Ajatelkaa: osa meistä ei ole kokenut eroa/eroja, meitä ei ole petetty eikä jätetty. Koskaan, ikinä
Eikä välttämättä näin tule tapahtumaankaan, vaan koko elämä soljuu hyvässä tai hyvissä parisuhteissa loppuun asti. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (54)
Niinhän sä luulet. Pettämistähän ei ole tapahtunut ennenkuin siitä jää kiinni :)
En oikein usko. Uskon että lähestulkoon jokainen tulee petetyksi tai vähintäänkin jätetyksi elämänsä jossain vaiheessa. Suurinosa vielä monta kertaa. Semmoista se on. Elämä.
Juu, minä olen (toivottavasti) tällainen. Mitä siitä? Ei se tee minusta sen kummoisempaa :)
Mahtava juttu! Niin olisin oman elämänikin halunnut mennä. Valitettavasti sitä ei multa ole kysytty vaan olen eronnut suhteesta jonka oli tarkoitus olla loppuelämän.
En ole noita kokenut, mutta enpä ole kokenut myöskään parisuhdetta. Kumpihan loppujenlopuksi on parempi? -ikisinkku
Kuulun näihin voittajiin, mutta elämä soljuu onnellisena eteenpäin sinkkuna eikä parisuhteessa.
Olen iloinen sun puolestasi! Ja tunnustan sen, että usein tällaiset asiat on myös ihmisestä itsestään kiinni. Ei toki aina, mutta jos rehellisiä ollaan, niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eronnut mutta se oli minun tahdostani niin kuulunko tuohon joukkoon?
Et.
Olet itse saanut valita kumppanisi josta olet eronnut, hyvät valinnat ei taida olla sun juttusi ?
Silti yli 66% avioliitoista päätyy eroon joten sitä sattuu.
Parisuhde ei ole aina auvoista..vaikka eroa ei tulisikaan
Mua ei ole koskaan jätetty enkä ole eronnut. Tietääkseni ei myöskään petetty.
Tiedostan hyvin, että tulevaisuudessa näin voi käydä. Toivottavasti ei käy.
Meinasin sanoa että minä olen tuollainen, kunnes muistin että olenhan minä yhdestä poikaystävästä eronnut (6kk suhde). Toki vielä voi tapahtua vaikka mitä.
Mutta joo, kyllä joillakin voi mennä noin, mutta harvinaista se on.
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole? On niitäkin jotka elävät koko elämänsä terveinä, ilman syöpää, reumaa, kroonisia sairauksia, mielenterveysongelmia tms. On niitä jotka elävät elämänsä yltäkylläisyydessä, on rahaa ja voi tehdä mitä haluaa koska haluaa. On nittä joita rakkauselämä suosii ja eivät koe suuria pettymyksiä ja menetyksiä. Aina jollain toisella on jokin asia paremmin kuin sinulla :) Elämä on epäreilua, siitä ei pääse mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et.
Olet itse saanut valita kumppanisi josta olet eronnut, hyvät valinnat ei taida olla sun juttusi ?
Ei kyse ollut huonosta valinnasta vaan siitä että valinta tehtiin liian nuorena. Ihminen muuttuu aika paljon vielä sen jälkeen kun on täyttänyt kaksikymmentä.
Minua petti poikkis kun olin 17-vuotias. Oltiin oltu yhdessä kai kuukausi. Nyt sen takia tipuin pois tuosta porukasta :(
Oon 27v mies. Ei ainuttakaan parisuhdetta, ja poikuus tallessa.
Miksi leijut asialla? Pidät itseäsi parempana? Mä olen tyytyväinen, etten ole joutunut omistamaan elämääni yhdelle ihmiselle. Ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et.
Mä ainakin tein helvetin hyvän valinnan. 15 vuotta elettiin kimpassa ja sitten yhteistuumin erottiin. Päivääkään en kadu!
Vierailija kirjoitti:
Eikä välttämättä näin tule tapahtumaankaan, vaan koko elämä soljuu hyvässä tai hyvissä parisuhteissa loppuun asti. Mitäs siihen sanotte?
Tästä tulee niin mieleen yksi tuttava, joka ajatteli vähän samoin. Ei hänen miehensä ja lapsensa isä petä koskaan. Hänen tasoiselleen, kun ei sellaista tapahdu. Kävi sitten ilmi, että mies oli pettänyt ja jopa tekaissut sisaruksen aika lyhyen ajan sisällä tämän arvon leidin lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Oon 27v mies. Ei ainuttakaan parisuhdetta, ja poikuus tallessa.
Oon aina viihtynyt yksin. Sosiaaliset suhteet ovat olleet vähäisiä, niin se varmaan selittää asiaa.