Yli sata miestä
On tullut oltua aktiivinen.. koskaan en itse aloitetta ole tehnyt. Kaikki halusi minua nuorempana. Onpa mitä muistella. N38
Kommentit (29)
Mitä tauteja sinulla on? Kysyn uteliaisuudesta.
Miksi ap:lla pitäisi olla/olla ollut mitään tauteja?
Itsekin olen harrastanut seksiä monen eri miehen kanssa elämäni aikana, eikä minulla ole koskaan ollut mitään sukupuolitautia.
Kaverini, joka on nyt 38, kertoi saavuttaneensa tämän rajan v.97. En tiedä puhuiko totta, mutta hyvinkin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes kehtaat kertoa, että olet tautinen huo*a ja toiminut patjana noin monelle miehelle. YÖK!
Ap ei ole sanonut panneensa paljaana eikä häntä taatusti huoritella.
Minulla myös, ap. Paitsi että luku on vielä kovempi. Nyt olen keski-ikäinen äiti-ihminen ja ne ajat ovat kaukainen muisto, kun saalistin komistuksia yöelämässä Suomessa ja ulkomailla. Minulle on aivan sama, uskotteko te vai ette. Itselleni nämä ovat kokemuksia, joita useimmiten voi hymyssä suin muistella. Tulipahan elettyä villiä nuoruutta!
Mulla ihan sama luku ja ikää 35, vaikka kukaan ei tiedä eikä edes epäile. On tässä nyt kuitenkin ollut melkein parikymmentä vuotta aikaa. Ei koskaan mitään tauteja. Mammojen viha (tai kateus) ei haittaa, olenpa itse nauttinut elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes kehtaat kertoa, että olet tautinen huo*a ja toiminut patjana noin monelle miehelle. YÖK!
Paljaalla tai ei, kyllä tollaiseen määrään mahtuu kaikenmaailman elukoita sun muuta. Sairasta touhua ja vielä sairaampaa ylpeillä moisella huo*aamisella!
Miksi olet niin epävarma? Väitätkö ettei kuka tahansa mies olisi yli 100 naisen kanssa jos hän vain pystyisi?
Tajusiko kukaan niistä mikä on klitoris? Muuten tuossa ei ole pointtia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla tai ei, kyllä tollaiseen määrään mahtuu kaikenmaailman elukoita sun muuta. Sairasta touhua ja vielä sairaampaa ylpeillä moisella huo*aamisella!
Voi sinua. Ei nimettömänä edes voi ylpeillä. Miksi suhtaudut noin kauhulla asiaan, joka on nautinnollinen, terveellinen (kun huolehtii tautien ehkäisystä) eikä sellaisenaan aiheuta mitään pahaa kenellekään? Harvinainen harrastus siinä mielessä! Toki vastuullisuus tulee aina muistaa, mutta kyllä sinun kannattaisi päivittää asenteesi tälle vuosituhannelle.
Ai minä vai? Todellako?
Kirjoitan sen nyt Koskenkorvalle tiedoksi.
Nyt se tulee tässä.
25- ikävuoteen mennessä minulla on ollut sillätavalla yksi mies.
Nyt se lukee täällä.
Ihan Koskenkorvalle tiedoksi.
Kauan tätä aihetta täytyy vielä käsitellä?
Koska minusta itsestäni olisi mahtavaa, jos tämä aihe jätetään nyt tähän.
Paljonko Koskenkorvalla on ollut miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Koskenkorvalla on ollut miehiä?
Kuka on Koskenkorva?
Koska tätä paskaa jankutetaan edelleen. Että nyt tein tuota asiaa selväksi.
Tauti sitä ja tauti tätä. Sukupuolitaudin voi saada parisuhteessakin ja eiköhän moni nies ole sellaisen vaimoonsa tartuttanut tuliaisena etelän matkoilta...
Vierailija kirjoitti:
Ai minä vai? Todellako?
Kirjoitan sen nyt Koskenkorvalle tiedoksi.
Nyt se tulee tässä.
25- ikävuoteen mennessä minulla on ollut sillätavalla yksi mies.
Nyt se lukee täällä.
Ihan Koskenkorvalle tiedoksi.
Häh? Oletko sinä siis tuo 38-vuotias, johon kirjoittaja nro 7 viittaa? Onko hän sitten se "Koskenkorva"? Avatkaa! :D
Maukas provo, mutta ei tarpeeksi uskottava. Viimeksihän aiheen tiimoilta täällä otti pulttia se 80 miehen nainen, jolla oli myös ilmeisesti jotain osaa siihen että se keskustelu poistettiin..(?)
Totuudepuhujia totisesti vihataan.