Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englanninlakusekoitukset ja se musta täytteetön lakupötkö?

Vierailija
13.02.2018 |

Olen aina ihmetellyt sen mustan täytteettömän, tavallisen lakupötkön tarkoitusta enkunlakusekoituksissa. Onko se jonkun mielestä pussin paras karkki?

Miksi se on siellä? Yleisön pyynnöstä? Vai taloudellisista syistä: karkkifirmalle halpa täytekarkki?

Meillä jää aina juuri ne karkit syömättä. Itse kaiken lisäksi pidän mustasta laskusta, mutta ne mustat lakut joita enkunlakusekoituksissa on, ovat kovia, sitkeitä ja mauttomia. Ihan erilaisia kuin mustat lakut yleensä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei ole mitään niitä mustia lakuja vastaan, enkä varsinaisesti ole kiinnittänyt huoitoa niiden kovuuteenkaan. Sen sijaan mä en ymmärrä, miksi hyvää pussitilaa on tuhlattu niihin sinisillä nomparelleilla päällystettyihin ilmeisesti bensiinistä kovetettuihin tyynyihin?

Vierailija
2/3 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ei ole mitään niitä mustia lakuja vastaan, enkä varsinaisesti ole kiinnittänyt huoitoa niiden kovuuteenkaan. Sen sijaan mä en ymmärrä, miksi hyvää pussitilaa on tuhlattu niihin sinisillä nomparelleilla päällystettyihin ilmeisesti bensiinistä kovetettuihin tyynyihin?

Mä taas rakastan just niitä nonparellinamuja! Niitä saa irttareinakin, ostan niitä aina jos irtokarkkihyllylle eksyn. Ne on oikein kunnon liivatekamaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas ne mustat on parhaita, samanmakuisia kun saisi pussillisen, mutta niitä ei tosiaan myydä kuin tuossa sekoituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi