Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka jotkut voi ryypätä lasten aikana?!?

Vierailija
17.04.2006 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä alkoholia juodaan lasten aikana, jopa pieneen humalaan. Muttei kaatokänniä dokata. Holtti pysyy koko ajan.

Vierailija
42/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin opettaa lapsilleenkin, että se on normaalia. Sairasta mun mielestä, hermomyrkky ei mielestäni kuulu lasten maailmaan missään määrin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA ottaa vastuun, jos lapset loukkaavat itsensä? Kuka lähtee viemään lasta autolla terveyskeskukseen - kännissä? Minkä viestin känniset vanhemmat antavat lapsilleen heidän kyvystään luoda turvalliset oltavat lapsille? Millainen on äiti, joka pilaa juhlapyhät lapsiltaan juomalla itsensä humalaan?

nimim. alkoholistiperheen lapsi, jolla ei KOSKAAN tule olemaan enää normaalia suhdetta alkoholiin.

Vierailija
44/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut (kuten toi kakkonen vai kolmonenko se oli) ei saisi lapsia saadakaan. Kun ei kerran eväitä vanhemmuuteen ole, niin niitä ei sitten ole.

Vierailija
45/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä juodaan hyvän ruoan kanssa viiniä. Lapset eivät ole koskaan nähneet meitä humalassa, eivätkä edes tiedä, mitä sana tarkoittaa. Kutsu sitä ryyppäämiseksi, jos haluat. Minä kutsun sitä hyvän ruoan kruunaamiseksi.

Vierailija
46/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun ottaa muutaman? Voi teitä tiukkapipot..

Vierailija
47/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tai naiset (vuorovierailuin) juovat itsensä humalaan ja menevät diskoon tms.

Vierailija
48/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin kun olin pieni, asun kotona mun isä oli aina kännissä ja nukkui vessassa. Tai aina no joka viikonloppu pe-su. Takaan sen ettei mun omat lapset joudu kokemaan sitä että talvipakkasella joutuu ulos pissalle kun isi/(tai äiti) nukkuu vessassa. Loppu pvä meneekin vessan siivoamiseen..

Vierailija
49/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on viisaiden juoma, jos se pysyy hallinnassa niin se aiheuttaa korkeintaan rentoutumista. Kukaan lapsi saa tuskin sellaisesta traumoja.

Vierailija
50/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaolut on ihan ok, samoin viini ruuan kanssa. Mutta humalaan ei meillä ainakaan juoda itseämme lasten nähden.

Vierailija
51/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä siiderin tai parikin voi juoda ihan vapaasti. Joskus otan jopa päivällä siivous-siiderin hommien välissä. Ei ole meidän lapset mitään traumoja saaneet. Vanhemmat lapset jo 12.v ja 14.v. nuorin 4-vuotta.

Vierailija
52/55 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että vain alkoholistiperheessä eläneet ymmärtävät, mitä on pelko vanhempien juomisesta ja sen vaikutuksista. Yksikin tolkuton känni lasten aikana riittää traumatisoimaan lapsen, ja useammat tekevät sen varmasti.

Ihan turhaa selitellä mitään muuta. Vauriot ovat ikuisia.

Vierailija
53/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoholi ja lapset eivät kuulu yhteen. Etenkään humalahakuinen juopottelu on ehdoton ei!

Vierailija
54/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis on eri asia kuin RYYPPÄÄMINEN.

Vierailija
55/55 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon sivuilla, nopee testi!

alko. fi sieltä terveys, pohdi ja testi.. Mulla 5 pojoo ei isoo riskiä.

Nää on tälläsiä mutuja alkoholin juominen.. Ja se tekee siitä riskin! Ei aina huomata et asia on ongelma, et lapset kärsii..

Ei todellakaan ole hyvä vetää paria annosta joka päivä alkoholia! Ootko 56 kuullu tapajuoposta? Se että pitää joka päivä juoda ei oo mikään terveellinen tai hyvä asia. Enkä nyt sano etteikö oo hyvä juoda

-ruokajuomana viini tai bisse on jees, mutta joka päivä sitä ei tartte silti harrastaa. Eli en oo tiukkapipo vaan ihan kylmää faktaa. Käy testaan juomisesi!

Ja mulla siis alkoholisti vanhemmat mut osaan juoda! Joskus tarkotuksella humalahakusesti sekoillaan mut lapset hoidetaan toisaalle.

- Paitsi jos vaan muutama juodaan eikä sekoilla enemmän kanssa...

51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi