Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli sata miestä

Vierailija
12.02.2018 |

On tullut oltua aktiivinen.. koskaan en itse aloitetta ole tehnyt. Kaikki halusi minua nuorempana. Onpa mitä muistella. N38

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, villiä nuoruutta ei voi muuten kokea kuin makaamalla kaikkien mahdollisten miesten kanssa. Aika pieni ajatusmaailma. Vanhana muistella...hmmm, varmaan suurimman osan noista panoista haluaisi unohtaa, ei kovin ruusuiselle tuollainen elämä kuulosta kuitenkaan.

Vierailija
22/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeäisin silmät päästäni, jos olisin ollut tuollainen jakorasia!!

No onneksi sinä olet siveyden sipuli. Minä rällästin ja nautin nuoruudestani toinen toistaan namumpien miesten seurassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama luku ja ikää 35, vaikka kukaan ei tiedä eikä edes epäile. On tässä nyt kuitenkin ollut melkein parikymmentä vuotta aikaa. Ei koskaan mitään tauteja. Mammojen viha (tai kateus) ei haittaa, olenpa itse nauttinut elämästäni. 

Miksi ihmeessä kuvittelet jonkun kadehtivan sinua? Ei seksin saaminen ole varmaan yhdellekään naiselle mikään ongelma. Tuollahan noita äijiä riittää, mutta ei kai kukaan normaali itseään kunnioittava nainen kaikille levittele. Olet säälittävä, ei kaltaistasi monikaan arvosta.

Hänhän sanoo, ettei kukaan tiedä tai arvaa, joten varmaan on ihan arvostettu. Osaa vain pitää suunsa kiinni, kun tietää miten paljon teitä katkeria ja epävarmoja (ehkä kateellisiakin) mammoja on liikenteessä. :) Itse olen toiminut samoin, oma luku n. 70-80 ja ikää reilut 40, mutta viimeiset kahdeksan vuotta olenkin ollut yhden miehen nainen ja onnellinen äiti. Eikä tarvitse haikailla menetettyä nuoruutta!

Vierailija
24/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on ollut yli 20 miestä, en sellaiseen koskisi tikullakaan. Tulevan vaimoni luku on toivottavasti tuostakin pienempi.

M31

Vierailija
25/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on ollut yli 20 miestä, en sellaiseen koskisi tikullakaan. Tulevan vaimoni luku on toivottavasti tuostakin pienempi.

M31

Voi sinua. Te miehet olette niin yksinkertaista porukkaa, että teitä nyt pystyy jallittamaan miten tahtoo. Mahdollisella vaimollasi voi olla vaikka satoja miehiä. Älä kuvittele, että hän sinulle kertoo totuuden.

Vierailija
26/29 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yli 500 naista, Olen aina käyttänyt vahvimpia kondomeja, eivät nekään aina kestä.

Tippurin olen saanut kymmenisen kertaa, kerran ollut pehmeä sankkeri, hiivatulehdus toistakymmentä kertaa vaikka yritän estää niitä käyttämällä sienivoidetta nivuksissa. Hiv-testi vähintään joka toinen vuosi.

B- hepatiitti minulle tuli ennen kuin siihen oli rokotus.

Vierailija
27/29 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sata .3 pitkää suhdetta joista kaikista mieheltä tauti.Uskollisiako?Jos menneisyys miehiä pelottaa mikä eletty,aika kummallista koska minun ei tarvitse etsiä enää muualta -olen elänyt ja nähnyt kaiken kimpassa ja ilman.Mihet ja naiset. Ikää 50v.ja vielä "seisoo " :D

Vierailija
28/29 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä liioittelevat kaatojaan ja naiset vähättelevät. Joten...

Vierailija
29/29 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mäkin saanut ihan melkein keltä vaan, mutta onneksi jaan kroppani vain sellaisten kanssa, joita kohta kohtaan on tunteita. Näin ollen olen ollut vain noin kahdeksan kanssa koko elämäni aikana. No noista kahdeksasta oli 5 alle 20v ja silloin ei kyllä tarvinnut aina niitä tunteitakaan.