Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinpä minäkin omat blogi-sivut...

17.04.2006 |

...eli olen tässä kaihoisasti katsellut muiden, esim. linnun sivuja, joten tein omat.

Tykkään hirveästi nimenomaan kakkujen teosta, harmi vaan että suurin osa kakkujeni kuvista hävisi tietokoneen vaihdon myötä, joten tuolla on vain murto-osa.

Kakki muut ovat kotona kansiossani :)

Mutta, käykää vilkaisemassa ja kun aikaa on enemmän, lisään ja parantelen sivujani!

Eli osoite on: www.fantasia.vuodatus.net

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tosi kiva juttu, menenkin heti katsomaan mitä sulla siellä on!

Itse aloitin viime lokakuussa niin hätäisesti, että alkuaikojen kuvat ovat suorastaan surkeita.

Jos sulla on kansiossa paperikuvia, skannaa ne niin saat ne koneelle ja julkaistuksi! Itse tajusin sen vasta liian myöhään, siksi kuvani olivat silloin aivan onnettomia. Koska se eka blogini on jo täynnä, en todellakaan aio tehdä niille enää mitään, vaan nyt mennään vaan eteenpäin;)

-Lintu75

Vierailija
2/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan, että olen tulostanut ne ihan tavalliselle paperille (ei siis valokuvia) eikä kuvien laatu siinä paperillakaan ole mikään mahtavin, joten skannatessa tulee varmaan vieläkin suttuisempia kuvia...mutta kokeilen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kiitos pojan mp3-soittimen!

Eli siellä on nyt lisätty kuvia, jos kiinnostaa!

Vierailija
4/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihania koristeita olet tehnyt, kateudesta vihreänä katselin taideteoksiasi kun itsellä ei lahjoja tuolla koristelupuolella ole lainkaan:)

Vierailija
5/5 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että suurin osa sokeritöistäkin on sulanut huonoksi, joten olen heittänyt menemään... :( Ja kuvatkaan eivät ole enää tallessa.

Tälläkin palstalla on todella monta, joiden kannattaisi mennä opiskelemaan, kun ihan selvästi heistä alalle olisi!

Itse en ole katunut päivääkään opiskelujani, niin mielenkiintoista se on, tietysti siinä tarvitaan käden taitoja+mielikuvitusta+taiteellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme