Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita inhottaa miehet jotka tulevat päälle seksissä?

Kysymys
12.02.2018 |

Mikä oikeus miehillä on aina olla päällä, kun ovat paljon pidempiä ja painavatkin enemmän kuin naiset?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää jos mies tulee seksissä liian lähelle ylipäätään. Kyllä se oma henkilökohtainen tila pitää säilyttää.

Vierailija
2/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet koskettelee joka paikasta , jopa etupyllystä ja pyypyystä? Luuleeko ne , että se on naisten mielestä sopivaa? Jotain tyyliä ja säädyllisyyttä seksiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen päälle ja "tulen" myös päälle, tykkäsi nainen tai ei jos on ensin erehtynyt vapaaehtoisesti seksiin kanssani.

Vierailija
4/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet koskettelee joka paikasta , jopa etupyllystä ja pyypyystä? Luuleeko ne , että se on naisten mielestä sopivaa? Jotain tyyliä ja säädyllisyyttä seksiinkin.

Mikä on pyypyy??

Vierailija
5/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa kun mies makaa koko painollaan päällä ja olen siellä alla ”turvassa” ja alistettuna.

Vierailija
6/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kirjoitti:

Mikä oikeus miehillä on aina olla päällä, kun ovat paljon pidempiä ja painavatkin enemmän kuin naiset?

Etsit oikeanlaisen miehen itsellesi ja otat rohkeasti käsiraudat käyttöön;)

Vierailija
7/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhittaa myös se kun se läähättää.

Vierailija
8/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä painavampi mies, sitä parempi.

Vierailija
9/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en pidä.

M42

Vierailija
10/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä kun ei välttämättä ole pesty ydyä.

Vierailija
12/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksissä usein seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit täyttyvät, on kaikenlaisia ehdotuksia ja käytetään alatyylistä sanastoa. Jopa koskettelua.

Vierailija
13/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kirjoitti:

Etsit oikeanlaisen miehen itsellesi ja otat rohkeasti käsiraudat käyttöön;)

En ole kinky, kuten sinä näytät olevan. Enkä halua harrastaa seksiä, jossa satutetaan.

Vierailija
14/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus nainen, joka halusi aina olla päällä. Se kuulemma sai niin helpoimmin. Oikeaa laiskan miehen seksiä. 😊

Vierailija
15/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tässä pyypyy? https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0e/Gelinotte.jpg…

Olen varma, että koko ketju poistuu alle 30 sekunnissa, jos joku linkittää palstalle kuvan pyypyystä. 😝

Vierailija
16/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen päälle ja "tulen" myös päälle, tykkäsi nainen tai ei jos on ensin erehtynyt vapaaehtoisesti seksiin kanssani.

Tykkäsi tai ei muuttuu raiskaukseksi siinä vaiheessa kun seksitapa muuttuu ei tykätyksi. Seksi on vapaaehtoista juuri niin kauan kuin se on tykättyä. Ei ole sellaista sääntöä, että houkuttelet seksiin hempeyksillä ja vaihdat tyyliä kesken kaiken sellaiseksi josta nainen ei pidä. Jos jatkat ei haluttua seksiä niin se muuttuu raiskaukseksi kesken hommien.

Vierailija
17/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua exässä inhotti, täi lähinnä ärsytti,  kun MÄ jouduin lähes aina olla päällä. Olisin mieluummin ollut alla tai saanut takaa, vaan harvoin oli sitäkään herkkua tarjolla.

Vierailija
18/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa kun mies makaa koko painollaan päällä ja olen siellä alla ”turvassa” ja alistettuna.

Sama, tykkään tuntea miehen painon mun päällä. On uskomattoman seksikästä, kun mies painautuu päälle ja hellästi mutta varmasti ottaa mitä haluaa, uh <3

Vierailija
19/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on päällä antaa miehekkään kuvan ja itselle tulee naisellisempi olo alla. Toki vuoroja voi vaihtaa.

Minulla oli kerran hirveä suhde mieheen joka saattoi herättää kello viideltä yöllä että olisi pitänyt alkaa ratsastamaan hänen päällään kun itse ottaa lungisti. Ei tykännyt antaa suuseksiä mutta tykkäsi kyllä vastaanottaa ja välillä lähes pakotti siihen. Onneksi lähdin.  

Vierailija
20/52 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulun niihin joiden mielestä se on äärimmäisen kiihottavaa kun mies on päällä. Tuntuu niin hyvältä, kun mies ottaa mitä haluaa kuitenkin minut huomioiden.

En erityisemmin välitä olla itse päällä, mutta on se hyvää vaihtelua toisinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän