Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ikinä "tägäile" minua kuviinsa...

Vierailija
13.02.2018 |

Ollaan vaikka yhdessä leffassa, ravintolassa tai ihan mitä vaan... Ottaa siis kuvia ja lisää niitä Facebookiin tai Instagramiin. Ikinä ei ole merkinnyt minua niihin...

Exänsä merkkasi aina, kun olivat jossain yhdessä! Ihan mitätön asia, mutta jotenkin tuntuu pahalta, että miksi exän aina tägäsi, mutta ei minua.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja epäilen, että ex käski tägäillä tai mitään muutakaan (joku sellaista vaihtoehtoa ehdotti). Luulen, että mies oli niin tohkeissaan exänsä kanssa ja halusi tyyliin kuuluttaa koko maailmalle, että nyt on juuri tämän naisen kanssa yksillä naapurikuppilassa. Minun kanssani kyllä ottaa kuvia, mutta näistä kuvista ei ikinä tule ilmi, että minä olen hänen seurassaan juuri nauttimassa sitä ruoka-annosta. Ap

Vierailija
22/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja epäilen, että ex käski tägäillä tai mitään muutakaan (joku sellaista vaihtoehtoa ehdotti). Luulen, että mies oli niin tohkeissaan exänsä kanssa ja halusi tyyliin kuuluttaa koko maailmalle, että nyt on juuri tämän naisen kanssa yksillä naapurikuppilassa. Minun kanssani kyllä ottaa kuvia, mutta näistä kuvista ei ikinä tule ilmi, että minä olen hänen seurassaan juuri nauttimassa sitä ruoka-annosta. Ap

Jatkossa älä sinäkään tägäile ollenkaan. Katso miten miehesi reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa älä sinäkään tägäile ollenkaan. Katso miten miehesi reagoi.

Taidan tehdäkin niin, mutta luulen, ettei asiaa edes huomaa/ymmärrä. Ap

Vierailija
24/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä vähättelevät ne, joilla ei ole hajuakaan koko asiasta ja ymmärtävät ne, jotka ovat kokeneet saman. Kyseessä ei ole lapsellinen tarve tulla tägätyksi, vaan ihan puhtaasti huomioiduksi suhteessaan. Mitä salattavaa miehellä on, ettei hän voi ilmoittaa missä on kumppaninsa kanssa mutta teki sen eksänsä kanssa? Tuo heijastelee selkeästi myös muita ongelmia. 

Vierailija
25/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tyttöystäväni antoi eksälleen kakkosta.

Minulle ei.

Olenko jotenkin huonompi kumppani kuin exä?

Aloitanpa perheriidan ja pakotan antamaan mullekin kakkosta, etten jää ihan kakkoseksi..

Vierailija
26/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on vain laastari eksälle tai sitten mies on oppinut kantapään kautta ettei puolisoa kannata tägätä kaikkiin kuviin kun eroja kuitenkin tulee...kiusallista jos kuvakirjaston jokaisessa kuvassa komeilee eksän nimi. Voi myös olla, että mies on vielä epävarma suhteenne laadusta ei siksi halua "virallistaa" suhdettanne tägäilemällä.

Sinun pitää itse päättää miten paljon asia sinua häiritsee tai määrittää suhdettanne. Kun asia kuitenkin häiritsee niin nostaisin tuon keskusteluun riskeistä (suhteenne päättyy) huolimatta.

Vierailija
27/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit jatkokysymykset, kauan olette olleet yhdessä, oliko miehen ex paremman näköinen tai muuten oliko hänessä joku erityispiirre työ/opiskelu/harrastus, pettyikö mies erossa pahasti, oliko ex elämänsä rakkaus, onko vielä toipumassa erosta - miten ap analysoi nämä asiat?

Vierailija
28/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksällä oli useitakin selityksiä sille, miksi ei halunnut että somessa julkaistaan mitään meidän parisuhteeseen liittyvää eikä varmasti tägännyt mihinkään. Todellinen syy olikin sitten se, että petti ympäriinsä koko suhteen ajan eikä halunnut että muut hoidot bongaavat Facesta tms että hän seurustelee.

Vierailija
29/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt jeesusmaaria ap sun ongelmiasi. Meilläkin on molemmilla Facebook-tilit kun kavereitakin on siellä mutta jatkuva siellä roikkuminen ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Elämä 80-luvulla oli varmasti hienoa kun elettiin oikeassa elämässä eikä tärkeintä elämässä ole netissä ylläpidetyt vaikutelmat elämästä.

Kuka ihme on "jeesusmaaria"? :D Jeesus on Jumalan Poika ja hänen äitinsä oli Maria, ei Maaria. Ja toisekseen pojan ja äidin nimeä ei tapana ole yhdistää yhteen. Sivistyhän vähän. 😂

Vierailija
30/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi.

Vierailija
31/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole facessa EIKÄ instassa. Tämä tarkoittanee sitä että emme varmaan edes ole yhdessä? Ole olleet koko tätä seitsämää vuotta :o

Vierailija
32/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit jatkokysymykset, kauan olette olleet yhdessä, oliko miehen ex paremman näköinen tai muuten oliko hänessä joku erityispiirre työ/opiskelu/harrastus, pettyikö mies erossa pahasti, oliko ex elämänsä rakkaus, onko vielä toipumassa erosta - miten ap analysoi nämä asiat?

Vuoden verran oltu yhdessä. Minun mielestäni hän ei ole paremman näköinen (miehen mielipidettä en tiedä). En tiedä erityispiirteistä, mutta kyseessä ihan tavallinen hoitoalalla työskentelevä nainen, kuten minäkin. Ei olla oikeastaan existä sen kummemmin puhuttu enkä ainakaan minä huomaa, että olisi mitään toipumista enää.

Vierailija
33/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi häpeää sinua.

Vierailija
34/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murskaa nyrkillä sen sian leukaluu.

Vierailija
35/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt häntä tägäämään sinut? Luulisi ymmärtävän mistä on kyse jos pyydät, kun hän kerran kavereitaan tägää myös. Itselläni ei vaan ole koskaan tullut vastaan tuollaista, että johonkin ruokalautasen kuvaan tai maisemakuvaan ketään tägättäisiin. Mun ystäväpiirissä tägätään vain sellaisia kuvia, joissa esiintyy itse nämä tägätyt henkilöt.

Vierailija
36/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden verran oltu yhdessä. Minun mielestäni hän ei ole paremman näköinen (miehen mielipidettä en tiedä). En tiedä erityispiirteistä, mutta kyseessä ihan tavallinen hoitoalalla työskentelevä nainen, kuten minäkin. Ei olla oikeastaan existä sen kummemmin puhuttu enkä ainakaan minä huomaa, että olisi mitään toipumista enää.

Mikä siinä exässä sitten on erityistä sinuun verrattuna, kun kuitenkin oletat miehesi olleen häneen enemmän ihastunut kuin on sinuun? Siis kun et uskonut, että se ex on pyytänyt miestä tägäämään itsensä kuviin ja että mies on sitten tehnyt vaan työtä käskettyä.

Vierailija
37/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko miehelle ollut iso asia kun alkoi seurustelemaan exänsä kanssa eli vaikka ennen sitä sinkkuna kauemmin tai vasta silloin innostunut seurustelusta tai somesta. Faktojen perusteella sinulla on hyvä itsetunto ja tiedät itse missä mennään, tägääminen on pikkujuttu. Voihan sen ajatella niinkin että sinä olet uusi ja tärkeä asia ja mies haluaa vielä pitää sinut suojassa muulta maailmalta ja itsellään, kell' onni on niin se onnen kätkeköön. En ottaisi asiaa esille tai pohtisi sitä tämän kummemmin. Asiat menee niin kuin ne menee.

Vierailija
38/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla laastari jos pitkä suhde takana ja sinä olet siitä seuraava. Sori.

Rakastunut mies tahtoo huutaa koko maailmalle millainen saalis jäi haaviin.

Mun ex ei ottanut mua edes kaveriks.

Siis joku nyt edes tajusi mun pointin! Siis kyse nimenomaa siitä, että mies merkitsi kyllä exänsä joka ainoaan kuvaan, kun tekivät jotain yhdessä! Esimerkiksi kuva ruokalautasesta ravintolassa, niin merkitsi exänsä siihen... Ottaa kyllä kuvia maisemista, annoksista tai mistä sitten onkaan kyse myös minun kanssani ollessani, mutta ei merkitse minua niihin... Exänsä kanssa kirjoitti vielä kuvatekstiin jotain "rakkaan kanssa ulkona" tms.

Siis lapsellista, tyhmää ja kaikkea tiedän, mutta tämä asia saa minut epävarmaksi. En koe olevani niin tärkeä seuralainen, kun exänsä oli.

Ps. Tägää myös kaverinsa, jos heidän kanssa on jossain! Ap

Siis vieläkö joku kuvailee annoksiaan faceen? Eiks tämä ollut muotia joskus 2010-2012? Mun mielestä jotenkin junttimaista ja mitä ihmettä varten edes kuvaillaan ruokia? Ketä oikeasti edes kiinnostaa mitä kaveri on syönyt hetki sitten?

Tägäilyyn en osaa sanoa mitään, kun kukaan facekavereistani ei (luultavasti) harrasta sellaista, joten en ole edes varma mitä se tarkoittaa käytännössä.

Vierailija
39/40 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruoka-annoksia vielä kuvaillaan mutta niihin liittyy myös tunnelmaa ja ihmisiä tai sitten on ihan vinkki mikä sapuska on kolahtanut. Hyviä drinkkejäkin kuvataan. Ruokakuvia on btw. sairaan vaikea ottaa niin että ne on onnistuneen houkuttelevia, niissä on kivasti haastetta kuvaamiseen.

Enemmän multa vie ruokahalut perseilykuvat ja duckfeissit plus herutuskuvat mitä tulee jatkuvana virtana ainakin instassa vastaan. Eiks ne ole enemmän junttia mutta silti muotia edelleen 2018.

Mikä on tyylikästä facessa 2018? Ei kai mikään? Mä jaan siellä vaan ideoita kivaan tekemiseen kavereiden kanssa koska kuvalla voi kertoa tarinaa ja näkee visuaalisesti lyhyellä selityksellä mitä kaveripiirissä tapahtuu. Insta menee vähän taidekuvailuksi, siellä ei selitellä niin paljoa.

Vierailija
40/40 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Täg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan