemmin puolin ja halutaan näyttää toisiamme varten hyvältä, myös näin parisuhteessa ja kotona ollessamme.

Vai onko sekin aloittajan mielestä jotenkin haitallista jos meillä nainen pukeutuu seksikkäästi, pitää alapäänsä kunnossa, meikkaa jne. ihan vaan meidän yhteisiä kivoja hetkiä varten? :)

Vierailija
26/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko aikuisikäni meikannut, pukeutunut siististi ja laittanut hiukset ja korut kohdilleen kun lähden liikenteeseen. Ihan kotoa opittu tapa, mun äiti oli aina laittautunut. Lukuunottamatta siis mökkireissuja ym. On työkaveritkin joskus kysyneet, että "OHO, mihis sä oot menossa??" kun kävin hakemassa vapaapäivänä unohtuneita papereita. Ööö... no ihan tohon Lidliin oon menossa hakemaan ketsuppia. Ilmeisesti on niin kovin kummallista liikkua arkipäivänä hameessa, hiukset laitettuna ja meikkiä naamassa.

Nyt sinkkuna meikkaan vähemmän, ja saatan olla viikonkin ilman kynsilakka (vau :D), koska yksinkertaisesti liikun vähemmän ihmisten ilmoilla kuin parisuhteessa. Meikki ei ole mikään pakko, tasan lähden koirapuistoon tai lähikauppaan vaikka verkkareissa tukka sekaisin, mutta noin yleisesti ottaen tykkään näyttää siistiltä ja huolitellulta. Niin itseni kuin kanssaeläjienkin tähden.

Ja siitä sheivaamisesta; inhoan sitä kutinaa ja pistelyä kun karvat kasvaa takaisin. Varmasti ajan ne, vaikkei olis munaa tiedossa kilometrien säteellä.

Ps. Mistä ap tunnistaa sinkun? Onko jokainen laittautunut nainen automaattisesti "haku päällä"? Niinpä niin...

Vierailija
27/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon meikkaan pukeudun hyvännäköisesti sinkkuna ja suhteessa. Ei se ole siitä muuttunut mihinkään ja miksi oisi, saan iloa olemalla hyvännäköinen.

Vierailija
28/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä meikkaa... edes tinderin kuvissa ei ole meikkiä nasmassa. Tummahkot piirteet auttaa.

Vierailija
29/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi lähes jokaisella baaripanolla ollut juuri siistitty alapää?:D

Koska mä haen seksiä, vain ja ainoastaan sitä. Sit kun olen käyttänyt miestä heivaan sen menemään. "Aviomies tulee kohta duunista, sun kannattas nyt lähteä" toimii joka kerta. Ei tarvii pelätä et jäävät perään itkemään.

Mä taas en ole koskaan harrastanut baaripanoja, olen ollut kohta 10 vuotta naimisissakin ja edelleen on alapää aina siistitty. Se kuuluu suihkurutiineihin. Sen sijaan meikata en viitsi kuin harvoin, lopetin, kun lakkasi huvittamasta. Aina on ollut seuraa. Nykyinen aviomies on asian suhteen täysin puusilmä, oli meikkiä eli ei.

Vierailija
30/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aina laittautunut, ei se tarkoita, että olisi kokoajan "haku päällä", haluaa vaan näyttää hyvältä.

Vierailija
31/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koko aikuisikäni meikannut, pukeutunut siististi ja laittanut hiukset ja korut kohdilleen kun lähden liikenteeseen. Ihan kotoa opittu tapa, mun äiti oli aina laittautunut. Lukuunottamatta siis mökkireissuja ym. On työkaveritkin joskus kysyneet, että "OHO, mihis sä oot menossa??" kun kävin hakemassa vapaapäivänä unohtuneita papereita. Ööö... no ihan tohon Lidliin oon menossa hakemaan ketsuppia. Ilmeisesti on niin kovin kummallista liikkua arkipäivänä hameessa, hiukset laitettuna ja meikkiä naamassa.

Nyt sinkkuna meikkaan vähemmän, ja saatan olla viikonkin ilman kynsilakka (vau :D), koska yksinkertaisesti liikun vähemmän ihmisten ilmoilla kuin parisuhteessa. Meikki ei ole mikään pakko, tasan lähden koirapuistoon tai lähikauppaan vaikka verkkareissa tukka sekaisin, mutta noin yleisesti ottaen tykkään näyttää siistiltä ja huolitellulta. Niin itseni kuin kanssaeläjienkin tähden.

Ja siitä sheivaamisesta; inhoan sitä kutinaa ja pistelyä kun karvat kasvaa takaisin. Varmasti ajan ne, vaikkei olis munaa tiedossa kilometrien säteellä.

Ps. Mistä ap tunnistaa sinkun? Onko jokainen laittautunut nainen automaattisesti "haku päällä"? Niinpä niin...

Kai jokainen sinkkuja tuntee? Niinpä niin...

Vierailija
32/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varatut perheenäidit eivät meikkaa, eivätkä katso ollenkaan peilistä lähtiessään ulos? Ottaisivat nyt muutkin ihmiset huomioon.

Vierailija
33/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varatut perheenäidit eivät meikkaa, eivätkä katso ollenkaan peilistä lähtiessään ulos? Ottaisivat nyt muutkin ihmiset huomioon.

Miksi? Huomaavaisuutta on olla puhdas ja siisti. Meikata ei tarvitse.

Vierailija
34/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa paljon ollenkaan, en vapaa-ajalla enkä kun lähden viihteelle:)

Vierailija
35/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. En meikkaa kuin kaksi kertaa vuodessa, ehkä. Silti on vientiä, vaikken ole edes kovin kaunis, mutta kurvit kohdillaan.

Vierailija
36/36 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, en meikkaa liikaa. En käy baarissa kuin harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän