Olen alkanut muodostaa mielipiteeni sillä perusteella, mitä av:lla ajatellaan asioista
Kommentit (13)
Hahah ; D itkisinkö vai nauraisinko...
Sinun pitää ottaa opettavainen ote. Sinä opetat ja muut ovat oppilaita. Silloin tuota ei pääse tapahtumaan.
Sama. Pidin Sipilää ja hallitusta ihan järkevänä pakettina ennen kuin tulin tänne. Nyt tiedän toisin.
Sama täälä.
Häpeän esim niitä asioita joista täälä luokitellaan noloksi.
Ja katson ja opettelen peukuista onko asia oikein vai väärin :D
Mulla tää on ainoat "uutiset" joita seuraan... Jos jostain ei av:lla puhuta, ei mun tarvitse sitä edes tietää.
Otsikon kaltainen responssi on av-trollin päiväuni, syy elää ja tulonlähde.
Mahtaa olla ristiriitaista sun pääkopassa, ei täällä mikään konsensus vallitse. Täällä on tulijaa ja menijää joka lähtöön, ei ole mitään palstan yhtä mielipidettä.
Miesviha on siis alkanut toimimaan kohdallasi ?
Surullista että ihmiset eivät uskalla muodostaa omia mielipiteitään.
Esim aloituksessa sanotaan henkilön x olevan ruma. Ylä- ja alapeukkuja suunnilleen saman verran. Jos haukuttu on mies jonka käytös on ollut huonoa (ei liity ulkonäköön), saa aloitus tämän miehen rumuudesta vain yläpeukkuja. Jos nainen on kyseessä, useimmat kommentoijat ymmärtävät ettei toisten ulkonäkö arvostella. Mutta miesten tilanne on surkeampi. Jos kirjoittaisin "Juhana Vartiasen ulkonäköä ei kuulu haukkua vaikka hänen käytöksensä olisikin vääränlaista" harva olisi samaa mieltä.
Minun ei tarvitse olla edes mies jotta voin ajatella näin.
No ei kyllä voi.