Mikä palauttaa intohimon, joka katosi kun mies sanoo q-kirjainta guuksi?
Typeristä typerin parisuhdeongelma, mutta intohimoni miestä kohtaan on alkanut rakoilla, koska hän sanoo aina guu-kirjain. Olen pari kertaa korjannut, että se on "kuu", mutta ei opi. Se ihan oikeasti luulee, että se on guu. Mikä palauttaa intohimon tällaisessa tilanteessa? Asia paljastui minulle vasta kun oltiin oltu pari vuotta yhdessä, sillä ennen sitä ei ollut ollut tilanteita, että olisi sanonut q-kirjaimesta mitään (ei sellaisia arjessa niin usein ole...).
Kommentit (11)
En tiedä, painiskelen itse täsmälleen saman ongelman kanssa. En haluaisi liian helpolla luovuttaa, koska meillä on pieni poikavauvakin.
Tänään vauva sanoi "guu", ja nyt olen itkenyt ja miettinyt, onko se perinnöllistä. Voiko tätä mitenkään selvittää ennen kuin lapsi oppii kirjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, painiskelen itse täsmälleen saman ongelman kanssa. En haluaisi liian helpolla luovuttaa, koska meillä on pieni poikavauvakin.
Tänään vauva sanoi "guu", ja nyt olen itkenyt ja miettinyt, onko se perinnöllistä. Voiko tätä mitenkään selvittää ennen kuin lapsi oppii kirjoittamaan?
Kiitos sinulle, "kiva" kuulla että on kohtalotovereita. Haaveilemme lapsesta, mutta vielä meillä ei ole. En ollut tullutkaan ajatelleeksi, että guu voisi periytyä. Kamalaa! Mutta toisaalta, ei minua muuten se guu haittaa, se vain verottaa intohimoa, eli se on ongelma makkarissa, ei muuten elämässä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Voi selvittää. Toistele vauvalle pari viikko "kuu" (myös "kuu-kuu") ja kokeile oppiiko se vaihtamaan guun kuuksi. On tärkeää aloittaa heti, sillä kyseessä on poikavauva. Muutenhan siitä voi kasvaa mies, jonka naisystävä ei enää halua sitä sen guun takia.
Ennen lopullisen tuomion antoa testaa menevätkö sillä kuu ja kee sekaisin myös kirjoitettuna. Terveisin Kylie Minoque-Barbegue.
Lopettakaa nyt jumaliste näiden tyhjänpäiväisten avausten tekeminen!
Vierailija kirjoitti:
Ennen lopullisen tuomion antoa testaa menevätkö sillä kuu ja kee sekaisin myös kirjoitettuna. Terveisin Kylie Minoque-Barbegue.
Kee ei vaihdu kirjoitettuna vahingossa kuuksi miehellä. Toisinpäin en tiedä, sillä en ole koskaan nähnyt sen kirjoittavan mitään, jossa olisi q. En ehkä uskalla pyytää sitä kirjoittamaan kokeeksi vaikka squash, jota sentään harrastaa.
Auttakaa nyt rakkaat siskot tuossa intohimoasiassa. Tämä aloitus ei ollut vitsi, vaikka tiedän, että se voi vitsiltä vaikuttaa.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt jumaliste näiden tyhjänpäiväisten avausten tekeminen!
Miten tämä avaus on tyhjänpäiväinen? Minun tärkein sukupuolielin on aivot, ja "kutittamalla" aivojani saa minut syttymään. Älykkyydellä siis, ja älyllä kikkailulla. Ja jos paljastuu, että ei tiedä jotain niin perusjuttua, joka opetetaan ala-asteen ekalla luokalla kaikille suomalaisille, niin se vain vie intohimoani. Rakastan miestäni, ja haluan palauttaa intohimon häntä kohtaan. Kyselen täällä ihan vakavissani neuvoja, ja sinä valitat että olen tyhjänpäiväinen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi selvittää. Toistele vauvalle pari viikko "kuu" (myös "kuu-kuu") ja kokeile oppiiko se vaihtamaan guun kuuksi. On tärkeää aloittaa heti, sillä kyseessä on poikavauva. Muutenhan siitä voi kasvaa mies, jonka naisystävä ei enää halua sitä sen guun takia.
Näin täytynee tehdä. Huolettaa kyllä kovasti pojan puolesta. Ehkä tulevaisuudessa asian pystyy selvittämään geenitestillä.
Lukekaa yhdessä kirja: Lady Charlotten rakastaja.
Ei sellaista ihmistä kohtaan voi mitään intohimoa tuntea. Lopeta suhde. Mietipä nyt itsekin vähän. Ei sellaisen kanssa voi olla.
ripuli tuli housuun