Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että jaan facessa jotain vahingossa :( auttakaa estämään se!

Vierailija
12.02.2018 |

Katselen noloja youtube-videoita esim. miesten iskemiseen vinkkejä. Olisi kauheaa jakaa ne facessa, mutta mistä tiedän etten painele vahingossa jotain jakamisnappulaa? Poistin väliaikaisesti kyllä käytöstä tilini, mutta auttaako edes jos vahinko sattuu? Ja siis onko joku esto minkä voi puhelimessa laittaa päälle, että on mahdotonta jakaa huomaamatta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos linkittäis sinne jonkun aloittamansa ketjun av:lla! :D - ap

Vierailija
2/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD haha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän puhelimella erillistä sovellusta faceen ja sen lisäksi en ole puhelimen selaimella kirjautunut faceen lainkaan. Tietokoneella käytän eri selainta hömppäsivujen selaamiseen ja oma selaimensa sitten sähköpostin ja facen käyttöön.

Vierailija
4/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asetuksena että julkaisu näkyy vain minulle. Joskus kun haluan talteen esim jonkun kaverin jakaman artikkelin tai reseptin niin jaan sen jotta löydän helposti omalta seinältä. Muille ei tietenkään näy.

Sitten jos haluan jakaa päivityksen kavereillekin niin muokkaan asetuksista tähän kohtaan 'kaverit'. (Kun olen tarkastanut mieltä julkaisu näyttää ja kelpuuttanut sen ).

Vierailija
5/5 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta sivulta löytyy toimintaloki, sieltä voit katsoa mitä olet Facessa tehnyt, ainakin näkee kaikki omat tykkäykset ja julkaisut ja jakamiset, toki näkyy myös omalla sivulla jos jotain on jakanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi