seksikumppani ja ikäero
Suurin ikäero on sinulla ja seksikumppanillasi ollut?(Puoleen tai toiseen)
Itse olen rakastellut itseäni 33vuotta vanhemman miehen kanssa ja voin sanoa että osasi hommansa=)
Kommentit (10)
hyvin seisoo, vaikka mies kohta 50 vuotta... :)
ja nainen oli se vanhempi
ja voin sanoa että sain elämäni tähän asti parhaita rakastelu hetkiä
-mici-
Mä 24v ja mies 39v. Kaks lasta tähän mennessä... toivottavasti vielä yks tulossa!
Mulla ukko on 45 ja mää 21v. On mukavaa kun vanhempi mies pitää hyvää ja osaa hommansa.
Ovatko iäkkäämmät naiset 50-60v kiinnostuneita seksistä. Monet iäkkäämmät naiset ovat seksikkään näköisiä ja todella pantavan oloisia. Nuorempana miehenä haluaisin ehdottomasti tuollaisen kanssa sänkyyn.
riippuu tietysti tapauksesta, mutta samahan se on nuorempienkin kohdalla, että toiset on halukkaampia kuin toiset.
Vierailija:
Ovatko iäkkäämmät naiset 50-60v kiinnostuneita seksistä. Monet iäkkäämmät naiset ovat seksikkään näköisiä ja todella pantavan oloisia. Nuorempana miehenä haluaisin ehdottomasti tuollaisen kanssa sänkyyn.
noo mulla ja mun miehellä ei niin kovin iso ikäero näytäkkään olevan :D mä itse 19v ja mies 28v..eli sellanen yheksän vuotta =)
Olen 30v ja mieheni on 48v,yhessä on oltu 12vuotta!Lapsia on siunautunut myöskin ja seksielämä on ollut upeaa koko ajan!=)
Sillä seisoi paremmin kuin monilla kaksikymppisillä :-))