Kiinnostuisitko miehestä, jolla on takatukka ja paksut silmälasit?
Uskallanko enää 36-vuotiaana lähteä tapailemaan naisia?
Kommentit (8)
Juu, kiinnostuisin ja on mulla semmoinen joskus ollutkin. Olen aika tasan saman ikäinen.
Tulee mieleen Juice Leskinen ja Stig, joista kumpikaan ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuisin jos olisi mukava ja fiksu. Ja tukan voi aina ajaa pois. Ja hankkia piilarit. Siis jos haluaa:)
Piilareita käytön töissä ja paksuja laseja kotona :)
Jos tuollaisella miehellä on nainen, kertoo se hyvää tuosta miehestä.
En tiedä, riippuu vähän... Mutta varmaan kertoisin, että linsseihin saa nykyään ohennukset. Itsellänikin on, koska olen niin kovin likinäköinen - ennen ohennusten keksimistä "pullonpohjat" valuivat jatkuvasti nenää pitkin alas.
Lasit ihan ok, mutta valitettavasti minusta takatukka on kammottava eikä sovi kenellekään. Jos juttelisin eka kivan tyypin kanssa vaikka netin välityksellä ja myöhemmin paljastuisi että hänellä on takatukka olisi se ihan ok (koska ainahan sen saa leikattua pois), mutta en kyllä baarissa tai muualla ulkona ikinä kiinnostuisi takatukallisesta miehestä. Suosittelen siis että parturin kautta naisia tapailemaan, hyvin se menee!
Vierailija kirjoitti:
Lasit ihan ok, mutta valitettavasti minusta takatukka on kammottava eikä sovi kenellekään. Jos juttelisin eka kivan tyypin kanssa vaikka netin välityksellä ja myöhemmin paljastuisi että hänellä on takatukka olisi se ihan ok (koska ainahan sen saa leikattua pois), mutta en kyllä baarissa tai muualla ulkona ikinä kiinnostuisi takatukallisesta miehestä. Suosittelen siis että parturin kautta naisia tapailemaan, hyvin se menee!
Takatukka vai kalju? Kumpi on mieleisempi.
Kiinnostuisin jos olisi mukava ja fiksu. Ja tukan voi aina ajaa pois. Ja hankkia piilarit. Siis jos haluaa:)