Jos mies haluaa olla aina lusikka-asennossa sisempi lusikka?
Kommentit (29)
Ei. Meillä mä tykkään olla ulompi lusikka.
Ruskeassa talossa pääsee karhun syleilyyn...aah...
Entäs jos nainen haluaa olla haarukka?
Mä tykkään olla sisempi reikäkauha. Joskus vaihtelun vuoksi lävikkö.
Oikea termi on PIKKULUSIKKA eikä mikään "sisempi lusikka". Ongelma ei ole mies vaan ap:n väärä termi.
Mä en ylety lusikassa naisen pilluun, koska hänellä on etupillu. Peräreikään yletyn tosin ja se riittää minulle.
Mä en halua olla sisempi lusikka kun pieren niin paljon. Mieheltäkin pääsee välillä mun reisille sellanen vaimea pfööööhh
Ihan sama mitä mies on, mutta mä oon iso lusikka.
Suositaanko ruskeassa talossa lusikka-asentoa?
Vierailija kirjoitti:
Ruskeassa talossa pääsee karhun syleilyyn...aah...
Aurora-talo on oranssi.
Lusikka asento on muutenkin tylsä
Siis puhutaanko tässä nyt siitä että a) lusikassa hässitään vai b) lusikassa nukutaan?
a) Jos et paina miestä sträppärillä (mikä on tietenkin täysin ok) niin sillä on kyllä outo muna.
b) Mies tietää että toisin päin pieret unissasi sen munille.
En ota kantaa eroon.
Vierailija kirjoitti:
tuleeko ero heti?
Nuoruuden poikakaveri oli myös tuollainen, oli muutenkin epämiehekäs.
Nykyinen haluaa olla ulompi lusikka, pidellä minua sylissä, niin sen mielestäni kuuluukin olla.
Haluaa selvästikin strap-on -seksiä. Ota vihjeestä vaarin ja tee aloite.
Mies vauvastelee ja luulee että olet hänen äitinsä. Veikkaan että tykkää myös lutkuttaa tissejäsi.
Näin meillä, ahdistaaaaa
Oikeastaan lusikassa se joka on ulompi lusikka on enemmän iholla ja saa enemmän läheisyyden tunnetta.
Mulla ei ole isona lusikkana oloa vastaan yhtään mitään, tykkään siitä vähän enemmän. Mutta pitäisi niitä vuoroja pystyä vaihtamaan, kun muuten puutuu paikat. Tai sit makoillaan pitelemättä!
:DDDDDD