Nainen imettää rinta näkyvissä ostoskeskuksen aulassa penkillä
Jossa ihmisiä kulkee kokoajan ohi. Te jotka hyväksytte julkisella paikalla imetyksen niin eikö teidän mielestä tuossa Ole mitään paheksuttavaa tai outoa?
Kommentit (85)
Joku paljastelufetissi taustalla tai sitten oikein odottaa että joku huomauttaa että voi päästää patoutuneet mammaraivot valloilleen.
Ei olisi mikään vaiva laittaa sitä harsoa suojaksi, pitää vauvallakin ruokarauha olla.
Kerro heti missä niin tulen kanssa katsomaan sitä namitissiä
Eipä tuo mitään mutta jumalauta niitä taaperoiden imettäjiä...kuvottavaa!
Olen julkisen ihmetyksen kannattaja, mutta aina olen laittanut imetyspaidan lisäksi harson. Tiedän, että joitain rintojen näkyminen häiritsee, niin heidätkin täytyy ottaa huomioon. Ei se vaikeaa ole. Tarvitsee vain hitusen viitseliäisyyttä.
Itse käytin sideharsoa suojana. Näin vauvakin malttoi keskittyä syömiseen eikä kurkkinut välillä ympäriinsä paljastaen koko rinnan. Harso oli siis asetettu niin, että vauva näki vain minun kasvot.
Toisaalta, vaikka joku ei peittäisi näkyvyyttä imettäessään niin ei haittaa minua pätkän vertaa. Ei minun ole pakko katsoa. Ymmärrän kuitenkin, että joillekin näky voi olla kiusallinen ja minusta on kohteliasta suorittaa imetys niin ettei rinta näy muille ihmisille. Mihinkään vessaan tai muualle ei minusta ole tarpeen mennä. Jos jotain imetys häiritsee rinnan peittämisestä huolimatta niin olkoon se hänen ongelmansa.
Ei ole paheksuttavaa. Katso muualle.
Näitä imetyskeskusteluja, kun lukee niin täällä vauva palstalla on kaikkein kielteisin suhtautuminen imetykseen. Esim. Fb:ssä ja lehtien kommentoinnissa ihmiset suhtautuu paljon positiivisemmin. Liekkö täällä sitten oikeasti on edes äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo mitään mutta jumalauta niitä taaperoiden imettäjiä...kuvottavaa!
Homot valittaa imettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen julkisen ihmetyksen kannattaja, mutta aina olen laittanut imetyspaidan lisäksi harson. Tiedän, että joitain rintojen näkyminen häiritsee, niin heidätkin täytyy ottaa huomioon. Ei se vaikeaa ole. Tarvitsee vain hitusen viitseliäisyyttä.
Ei ole pakko homojen ja lesbojen tuijottaa toisen imetystä.
Ennen tuo olisi ollut ihan hyväksyttävää, mutta nyt metoo aikana se on rikokseen yllyttämistä.
Raision Myllyssä olen tuota nähnyt. Se on aika hämmentävää koska ihan kulman takana on siisti iso lastenhoitohuone.
Imettäminen on niin iljettävää.
Terv. homo
Toiset haluavat esitellä itseään ja lähtevät päivittäin julkisille paikoille imettämään. Ovat varmaan niitä samoja, joilla on tarve julkaista selfieitä somessa.
Anna imettää rauhassa. Maailmassa on paljon pahempiakin asioita. Imettäviä äitejä on kuvattu satoja vuosia mm. kuvataiteessa. Tärkeää, että lapsi saa ruokaa ja rakkautta.
Paheksuminen on ehkä säälittävintä mitä tiedän. Varsinkin tulla paheksumaan tuntematonta ihmistä nettiin täysin luonnollisesta asiasta.
Imettäminen on ihme
Ajatelkaa kuinka keho voi tuottaa maitoa ja se tulee rinnan läpi ja vauva psyy sillä hengissä. En koskaan lakkaa ihmettelemästä sitä. En myöskään ymmärrä miten rinta voi häiritä, koska se on vauvan suussa ja peittyy siten. En myöskään ymmärrä miten syömisen voi kokea häiritseväksi. Se vauvahan syö siinä. Eihän syömisessä ole mitään outoa.
Siis mitä paheksuttavaa tuossa muka on? Vauvahan syö mikä on välttämätöntä että Vauva pysyy hengissä.. Muista peittää ensikerralla itsesi kun syöt tai juot jotain julkisella paikalla koska jotakuta voi häiritä sinun syöminen esim. Köyhää jolla ei ole varaa ruokaan tai vegaania jos mässytät jotain lihistä ;D
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä paheksuttavaa tuossa muka on? Vauvahan syö mikä on välttämätöntä että Vauva pysyy hengissä.. Muista peittää ensikerralla itsesi kun syöt tai juot jotain julkisella paikalla koska jotakuta voi häiritä sinun syöminen esim. Köyhää jolla ei ole varaa ruokaan tai vegaania jos mässytät jotain lihistä ;D
Niin se piti vielä sanoa että ihmekös kun nykyään äidit lopettavat imettämisen hyvin aikaisin, kun missään et voi vauvaa imettää ilman paheksuvia katseita, muualla kuin kotona verhot kiinni, ettei naapuria häiritse. Jos taas annat korviketta olet paska ja laiska äiti kun et imetä lastasi 10 vuotiaaksi mutta julkisesti ei saa imettää eli vauvan kanssa pitäisi linnottautua kotiin ettei vaan tarvitse julkisesti vauvaa ruokkia. Onpas äitiys ja vauvan ruokinta menny hankalaksi :D
Ei muuta kuin ottaa kameran esiin ja alkaa kuvaamaan. Taitaa imetys loppua aika lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tuo olisi ollut ihan hyväksyttävää, mutta nyt metoo aikana se on rikokseen yllyttämistä.
Saa aika pitkälle mennä historiaan, että tuo olisi hyväksyttävää. 100 vuotta sitten ei olisi tullut kysymykseenkään, että imetettäisiin noin typerästi.
On, on paheksuttavaa ja outoa kytätä toisen imetystä ja raportoida siitä nettiin.