Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni käyttää "vääränväristä" huulipunaa huultensa kannalta?

Vierailija
13.02.2018 |

Jokainen käyttäköön mitä haluaa, mutta olen usein kiinnittänyt huomiota siihen, että ne joilla on kapeat ja ohuet huulet, käyttävät mielellään kirkkaita ja jopa räikeitä huulipunia ja taas ne, joilla on upeat muhkeat huulet, käyttävät vaaleita ja lähes hailakoita sävyjä. Jos ajatellaan sen kannalta, mikä sopisi huulille, pitäisi ohuthuulisten käyttää vaaleita (suurentava väri, kun taas kirkkaat värit korostavat viivahuulisuutta) ja muhkeahuuliset voisivat käyttää kirkkaita kun huulia on eikä tummakaan väri häivytä niitä olemattomaksi viivaksi kuten ohuthuulisilla.

Valitsetko huulipunan mieluummin huultesi vai värimieltymystesi mukaan? Kokeile joskus vastakkaistakin :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jossakin meikkiuutisessa jonkin aikaa sitten ollut juurikin puhetta siitä, kuinka ohuiksi nypityt ja "korkealle" meikatut kulmat vanhentavat ja ovat tätimäiset. Jos haluaa nuorekkaat kulmat niin suorahkot ja tuuheat ja suht matalalla. Nypityt viivakulmat on olleet muutenkin jo kauan poissa muodista.

Koreasta tämäkin tulee eli nuorilla ja lapsilla on suorat, viivamaiset kulmat. Ei siis sitä siipimäistä kaartuvaa muotoa, vaan mahdollisimman suorat.

Aasiassa myös saatetaan teetättää pupuhampaat tai kulmahampaat, koska ne ovat "nuorekkaat". Lapsilla on sellaiset hampaat, joten kas aikuiset naiset haluavat samanlaiset.

Tämä on hirveän lohdullista meille pupuhampaille ja pikkuvampyyreille :D Ei muuta kuin Aasian markkinoille jos täällä ei käy flaksi.

Vierailija
22/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jossakin meikkiuutisessa jonkin aikaa sitten ollut juurikin puhetta siitä, kuinka ohuiksi nypityt ja "korkealle" meikatut kulmat vanhentavat ja ovat tätimäiset. Jos haluaa nuorekkaat kulmat niin suorahkot ja tuuheat ja suht matalalla. Nypityt viivakulmat on olleet muutenkin jo kauan poissa muodista.

...paitsi näissä kulmakarva-jutuissakin muoti kiertää ja kaikki muuttuu. Katsokaapa vaikka 1900-luvun filmitähtiä.

Nuo nypityt viivat olivat viimeksi muotia vuosina 1997-2003 ja kaikki repivät karvojaan. Pamela Anderson on aika hyvä esimerkki tästä "ihanteesta".

1990-luvun alussa oli muodissa sellaiset tummat palkit kuten nytkin (ja aika vähän muuta silmämeikkiä. Yritettiin olla luonnonkauniita :-D). Moni kulki harjattujen ja kestovärjättyjen tummien Bresnevien alta muita tuijotellen. Esimerkkinä vaikkapa huippumalli Cindy Crawford, Brooke Shields ja Stephanie Seymour.

Kohta kaikki nyppivät karvojansa viivoiksi, kunhan maailman muotiblogistit ja muut fashionista-poliisit niin käskevät, sanokaa minun sanoneeni. Ja jalassa on housut trumpettilahkeilla, kenkinä paksupohjaiset palikat ja vakosametti rules. Nyt mennään 90-luvun grungella, silloin oli maiharit, pikkukukkaa sekä ruutupaitaa. Ja ne "luonnolliset" mustat kulmakarvat.

I'm soooo old!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaat ja tummat värit ovat helposti liian laitetun näköisiä ja näyttäviä "läskihuulillani". En siis käytä niitä perusarkimeikissä. Joskus on toki kiva ihan muuten vain piristää ulkonäköään.

Vierailija
24/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu on hauskaa eikä kiinnosta sopiiko se mulle jonkun muun mielestä

Vierailija
25/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet huulet, mutta kuitenkin voimakas amorinkaari. Ja luonnostaan aika punaisen väriset. Meikkaajat ovat joka kerta meikanneet kirkkaan ja täyteläisen punaisella. Olen kalpea mutta kirkas puna käy silti, kunhan sävy vaan on tarpeeksi lämmin.

Vierailija
26/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunan väri valitaan ihon värin mukaan. Minulla on leveät huulet mutta punainen ja lämpimät värit yleensä eivät sovi lainkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän